Chapter 12

822 81 18
                                    


     Din capitolul anterior:
- Totul va fi bine, iti promit. Te iubesc mult... imi spune acesta in soapta la ureche.

   Si eu acum ce fac? Unde voi dormi? Ce voi manca? Nu-mi vine sa cred ca a ales familia aia in locul meu... O iubea mult pe mama... Dar se pare ca nu este acelasi sentiment si pentru mine.
- Cristi, imi este frica... ii spun cu lacrimi in ochi insa acesta mi le sterge.
- Hai sa mergem undeva, uite facem orice vrei tu ca sa uiti de asta.
- Nu vreau nimic altceva decat sa-mi dau seama de ce tata a ales-o pe ea si nu pe mine...
- Orice ar fi tu tot il iubesti, orice ai spune. Nu trebuia sa pleci asa... Du-te si vorbeste cu el.
- Tu nu-ntelegi ca el voia sa plece fara ca macar sa stie ca m-am intors acasa?? Nu-l pot ierta pentru asta... Vrea sa ma paraseasca, sa-si refaca viata. Bine... drum bun... Dar la mine nu se mai intoarce.
- Esti chiar asa sigura de ceea ce spui?
- Mai sigura ca niciodata... spun iar el ofteaza.
- Mmm... bine... spune apoi se ridica de pe banca si ma ia de mana
- Unde mergem? il intreb eu.
- Vei vedea.
    Am inceput sa ne plimbam prin tot orasul. Ne-am luat cate un suc si ne-am indreptat spre plaja. Incet, incet se insera iar noi ajunsesem intr-un final pr malul marii. Cristi s-a descaltat de tenisi si si-a dat si tricoul jos.
- Ce faci? il intreb nedumerita
- Ce, ai si uitat ce faceam acum 3 ani? rade el de mine apoi vine si ma ia pe sus.
- Hei da-mi drumul :))
- Nope, spune apoi reuseste sa ma descalte si ma tranteste cu picioarele in apa de sa ma ud pana la genunchi.
- Desteptule... ii zic eu amuzata
- Cee? Stiu ca-ti place, spune el si da din sprancene apoi ma trage intr-o imbratisare.
- Imi era atat de dor de asta... ii spun zambind.
- Aici a fost prina data cand mi-am dat seama ca am sentimente pentru tine.
- Serios?
- Da, spune el.
- Povesteste-mi :))
- Pai tu erai acolo cu Dutu, spune si-mi arata un loc pe plaja, iar eu eram aici cu picioarele in apa si ma uitam la apus.
- Exact ca acum
- Doar ca acum e diferit
- Ce este diferit?
- Ca pot face asta, spune apoi ma ia de mana si ma trage intr-un sarut.
     Mainile lui s-au pus pe talia mea incolacindu-se in jurul ei apropiindu-ma de el. Am inceput sa ma joc cu parul lui in timpul sarutului ceea ce l-a facut sa zambeasca. Atunci l-am tras usor de par si am adancit sarutul.
     Cand ne-am desprins din sarut el si-a asezat o mana pe gatul meu iar degetul lui mare a inceput sa-mi mangaie tenul.
- Esti ok? ma intreaba el putin trist.
- Acum sunt... ii raspund apoi il strang in brate. Iti multumesc, pentru tot.
- Cu placere
      Ne-am mai plimbat de-a lungul plajei tinandu-ne de mana. Zici ca eram ca in filme doar ca erau sentimente reale.
- Ar trebui sa ma duc acasa sa vad daca a plecat tata... oftez eu. Auzi tu chiar crezi ca a plecat?
- Nu stiu ce sa cred, imi pare rau... Dar daca vrei pot veni cu tine si daca a plecat pot ramane la tine peste noapte iar maine mergem impreuna la liceu
- Si cartile tale?
- Mi le aduce Dutu, o sa-l rog frumos...
- Bine, haide
     Ne-am indreptat spre casa mea. Cand am ajuns am vazut de afara lumina aprinsa din bucatarie.
- Nu a plecat! exclam eu fericita si ma duc sa deschid usa dar era incuiata.
   Am descuiat-o rapid si l-am cautat pe tata cu privirea in toata casa. Nu era nimeni.
- Cred ca a uitat lumina aprinsa, spune blondu dezamagit.
- Mda... in fine de acum nu mai este tatal meu... oftez eu.
     Ne-am dus la bucatarie iar Cristi s-a asezat la blid.
- Si... ce ai vrea sa mancam? schimb eu subiectul.
- Ce zici daca am face clatite? :)))
- Buna idee :))
   M-am dus la frigider sa scot ingredientele insa pe el era lasat un biletel. L-am dezlipit si am inceput sa-l citesc cu voce tare.

    Imi pare rau ca am plecat dar a trebuit. Am facut-o pentru tine. Cand vei creste ma vei intelege. Iti voi trimite bani saptamanal. Te iubesc mult. Imi va fi dor de tine dar ne vom vedea curand...
  ~ semnat tata ~

- A facut-o pentru mine? intreb nervoasa. Pe naiba a facut-o pentru mine...
- Imi pare rau iubito...
- E ok, incep sa ma obisnuiesc.
     Am inceput sa facem clatitele. Si ne-am chinuit o groaza doar pentru niste amarate de oua. Si parul nostru era plin de faina dupa mega bataia noastra cu mancare. Dar a fost funny. Ne-am indopat apoi cu ele care erau umplute cu Nutella.
      Vorbeam de ore intregi. Nici nu stiu cand naiba trecuse de miezul noptii. Eu deja incepeam sa dorm pe mine sincer.
- Si asa am ajuns eu pe luna, spune blondu
- Foarte interesant.
- Stefana, nici macar nu ma asculti! Dormi pe tine :))
- Ba nu :))
- Hai sa mergem in pat 
- Nuuu, vreau sa mai vorbim
- Si eu vreau sa nu adormi maine cu capul pe banca :))) Haide
- Uff, spun si ma ridic dar apoi cad iar pe canapea.
- Vrei sa te car ca pe o printesa sau ce? :))
- Cara-ma, spun razand apoi deschid bratele.
   Cristi incepe sa rada si ma trage de picioare apoi ma pune pe umarul lui. M-a dus in camera unde m-a lasat sa ma schimb apoi ne-am trantit amandoi in pat. El si-a desfacut bratul iar eu mi-am asezat capul pe pieptul lui si am adormit instant.

   Yeee capitol nou. Nu uitati sa votati daca vreti next. :)))

Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17
   

Lifetime FriendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum