Se casatorira, la lumina lumanarilor, in salonul casei parintilor ei, in Ajunul Craciunului. Daria purta o rochie alba foarte simpla, iar parul si-l prinse intr-o coada de cal. Mason purta un costum albastru inchis si facuse compromisul de a purta o cravata argintie.
Platon se considera prea mandru de a purta ghirlanda de flori pe care Chloe si Shelby se incapatanasera sa i-o atarne de gat. Si el fusese de asemenea foarte ocupat pe durata ceremoniei avand grija ca micuta lui prietena Miau sa nu ajunga la globurile care decorau bradul.
Toata familia se afla acolo, inclusiv Coleman Black care acceptase sa fie nasul lui Mason. La dorinta expresia a lui Mason, ceremonia fusese una foarte simpla si intima.
Daria radia pur si simplu de fericire. Isi vazuse toate visurile implinite. Asta era tot ceea ce isi dorise din todeauna. Nu avea nevoie de mai mult.
Dupa ce isi pronuntara voturile, Sawyer si Rebecca incepura sa imparta paharele cu sampanie invitatilor. Profitand de un moment de neatentie din partea celor prezenti la nunta, Mason o lua pe Daria de mana si o conduse catre usile franceze care dadeau spre terasa.
Ea il privi in ochi cu un zambet special.
- E frig afara. Cum aveti de gand sa ma incalziti, domnule Hyde?
Mason o scoase pe terasa si o invalui in bratele lui.
- Imi vin mai multe metode in minte, doamna Hyde.
Daria se cuibari la pieptul lui.
- Cred ca o sa imi placa toate - murmura ea. - Ti-am spus astazi cat de mult te iubesc?
Mason simti un val de dorinta. Dar va fi timp suficient si pentru asta. Mult timp.
- Acesta verigheta pe care ai acceptat sa o porti astazi imi demonstreaza dragostea ta - spuse el, ridicandu-i mana si sarutandu-i degetul pe care se afla verigheta.
- Aceasta verigheta pe care ai acceptat sa o porti astazi imi demonstreaza dragostea ta - repeta ea cu un zambet, sarutand la randul ei verigheta de pe degetul lui Mason, si apoi isi aseza din nou capul pe pieptul lui. - Ma intrebam cu putem sa scapam de aici fara sa parem nerecunoscatori - ii murmura ea la ureche.
Mason zambi. Femeia asta ori il va intineri ori il va omori de placere. Isi dadu jos sacoul si il aseza ei pe umeri, nu inainte de a scoate o cutiuta mica din buzunar.
- Vreau sa iti dau asta.
- Mason, eu nu ti-am adus cadoul meu. L-am lasat acasa. Cred ca ar trebui sa astepti pana vom putea sa le deschidem impreuna.
- De fapt, e un cadou pentru mine - spuse el . Deschide-l acum.
Daria desfacu fundita cu care era legata cutiuta.
- Este cumva un inel de logodna?
Cutiuta continuse inelul cu diamante de care ea ii spuse ca nu avea nevoie, pentru ca singurul lucru important pentru ea era verigheta.
Dar Mason voia sa ii ofere tot. De aceea acel inel nu se afla acum in cutiuta lui, ci se afla in buzunarul lui pentru a i-l da mai tarziu.
- Deschide cutia si uita-te chiar tu.
- Ma rasfeti prea mult... Oh! - exclama ea, zambind cand deschise cutiuta si in locul inelului se aflau ambalaje de prezervative, dar fara prezervative inauntru. - Sunt toate goale! - spuse ea arcuindu-si sprancenele.
- Da, le-am aruncat pe toate. Singurul cadou pe care mi-l doresc in acest moment este copilul nostru.
- Esti sigur? - spuse ea emotionata.
- Absolut sigur.
Cu o stralucire speciala in ochi, Daria inchise cutiuta si o baga inapoi in buzunarul sacoului.
- Saracul 37892. Nu a avut nici o sansa cu tine.
- Asa este. Nu a avut nici o sansa, pentru ca, inclusiv si cele mai bune planuri se pot schimba.
Mason o stranse in brate si o saruta cu toata dragostea lui.
Sfarsit.
CITEȘTI
Schimbare de planuri
RomancePlanul sau fusese descoperit. Daria Clay era asistenta, avea douazeci si sase de ani si isi dorea sa devina mana. Dar in Weaver micul orasel in care locuia, nu parea sa existe prea multi candidati pentru as duce la bun sfarsit planul. De aceea se ga...