- Як скажеш - Джейк зайшов у кущі а за секунду появився рижий вовк.
Я сіла на нього і ми помчали у напрямку Форкса, хоча я точно про це не знала.
Десь за годину ми прибули до Форкса. За цей час мене вже боліло все тіло. Але звісно я рада що я вже вдома і всі пригоди закінчилися. Якщо чесно мене моя сила вже дістала. Мені хотілося пошвидше закінчити з цим всім і жити як простий підліток. Джейк зупинився в лісі і знову пішов у кущі. Я зрозуміла, що він хотів перетворитися на людину, тому просто залишилася стояти на місці. Я роздивлялася дерева і рослини доки, вже в образі людини, не вийшов Джейк, тоді ми пішли на вихід. На вулиці вже почало світати і ця ранкова атмосфера мені дуже подобалася, проте зараз я найбільше хотіла опинитися вдома і прийняти душ. Поки ми йшли я думала про своїх друзів, яких залишила Звісно в мене залишився осадок від того, що я так жорстко з ними повелася, але з іншого боку вони цього заслужили. За моїми думками я й не помітила як ми вийшли з лісу. Але раптом я згадала про те, що більшість речей залишилося в моєму рідному місті, ну нічого, на днях поїду і заберу. З цими думками я попрямувала у напрямку свого дому, але різко відчула як хтось, а точніше Джейк схопив мене за руку.
-О Боже ти мене вже дістав, що ти знов хочеш?- як він мене бісить
- Ти часом нічого не перепутала ?- я геть не зрозуміла про що він,- ми не йдемо до тебе до дому, Белла попросила привести тебе до Калленів.
- І що ?- я розумію що він хоче догодити Беллі, але мені дуже потрібно додому,- Я хочу додому, а раз я хочу значить йду.- спокійно сказала я і знову пішла до хати.
- Ну гаразд- після паузи сказав Джейк- але коли зробиш всі свої справи то йди до Белли.
- Я над цим подумаю- відповіла я, чим закінчила нашу розмову.
За хвилин 10 переді мною вже виднівся мій будинок і я полегшено зітхнула. Біля дому машини не було, що означало що батьків немає і ключів у мене теж немає. Проте є у моєї сім'ї звичка ховати ключі під ковриком. Зайшовши в дім я зразу пішла в душ. Це неймовірно приємне відчуття, приймати нормальний і не тісний, як у готелі, душ.
Після водних процедур я замовила піцу, адже в хаті як завжди нічого не було. Поки я чекала піцу я вирішила зайти в інстаграм і виявилося що було опубліковано 4 пости на яких позначена я. Звісно мені стало цікаво і я подивилась що це за пости. Ці пости були опубліковані моїми минулими друзями і на всіх тих фотках були ми. І під ними були підписи про те що вони дуже за мною скучають. І тут у мене виникла ідея, тому я пошвидше хотіла вже піти до дому Калленів. Я обдумувала цю ідею, звісно це було би трохи жорстко, але мені хочеться це зробити. Коли прийшла піца, я максимально швидко її з'їла і тоді закривши дім я побігла до Белли. Біля її дому стояла машина що означало що вона там. Мені навіть не довелося стукати адже на двір зразу вийшла Белла. Помітивши мене вона підбігла до мене і обняла.
- Як я рада тебе бачити!- з радістю у голосі сказала вона, а я обнявши її у відповідь сказала теж саме. Ми сіли у машину, вирушили і тоді вона почала розмову:
- Чому ти поїхала звідси нічого нам не сказавши, я спочатку подумала що ти хотіла втекти від нас.
- Ні все зовсім не так, просто мої батьки купили мені квиток до мого рідного міста, а я дуже скучила за своїми друзями і хотіла їх побачити, тому не роздумуючи я погодилася, але виявилося що потрібно було їхати в той же день і я була така рада що забула геть про все, але мені цікаво навіщо ти послала за мною Джейка, я б і так повернулася.- це питання мене вже давно хвилювало.
- Просто Карлайл дізнався що в мисливців на вампірів дуже стрімко і неочікувано може вирости сила і він подумав що це може тебе дуже налякати, тому зразу послав по тебе Джейка.
- Ого ну в мене таке сталося але я не дуже злякалася в навпаки зраділа. - було видно що Белла здивувалася, але потім заспокоїлась і тоді зосередилася на дорозі. Я захотіла зараз зробити фотографію з Беллою, це було для помсти своїм "друзям".
- Слухай Белл, а давай зробимо фотографію, що скажеш?- я запитально подивилась на неї
- Ну давай, а навіщо?
- Та просто так, на пам'ять.
Я включила фронтальну камеру на телефоні і навела її так щоб було видно нас обох.
- Посміхаємось- сказала я Беллі і після цього зробила фотографію.
Я зайшла в галерею щоб подивитися на неї. Фото вийшло дійсно дуже класне.
Ми зупинилися біля будинку вампірів і тоді обоє вийшли з машини.
Зайшовши і дім я побачила всю їхню сім'ю, крім Есмі. А ще тут був Джейк. Вони всі зі мною вітлись і розпитували про мій від'їзд, ну всі крім Джейка.
- Так давайте про це потім, я б хотів тобі дещо віддати.- Коли він вийшов всі знову давай мене розпитувати але на цей раз я їх зупинила.
- Слухайте я хочу зробити з вами всіма фото, давайте всі сюда.- на диво ніхто не був проти, навіть Джейк став біля мене . Я знову навела на нас камеру і натиснула на кнопку. На фотці всі посміхалися і здавалося що всім дуже весело, навіть Джейку. Після цього я зайшла в Інтернет і в одному пості опублікувала дві фотографії де я з Беллою і з Калленами і під ними зробила підпис " А я за вами ні" і тоді вже виставила її в інстаграм. Ось це і була моя ідея. Оскільки всі мої минулі друзі виставили фотографії про те що скучають за мною, то я чесно їм на це відповіла. Я хочу почати зовсім інше життя, без них.Вибачайте що я так довго не писала, просто не було настрою і ідей, але зараз я знову продовжу. Якщо вам подобається ставте зірочки та коментуйте, мені буде дуже приємно
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мисливиця на вампірів
VampireВ цій історії ви прочитаєте про дівчину, яка переїзджає в Форкс через рік після Белли. В неї є одна велика таємниця про яку навіть вона сама не знає. І вона сама того нехотя поринає у світ містики