Глава 13

490 29 3
                                    

Я зробила все як сказав Карлайл. Присіла, приставила руку до землі і направила силу в землю та і взагалі я її як розлила всюди, по всьому лісу. Відчуття були нереальні, я дійсно могла все відчувати і навіть білку, яка стрибає по деревах, і їжачка що повзе собі кудись. Але мене зацікавило дещо інше, я відчула як до мене наближається якась велика тварина, по кроках можна було б зрозуміти що це вовк, але я точно знала що це не так. Потрібно було пошвидше вибиратися звідси, адже ще пару хвилин і тварина наблизиться до мене...

Я не була розгублена, але я знала що вибратись незаміченою буде тяжко, адже у перевертнів шикарний нюх, ну але звісно варіант у мене є, я швидко зняла свою куртку і відійшла на крок вперед, потім підкинула куртку і відкинула її силою дуже далеко. А сама відійшла назад і рванула, я дуже швидко бігла ледве встигаючи оминати гілки і дерева.
Як тільки я вже вибігла з лісу, то зупинилася, щоб віддихатись.

- Ухти яка зустріч, що ти тут робиш?- пролунав якийсь голос. Я піднімаю голову і бачу перед собою того самого Джордана.
- Я... Ну...- я не знала яке виправдовування сказати, тому швидко перебирала ідеї- я просто люблю природу і вирішила прогулятися сама.
- Ти серйозно? В лісі? Сама?Де водяться великі вовки і...
- Що ти сказав?- недаючи йому договорити перебила я
- Ти про що, про великих вовків?- ну так а про що ще, він якийсь тупий.
-Так- вже починаю злитись
- Ну так в цьому лісі дійсно є такі, але їх ще ніколи не лапали, занадто швидкі і великі.
- Ухти це круто- ну звісно це не вовки і мені добре відомо хто це, але звісно хай люди думають, що так воно і є
- Ну давай ходи, бо я йшов в магазин за деякими продуктами і побачив тебе, ти була дуже замучена напевно бігла але чому?- Боже який він любопитний ну нічого в моїй голові зразу сплила ідея
- Та мені здалося що я почула якийсь звук, шорох і побігла бо дуже налякалася.
- Ясненько ну гаразд пішли в магазин.
- Ок.
В магазині Джордан понабирав кучу смаколиків, цукерки жилейки чіпси, сухарики, кока колу, спрайт, фанту. Ну звісно не обійшлося і без алкоголю, віскі, ром, пиво і вино, ми це все взяли і направились до нього додому, попутно обговорюючи все ну і я про нього багато чого дізналася і про себе теж не мало розказала. Хоч він і надоїдливий і самовпевнений, але добрі риси і ньому теж є він має відчуття гумору дуже доброзичливий і ввічливий. Загалом Джордан мені сподобався і тепер я буду його називати Джо. Ми тепер друзі. Так безтурботно розмовляючи ми дойшли до його будинку. Я хотіла відпочити цієї ночі від всього, адже я вирішила повернутися додому на днях все-таки не хочу щоб Белла переживала вона мені як- неяк подруга та і батьки напевно дзвонили не один раз ну нічого завтра про це подумаю а зараз ВЕЧІРКАА!!! З того часу як ми приїхали в Форкс я не була на жодній вечірці. Здається настав час згадати минуле. Ми зайшли в дім де вже звучала гучна музика. Мені треба було найти Дейзі, ми би мали зустрітися в 4 біля входу. Я заговорила до Джордана:
- Ей скажи будь ласка яка година а то я свій телефон напевно залишила вдома.
- Так зараз...- він покопався в кишені і дістав телефон- ого вже пів п'ятої.
- Ну Нічого собі, я маю знайти Дейзі ми з нею мали зустрітися ще в 4.
- Не переживай найдеться твоя Дейзі давай я краще тебе зі своїми познайомлю- ми пройшли до досить великої компанії підлітків яка складалася із 4 хлопців і 3 дівчат.
- Хей народ познайомтесь це наша нова подруга Емма- сказав Джо коли ми підійшли до них- Емма а це Фред, Томас, Зак і Дені- показав Джо на 4 хлопців підряд, Фред, Томас і Зак були подібні між собою, високі брюнети з досить спортивною статурою, а ось Дені був іншим він блондин, але його волосся більше платинового кольору і сірі очі, точно він дуже подібний на персонажа із Гаррі Поттера, Драко Малфоя, він мені дуже сподобався і Дені і Драко. - а це Лілі і Розі і Хейлі- дівчата виглядали дуже гордо не то що хлопці такі привітні.
До мене долинали привітання хлопців а ось троє дівчат мовчали.
- Дуже приємно- випалила я - до речі ваші імені у всіх закінчуються на "і" це якось символічно?
- Так- сказала емм здається це була Хейлі, так це Хейлі- тому ти в нашу команду не підходиш- "пфф дуже треба " подумала я але вирішила не робити взбучки.
Почалася вечірка всі пили і танцювали, я від них не відрізнялася і через годину ми були вже готові зіграти в гру правда чи дія. Я обожнювала цю гру тому погодилася одною із перших. Спочатку на мене взагалі не випадало, але я не дуже засмучувалась, адже запитання були дуже пошлими. І тут випало на мене від Джордана:
- Правда, чи дія- запитав мене Джо
- Правда- я вже була досить п'яна тому не хотіла нікуди ходити і нічого не робити.
- Ммм коли в тебе був перший раз і з ким? - всі погляди зразу направились на мене
- Нууу це було в одинадцятому класі, тобто рік назад. З самим популярним хлопцем в нашій школі, але ви його не знаєте напевно.
Гра продовжувалась, а Джордан поїдав мене своїм поглядом, складалося враження що він зараз накинеться і з'їсть мене, але я знала що це означає. В секунді Джордж різко встав і підійшов до мене, взяв за руку і повів кудись під зависливими і злими поглядами, моїх нових подруг.
Ми йшли кудись на 2 поверх, він рухався дуже швидко, а я ледве доганяла його. Коли ми дойшли до кінця сходів то направились в якусь кімнату. Джо різко відкрив двері і так само ж різко їх закрив. Я стояла задом до нього і роздивлялася кімнату, це була спальня з великим ліжком. Він розвернув мене до себе і впився в мої губи, я відповіла, він мені подобався. Ми дуже довго цілувалися, він підхопив мене на руки через що я обвила його талію ногами. Джо притиснув мене до стіни і вже цілував мою шию, а я запустила свою руку в його волосся. Потім відпустив на ноги і знову поцілував мене дуже страсно. Я була в джинсах кедах і сорочці на гудзиках, яку Джо вже повільно розчіпав до сих пір цілуючи мене. І ось я вже залишилася тільки в ліфчику на верху. Він знову підхопив мене, підійшов до ліжка і опустив мене на нього. Я зняла з Джордана футболку і моєму взору повстав його прес. Здавалося що нічого не зможе нам помішати, проте я почула як хтось виламав двері і увірвався в кімнату.
Це був Джейк.

Надіюсь вам сподобалося, до речі ось Джордан:

Надіюсь вам сподобалося, до речі ось Джордан:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Мисливиця на вампірівWhere stories live. Discover now