Geceyle gündüzün varlığını unutmuş gibi uyanmıştım,Camdan içeri sızan güneş ışığı sabahın geç saatleri olduğunu belli etmişti sanki.Başka bir evde,ailemsiz geçirmiştim bu gecemi,ve daha böyle çok gecem olucaktı.Yataktan kalkıp yüzümü yıkadım ve saçlarımı tarayıp yukardan topladım.Üstümü değiştirip çıktığımda nil kahvaltıyı hazırlamıştı bile,"Keşke uyandırsaydın" dedim sızlanarak "sorun değil hadi gel" dedi ve masaya oturdu.Kahvaltıyı ederken sessizlik hakimdi ve sessizliği bozan yine nil olmuştu "Okula devam edicek misin?yani biliyosun" diyip sessizleşti.Bu senemi tamamlıycam.Zaten seneye son.Son dönemde bırakmak istemem" dedim ve kahvaltıya devam ettim."Osman,seni mi seviyo" diyince ona bakmadan "Bu söylediğin asla olamayacak bişey" "yani olmasını isterdin ama olmuyo" dedi bana dik dik bakarak. "Sen ondan hoşlanıyo musun?" Diyince çatalı bırakıp ona doğru bakmaya başladım ve "Bana bunları neden soruyosun" diyince çekinerek "O hasta" dedi fısıltılı bir sesle."O hasta ve onunla olman hayatının sonu olur,arkadaşın,kardeşin olur ama o.beraber olamazsın siz çok terssiniz" diye itiraf edince "Biliyorum,bu konuları konuşmasak?" Dedim ve masadan kalkıp "Eline sağlık,ben okula uğrıycam notları almaya bugün kurs vardır hem hava alırım" dedim ve ona gülümseyerek "görüşürüz" dedim ve evden çıktım.Okula geldiğimde Birkaç kişiyle konuşmak dışında bir şey yapmadım,birkaç not birikmişti.Müdür beni görünce "Hoş geldin Dila,seninle biraz özel konuşmak istiyorum" dedi ve odasına davet etti.ben girince kapıyı kapattı ve Koltuğuna oturup "Annen beni aradı,Birkaç şeyden söz etti.Sen iyi bir öğrencisin,ama bu şekilde okula nasıl devam ediceğin hakkında şüphelerim var." Başımı öne eğmekten başka çarem kalmamıştı."Seneye lise son olucaksın,Sınava elbette gireceksin ama Bu çalışmayı evde halletsen iyi olucak.Bence Kendine bu senelik için izin ver,seneye eğer toparlanırsan gelirsin ama bu senelik devam etmen senin zararına olucak" Dediklerinde haklıydı,beni yarı yolda bırakan annem yüzünden tüm düzenim dağılmıştı.Parçalarını toparlamam ise zaman alıcaktı belli ki."Tamam,siz nasıl isterseniz öyle olsun.Beni düşündüğünüz için teşekkürler" dedim ve hafifçe gülümsedim."önemli değil kızım,sen iyi öğrencilerimdensin ve kendini hırpalamanı istemem"dedi ve o da gülümsedi.Biraz daha konuştuktan sonra Odadan çıktım,derin bir nefes alıp sokağa adım attım ve Eve doğru yürümeye başladım.Derslerimi toparlamam sorun olmazdı ama Düzenim bozulmuştu.Eve geldiğimde Nil evde yoktu.Salona küçük bir kağıt bırakmıştı ve kağıtta "Akşama arkadaşlarla Evde toplanıyoruz,ona göre kendini ayarla seni seviyorum" yazıyordu.Bi de bununla uğraşmak ise içimden hiç gelmiyordu.
Bölümlere sık sık devam etmeye başladım💖umarım oy verir ve seversiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSKOPAT SEVGİLİM
Romance"Neden peşimi bırakmıyorsun?" Soruma şaşırmış gibiydi.Bir süre düşündü "Bence söylemenin tam sırası" Dedim önünde dikilirken.Yorulmuştum. Yanıma yaklaştı ve kulağıma eğilip "Seni karanlığıma çağırmıyorum küçüğüm,çünkü zaten artık karanlığımın bir pa...