Kurtuluş 📎

18.2K 394 42
                                    

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
"S-sen piskopatsın!"
"Evet ben piskopatım rahatladın mı şimdi?"
"Gitsem iyi olacak"
gitmeme izin vermeden bileğimi tuttu."Bırak beni"  "bırakmazsam ne olacak?"
"B-ben buraya gelmemeliydim.Üzgünüm"
"Git" deyip beni kenara fırlattı.
"Piskopat olduğun kadar da sadistsin" deyip onu ittim,ve koşarak uzaklaştım.
-
Eve girdiğimde annem kapıda beni bekliyordu.
"Babam yok mu?"
"Hayır gelmedi" annem elindeki şarap şişesiyle salona gitti ve kadehine biraz şarap doldurdu hep şarap içiyordu hem de bilgisayarda okey oynuyordu.
"Sen iyi misin?" Diye bir soru attım ortaya.
"Evet iyi olmaya çalışıyorum Dila."
"Peki"
koşar adımlarla odama çıktım.Üstümdekileri çıkarıp kirliye attım ve üzerimde südiyen kilotla kaldım,ah olamaz! cam açıktı ve camda bir gölge vardı.Hemen perdeleri kapadım.10 dakika sonra telefonuma bir mesaj geldi ve o mesajın gelmesiyle her şeyin değiştiğini anladım.Osman beni südiyen ve kilodumla camdan çekip okul grubuna atmış..Sıcak duşa girip ağlayarak sonumun geleceği anı beklemek istedim.Ancak annem buna izin vermedi beni öyle gördüğü için kendimden tiksiniyordum.
"Dila ne yapıyorsun sen kendine gel!"
beni köpüklerin arasından çıkarıp geceliğimi giydirip yatağa koydu..
-
Sabah uyandığımda çok utanıyordum.Dün gece yaşadıklarım aklıma geldikçe ağlama hissine engel olamıyordum.Hızla merdivenlerden inip annemin yanına gittim.Annem koltukta uyumuş ve gümüş koltuklara şarap dökmüştü.
"Ah lanet olsun!" Diye bir çığlık kopardım.
"Heey!Sakin ol bu saatte.Hem baksana senin okulun yok mu?"
"Hayır giymeyeceğim."
Annem kendini koltuktan zorla kaldırıp yatak odasına doğru gitti.Ardından kapı çaldı ve hiç düşünmeden kapıyı açtım.Bir el beni kendine doğru çekti ve karanlık koridorda çekiştirmeye başladı..

PİSKOPAT SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin