Din capitolul anterior
- Știu... Nu am nici o idee cum să-i spun... si fix atunci îmi sună telefonul. Alo?- Hei Alexia... De ce ai plecat așa repede? M-ai lăsat cu Larisa :)) rade Cristi la telefon.
- Scuza-ma dar am avut puțină treabă...
- Aa bine vin să te iau la mine ok?
- Umm eu...
- Paaa... Te iubesc... spune și închide
- Aoleuu...
- Ce-i Ștefi? ma intreaba ingrijorat Dutu
- Cristi vine sa mă ia de acasă să mergem la voi acasă...
- Azi părinții nostri sunt plecați... De-aia...
- Tu ai timp sa ajungi acasă?
- Normal... Mai ales daca fug...
- Bine du-te, eu merg la mine... Ca să-l aștept pe Cristi...
El a incuviintat din cap si a inceput sa alerge. Eu m-am indreptat rapid spre casa si cum am ajuns am si intrat, ducandu-ma direct in camera mea. Cand am coborat l-am putut observa pe tata cum statea trist si isi sorbea ganditor din cafea.
- Esti bine tata? il intreb si-mi rezem mana de umarul lui
- Um... da... sunt bine...
- Tata... nu ma minti. Spune-mi daca ai patit ceva...
- Bine... ma gandesc.
- Asta am observat... dar la ce te gandesti?
- Maria a gasit un post in alta tara mai bun...
- Aaa... am inteles... spun trista si oftez... *Deja nu ma mai mira nimic* Merg sa-mi fac bagajul... *Si se pare ca viata mea iar e distrusa multumita acelei femei*
- Stai... de ce?
- Pai nu ne mutam?
- La asta am stat sa ma gandesc... Maria pleaca... Eu nu stiu daca sa plec... Dar tu... ai fi in stare sa ramai singura aici?
- Nu ma pune sa ma maturizez de acum lasandu-ma singura... te rog... Mai bine ia-ma cu tine decat sa ma lasi...
- Stefana, esti destul de matura incat sa intelegi niste lucruri...
- Si tu esti destul de matur sa intelegi ca am nevoie de tine... Sa stai cu mine... Pe tine te mai am... Nu-mi face asta... Nu poti ramane aici cu mine si Maria sa plece?
- Nu o pot lasa singura in alta tara...
- A deci pe ea nu poti dar pe mine da? Stii ce? Fa ce vrei tu... Lasa-ma aici... singura... Dar mai tarziu sa nu te astepti sa mai vorbesc cu tine... spun cu lacrimi in ochi si plec in camera.
- Stefi...
Eu m-am trantit in pat si am inceput sa urlu in perna... Ce fel de tata este? Imi este dor de mama... Ea m-ar fi inteles si ar fi ramas cu mine... De ce se intampla toate astea?
Prin atatea suspine am auzit telefonul meu semn ca blondul ma astepta jos. Mi-am sters lacrimile, mi-am aranjat machiajul, mi-am luat rucsacul si am iesit din casa, trecand pe langa tata nepasatoare...
- Unde pleci? ma intreaba el inainte sa ies pe usa
- Treaba mea! ii raspund scurt.
Am trantit usa cu putere apoi l-am vazut pe geaman putin debusolat de comportamentul meu. A venit sa ma stranga in brate. Spre mirarea mea chiar m-a facut sa ma simt mai bine.
- Ce s-a intamplat?
- Nimic... Important
- Esti sigura?
- Mda...
El mi-a zambit si mi-a plasat un sarut pe buze pe care l-am acceptat. M-a luat de mana si am inceput sa ne plimbam pana la el acasa. Pe drum eram amandoi destul de tacuti. Pana ce m-am trezit eu sa deschid gura...
- Si... ce facem la tine?
- Pai parintii mei nu-s acasa asa ca dam o mica petrecere...
- Aa... si cine mai vine?
- Nu multa lume... tu, Larisa cu Bianca si un baiat...
- Larisa fiind cea mai buna prietena a ta, nu?
- Da
- Si cu Stefi cum a ramas?
- Nu stiu... M-am decis ca ar fi bine sa trec peste... Oricum nu o voi mai vedea niciodata! *N-as prea crede asta...*
- Esti asa sigur? *Nu inrautati situatia mai tare decat e deja, te rog!*
- Perfect sigur... Nu stiu de Dutu dar eu am uitat-o... Nu vreau sa mai stiu nimic de ea...
- Daca spui tu... spun trista apoi oftez incet incat doar eu sa aud.
Am continuat sa mergem pana ce am ajuns in fata blocului lui. Eu m-am oprit brusc, amintindu-mi de toate momentele frumoase petrecute aici...
- O haide... ce s-a intamplat ti-e frica? :)))
- Huh... Ce? ma trezesc eu parca din transa.
- Alexia... Larisa e o fata ok... N-ai de ce sa-ti faci griji bine? spune iar eu incuviintez din cap chiar daca nu stiu ce legatura avea.
El mi-a zambit si m-a tras de mana. Cum am intrat in apartamentul lui am simtit un miros puternic de parfum. Imi si imaginam al cui era... Apoi am vazut-o pe Larisa machiata ca o paiaţa cum s-a apropiat de Cristi pentru al lua in brate. Apoi m-a luat si pe mine... *Nu-i ciudat deloc...*
- Hei scuze pentru la scoala... Prietene? spune ea si imi intinde mana zambind pana la urechi
- O... k... spun eu nu tocmai convinsa
- Vezi, ti-am spus ca este de treaba! imi sopteste el la ureche.
Eu am aprobat din cap apoi l-am vazut din capatul holului pe Dutu. I-am zambit timid si m-am indreptat spre el. M-a strans puternic in brate zambind incontrolabil. Apoi m-a sarutat pe cap fericit. Cred ca gestul asta nu i-a prea priit lui Cristi dar nu a spus nimic. Ne-am asezat cu totii pe canapea si am inceput sa ne jucam adevar si provocare... Sticla s-a invartit pana ce a ajuns in dreptul lui Cristi si al baiatului acela.
- Ce alegi Cristi? :)))
- Provocare evident...
– Ok... te provoc s-o iei pe Alexia, sa te duci in camera cu ea si sa-i faci ce vrei tu...
– Stati, stati :)) Trebuie si eu sa fiu de accord :)) nu credeti?
- Nehh :))) spun amandoi la unison
– Haide... se ridica blondinu si ma ia de mana tragandu-ma dupa el
Ne-am dus in camera la el si el s-a asezat pe scaun iar eu in pat. Stateam amandoi muti si ne uitam unul la celalalt.
– Si... ce ai vrea sa facem? intreb oarecum plictisita.
– Nu stiu... Dar voiam sa am putin timp doar cu iubita mea.
- Ce dragut... Vino incoace! spun iar el se napusteste asupra mea punandu-se peste mine
Eu l-am strans tare in brate. Ii puteam simti parfumul masculin care imi invada plamanii. Era atat de placuta senzatia. Respiram adanc si simteam cum ma topeam doar din atat. Mi-am aranjat capul in scobitura gatului lui si am oftat intr-un sens bun... Dar intr-o zi toate astea se vor termina cand el va afla adevarul... Insa, cel putin nu-l va afla azi...
Am stat asa minute intregi fara sa ma misc dar intr-un final mi-am ridicat privirea si m-am uitat in ochii lui caprui. El mi-a zambit apoi s-a napustit asupra buzelor mele muscandu-le usor... Apoi a inceput sa ma sarute si pe gat. Ii simteam respiratia fierbinte cum parca imi lovea pielea cu putere. Mana lui era pe cealalta parte a gatului parca mangaindu-ma. A coborat putin pana la decolteu dar nu a intrecut masura. Ma simteam extraordinar dar toata aceasta placere a fost intrerupta de Larisa care a intrat efectiv peste noi.
- Haideti ma odata ca a trecut jumatate de ora... *Ce?? Jumatate de ora?? Nu are cum*
Cristi a oftat intr-un fel mandru dar si trist pentru ca ar mai fi continuat... Ne-am ridicat din pat si ne-am intors la jocul nostru. Am invartit sticla si a picat la mine si Larisa... Yey...
- O perfect... ce alegi? ma intreaba ea
- Umm... adevar...
- O haide, ti-e frica sa alegi provocare sau ce? rade ea
- Umm... bine provocare...
- Ok... Te provoc sa ne spui cel mai mare secret al tau... zambeste ea malefic
Cand am auzit asta am inghitit in sec. Ce naiba fac...?
- Ummm... spun uitandu-ma la Vlad poate ma ajuta el da de unde...
- Deci?
- Pai cel mai mare secret al meu este ca... in secret... imi imaginez cum ar fi sa-l intalnesc pe Justin Bieber... si cum as fi eu impreuna cu el... spun apoi toti incep sa rada mai putin ea. *Hiu am scapat...*
- Sigur?
- Da :)))
- Eu cred ca este altceva Alexia... Sau mai bine zis... Stefi...Palpitant capitol huh... Da... iar am postat dupa 1234 ani... Sorry... In fine... Ce credeti ca se va intampla in continuare?
Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17
CITEȘTI
Lifetime Friends
FanfictionDescriere: Au fost prieteni din totdeauna dar mutarea ei i-a indepartat mult. Daca ea locuia in Londra iar ei in Constanta n-au mai tinut legatura asa de mult... Au trecut 3 ani de atunci... Dar viata se pare ca i-a adus inapoi impreuna. Dar oare...