Yüzünü gördüğümde şok olmuştum,bu osmandı ve Ben çok utanıyordum "Okula Gelmek zorundasın,seni nasıl rezil ettim görmen gerekir" diyip beni itti.daha fazla dayanamadığım için Ağlamaya başladım."Derdin ne benimle!CİDDEN DERDİN NE!"diye bağırdım Tam elimi kaldırmış vuracakken kolumu kavrayıp Bi anda sıkmaya başladı ve kulağıma eğilip "seninle işim bitmedi küçük kız" dedi ve gitti.Arkasından onu izliyordum,asker desenli pantalonu,40 numara olan botları Ve İçine giydiği formasınla çok tuhaftı.Ama ondan nefret ediyordum işte,ve edicektim de.Göz yaşlarımı silip Eve girdim ve hemen formamı giyip Okula doğru yürümeye başladım.Okula girdiğimde bir grup girenleri karşılıyordu ve bazıları da Voleybol oynuyordu.Sınıfa tam giricekken içerden gülme sesileri geliyordu.Osman Yanıma gelip Kolunu omuzuma attı ve 'bence tahtadaki güzel fotoğrafı görmek isteyeceksin'diyip tahtanın önüne getirdi.Fotoğraftaki bendim ve çıplaktım,ağlayarak tuvalete çıktım ve Kapıyı kilitleyip ağlamaya başladım.sonra kapı açıldı ve sesler gelmeye başladı "tamam da evini söyleyen ben olsam da disiplin suçu Bana değil osmana Olucak" dedi bi ses.bu nildi,hayal kırıklığına uğramıştım bile.Diğer seste "Keşke bu işi böyle büyütmeseydiniz,umarım zararsız çıkarsınız abi kusucam" diyip anırmaya başladı.Bu kişi ise görkemdi..
Nasıl olabilirdi?
İki yakın arkadaşım benim arkamdan böyle bi oyun kurmuştu.
Onların gitmesini bekledikten sonra çıktım ve aynada kendime bakmaya başladım,gözlerin kıpkırmızıydı.Gözlerimi silip tuvaletten çıktım,sınıfta herkes hala fotoğrafa bakıyordu.Sinirime yenik düşüp bi anda Kalabalığın ortasına çıkıp "ARKADAŞLAR BENCE BÖYLE UCUZ BİR İNSANIN ÇEKTİĞİ VE GİZLİCE ÇEKTİĞİ FOTOĞRAFA DEĞİL,ASKER PANTALONLU Bİ UCUBEYLE DALGA GEÇELİM"diye bağırdım.
Herkes biraz durduktan sonra gülmeye başlamıştı.Bende gülümseye başlayıp Osmana bakmıştım ve Osman Çok sinirli bir şekilde bana bakıyordu,Sessizci ve bu daha korkunçtu.Çıkışta birşey olmaması dileği ile Yerime oturdum ve ders başladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSKOPAT SEVGİLİM
Romance"Neden peşimi bırakmıyorsun?" Soruma şaşırmış gibiydi.Bir süre düşündü "Bence söylemenin tam sırası" Dedim önünde dikilirken.Yorulmuştum. Yanıma yaklaştı ve kulağıma eğilip "Seni karanlığıma çağırmıyorum küçüğüm,çünkü zaten artık karanlığımın bir pa...