Zor

9K 246 32
                                    

Kağıdı alıp çöpe attım ve üstümdekileri çıkarıp altıma tayt giydim ve üstüme de bol kısa kollu bir üst giyip saçlarımı açık bıraktım.Aslında başkalarının gelmesini istemiyordum ama burda misafirdim ve bu tarz şeylere karışmam hoş olmaz.Mutfağa geçip kendime bir sandviç hazırladım ve Televizyonu açıp yemeye başladım.Tam son lokmamı yiyecekken kapı çaldı.kenara bıraktım ve kapıyı açtım."Bu ne hal" dedi ve içeri girdi nil."Keyfim yok,siz salonda takılırsınız.Ben Erken yatıcam" dedim ve geri oturup son lokmamı yedim."Birkaç bişey aldım biraz kalabalık olucaz" dedi ve gülümsedi.sessizce "Aman ne güzel" dedim ve aldıklarını yerleştirmesinde ona yardım etmeye başladım."Merak etme,Osman gelmiycek" dedi içimdeki soruları yanıtlar gibi."Bununla ilgilendiğimi nerden çıkardın" diyince elindekileri yere bıraktı ve elini beline koyup "Onu merak ettiğin o kadar belli ki" dedi ve Cevabımı Bekler gibi öylece durmaya başladı. "onunla ilgilendiğim yok,Sadece canım sıkkın.Uzatmasak" dedim ve Murfaktan çıktım.Sürekli bu konuda üstüme gelmesi gerçekten canımı sıkıyordu.Tuvalete girdim ve kapıyı kilitleyip kapının önüne oturdum.Annemi,babamı düşünmeye başlamıştım.Annemle ilişkimin ne ara böyle olduğunu anlamamıştım bile,kalbimi fazlasıyla kırmıştı.
Bir yabancının evinde,her ne kadar arkadaşım olsa da bir yabancının evinde,Yalnız başıma beni bırakmıştı.Bunu hiçbir annenin isteyemeyeceğini biliyordum,Aklıma gelen fikirle tuvaletten çıktım ve telefonumu alıp tuvalete geri döndüm.
Annemi aradım.Bir süre sonra telefon açıldı,arkadan çocuk sesi ve bir adamın sesi geliyordu ama net değildi."Alo,Dila" annemin sesiydi.Arkadan bir çocuk "Anne!" Diye bağırınca elimle ağzımı kapattım ve ağlamaya başladım."Zeynep!Hadi gel artık çocuklar seni bekliyo" dedi arkadan bi adamın sesi."Dila" ve telefonu kapattım.
Telefon elimden kayıp düşmüştü,sanki düştüğü yerle beraber beni de almıştı.Kafamı aynaya çevirdiğimde kendime bakmaktan çekindiğimi anlamıştım.Annem,başka birisinle hayatını kurmuştu.Ailesi bile vardı.Gözlerimi silip derin bir nefes aldım ve yüzümü yıkadım."Demekki kolaymış" dedim sessizce ve tuvaletten çıktım.Nil yanıma gelip "Dila iyi misin,eğer iyi değilsen arayıp gelmemelerini söylerim" dedi ve gülümsedi."iyiyim,sıkıntı yok" dedim ve salona geçtim.Tam o sırada Kapı çaldı ve nil bağırarak "GELDİLER!" Dedi ve koşarak kapıya doğru gitti ve kapıyı açtı.İçeri neredeyse 10 kişi girmişti.Daha önceden gördüğüm kişiler vardı ama birkaç kişiyi yeni görmüştüm.nilin kulağına eğilip "Ben yatıyorum" dedim ve odaya yöneldim ama biri elimden tuttu ve "Kalmanı isterdim" dedi.daha yeni gördüğüm kişiye anlamsız gözlerle bakınca bana "Emre" dedi."Tanıştığımıza memnun oldum" arkadan sesler geliyordu.
Elimi çektim ve "Biraz oturabilirim" dedim ve o an herkes alkışlamaya başladı.Adının gizem olduğunu  öğrendiğim kız kolunu omzuma atıp "Çok eğlenicez Bu arada nil senden çok söz etti" dedi ve göz kırptı.Sadece hafifçe gülümsemekle yetinip Gizemle beraber koltuğa oturdum.Müzik çalmaya başlamıştı bile ve herkes arasında gürültülü bir şekilde konuşmaya başlamıştı.Müziği bölen Ses Emrenin olmuştu "Oyun oynamak isteyenler"diye bağırdı ve sevimli olmaya çalışarak parmağını kaldırdı.Bu hareketine herkes güldü ve parmağını kaldırdı,tek kaldırmayan bendim ve gizem benim yerime elimi tutup kaldırmıştı."Güzel,Klasik bir oyunla başlayalım.Doğruluk mu cesaret mi"dedi ve herkes yere oturmaya başladı.Gizem beni de çekti ve bende oturdum.Karşımda emre vardı ve imalı bir şekilde bakıyordu.Oyun çok sıkıcı gidiyordu,En sonunda emreyle bana gelmişti ve ben doğruluğu seçmiştim."hiç birinle birlikte oldun mu" dedi ve dikkatlice bakmaya başladı,herkes gülmeye başlamıştı.Nil emreye "Emre yeter" dedi ama emre dinlemeyip "Dur" dedi ve geri bana döndü "evet,cevaplıycak mısın" dedi ama ben yerimden kalkıp "Gitsem iyi olucak" dedim ve odama doğru yürümeye başladım.Emre arkamdan gelip bileğimi tuttu ve "soru sormuştum" dedi."Bırak" diyince "Kendim öğreneyim istiyosun,olur" dedi ve iki bileğimi kavrayıp beni odama götürmeye başladı."Bırak!Nil!Yardım Edin!"Diye bağırsam da fayda etmedi,Odaya girmiştik.Bacağımla tekme atmaya çalışsam da "Herkesin kafası bi dünya,burda kimse bizi duyamaz" dedi ve gülümsedi."Bırak!Sonun hiç iyi olmayacak" dedim tükürür gibi konuşarak."İzle ve gör!" Dedi ve yatağın üstüne beni de alıp çıktı ve bileklerimi demire sabitledi."Tadına bakmak istiyorum" dedi fısıltılı bir sesle ve Yüzünü boynumda gezdirmeye başladı.Ağlamaya başlamıştım,"Nolur yapma" dediğimde kahkaha atarak "Yaptım bile" dedi.İki elimi tek elinle güçlü bir şekilde tuttu ve elini tişörtümde gezdirmeye başladı.Tişörtümü açıp Elini karnımda gezdirmeye başladı ve eli aşağı kayınca gözlerimi kapattım.Artık ne olursa olsun,gücüm kalmamıştı.Hıçkırırken kapının açılmaya çalışıldığını anladım ve birkaç dakika sonra kapı açıldı.Gözlerimi hala açmamıştım "Sen,Bunu yaptığına pişman olucaksın orospu çocuğu.Doğduğuna pişman olucaksın" dedi gelen kişi.Gözlerimi yavaşça açtığımda gelenin Osman olduğunu anlamıştım.

PİSKOPAT SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin