Rozdział 6

2.9K 441 25
                                    

Miałem już wrzucić kolejną notatkę do szkolnej szafki Changbina, ale moją uwagę przykuła malutka koperta z pierwszą literą mojego imienia przyklejona to drzwiczek. Zerwałem ją i zacząłem się jej przyglądać. Trochę bałem się ją otworzyć, ale sam nie wiem czemu. Po kilkunastu sekundach rozmyślania otworzyłem ją i wyjąłem karteczkę, która się w niej znajdowała.

" Naprawdę dziękuję za wszystkie komplementy, które napisałeś do tej pory ^^

Jest to w sumie pierwszy raz kiedy ktoś się we mnie zauroczył i trochę nie wiem co powiedzieć, a bardziej napisać, a co do weekendu to minął mi naprawdę miło "

Changbin xx

Po przeczytaniu krótkiej informacji, przycisnąłem karteczkę do serca i zacząłem się uśmiechać jak głupi.
Pewnie gdyby ktoś przechodził tamtędy, uznał by, że coś ze mną nie tak, ale miałem to gdzieś, bo wtedy liczyła się tylko ta drobna karteczka i to, że moja szkolna miłość zauważyła mnie po raz pierwszy.

Wyjąłem z kieszeni kartkę, którą miałem wrzucić do szafki Chagbina. Dopisałem na niej jeszcze kilka słów i wrzuciłem ją.

Kiedy to zrobiłem, rozejrzałem się i szybko odszedłem, żeby przypadkiem nikt mnie nie zauważył.

Idąc w stronę sali lekcyjnej moje myśli zaprzątało jedynie to, że miałem cichą nadzieję na to, że Changbin będzie odpisywał na moje kolejne liściki.

_

Miłego dnia xx

Jeśli zauważycie jakieś błędy to piszcie.

my school love | changlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz