Глава 2

1.7K 66 2
                                    

Ох останній нормальний ранок і завтра до школи. Зараз зима і я переїхала десь на середину школи.
Сьогодні я вирішила провести день  розкладуючи речі і прогулятися по місту, надіюсь дощ сьогодні падати не буде.
- Емма ходи снідати, ти єдина хто ще не поїла- прокричала мама з кухні.
-Йдуу- відповіла я мамі і нехотя злізла з ліжка 
Мама приготувала сендвіч і апельсиновий сік, це моя улюблена їжа.
Після сніданку я пішла розкладати всі свої речі з цим я справилася до другої години і пішла гуляти батьків вдома вже не було, що напевно по роботі поїхали десь. Надворі снігу не було напевно тому що плюсова температура. Вулички відносно пусті. Загалом нічого цікавого, але я знаю що тут є скелі і ліс треба буде якось піти туди і подивитися що там і до чого. По дорозі я побачила маленьке кафе. Я вирішила зайти туди. Всередині було досить затишно ну принаймні мені сподобалося.
Я сіла за перший пустий столик який побачила і мені зразу ж принесли меню, адже інших відвідувачів було мало. 
- Добрий день- офіціантка усміхнулася мені і вручила мені меню- наше кафе славиться своїми пирогами, ви мусите спробувати, ви напевно тільки переїхали сюди бо я вас не бачила- треба ж яка любопитна.
- Так - коротко відповіла я - ну що ж дайте мені той пиріг який у вас купують найбільше і капучіно.
- Звісно- офіцінтка знов мені посміхнулася і пішла. Я чекала десь 15 хвилин і тоді мені принесли моє замовлення.
Мммммммм це так смачно!! Мені треба буде ще сюди зайти якось, але зараз пора додому адже ще треба прийняти ванну і помити волосся.
Вдома дальше не було батьків, напевно в цьому місті їх часто не буде, але ладно я люблю бути сама дома , ніхто не мішає.
Коли я зробила все що хотіла, мій живіт заурчав і я пішла шукати собі вечерю.
Так і знала , я нічого не найшла і тоді просто завалилася спати.
Задзвенів будильник, ці звуки означало те що школа вже почалася.
Я встала з ліжка переоділася і поїла те що мама приготувала, вона дуже смачно готує.
Тато підвіз мене до школи всі зразу почали дивитися на мене, ой до речі я ще вам не показала себе це я:

 Тато підвіз мене до школи всі зразу почали дивитися на мене, ой до речі я ще вам не показала себе це я:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Т

ак от всі зразу дивляться на мене ну так це логічно я ж новенька, але мене це не турбувало, адже я вже привикла. Тато мені дістав розклад тому до всіх уроків я була готова і перший урок в мене це іспанська, ну що ж окей надіюсь я знайду туди дорогу.
Я запиталась у якоїсь дівчини з молодшого класу і вона мені помогла тому кабінет все таки найшла. Зі мною знайомилися багато учнів і я  рада, що тут теж такі доброзичливі люди.
На перерві в столовій мене запросили сісти за свій столик двоє хлопців і двоє дівчат з якими я ще не вспіла познайомитися
-Привіт мене звати Джессіка - перша подала голос сама розговорчива з них
- А мене звати Ерік - сказав хлопець азіатської зовнішності
- А мене Майк- це вже інший хлопець досить приємний на перший погляд.
-А це Анджела вона в нас трохи сором'язлива - Джессіка представила цю дівчину замість неї самої.
-А мене Емма, але мої друзі називають мене просто Ем.- мені здається я з ними знайду спільну мову, вони мені зразу сподобались такі веселі і добрі.
І тут мій погляд скользанув до столику біля вікна там сидить якась сумна дівчина в навушниках
- Це Белла вона  завжди так себе веде після того як її хлопець кинув її і поїхав з цього міста - побачивши мій погляд пояснила Джессіка.
- Ясно- мені стало її жаль, адже це напевно дуже не приємно але я не розумію навіщо так страждати через якогось там хлопця.
Після школи я пішла додому з Джессікою, ми з нею добре поладили. Ну загалом цей день пройшов досить Класно, подивимось що буде завтра

Мисливиця на вампірівWhere stories live. Discover now