Din capitolul anterior:
- Da :)))
- Eu cred ca este altceva Alexia... Sau mai bine zis... Stefi...Cand am auzit asta am simtit cum m-am racit total... De unde stie?
Cu cateva ore in urma la scoala:
- Stai de sase odata... Trebuie sa caut in arhiva scolii despre aceasta Alexia... Nimeni nu se pune cu mine si apoi imi fura iubitul, spune Larisa fiind concentrata pe PC.
- De fapt nu mai este iubitul tau... ii raspunde Bianca
- Gura...
- Haide Lari odata... ma dor picioarele! se vaita ea
- Taci din gura si fi atenta acolo!
Ea a cautat in calculatorul directorului pana ce a gasit...
- Aha am gasit!
- Ce zice?
- Alexia Stefana Trifan... nascuta in Constanta... fosta eleva a acestui liceu... s-a mutat in urma cu 3 ani in Londra... s-a reintors pentru a-si relua studiile in Romania... orfana de mama... Tatal recasatorit... Personalitate diferita... Eleva silitoare...
- Ce inseamna toate astea?
- Insemna ca fetita asta se da drept altcineva... Daca o demascam Cristi o s-o urasca si se va intoarce la mine...Acum:
- Nu stiu despre ce vorbesti... spun iar Cristi se uita nelamurit la mine
- O serios? Fata care s-a mutat in Londra acum 3 ani din cauza mamei vitrege... S-a intors acasa... Si nu si-a anuntat vechii prieteni... spune asta iar Cristi isi da seama despre ce vorbeste si se ridica in picioare.
- Stefi? zice si ii se scurge o lacrima pe obraz.
- Chiar ea... Vezi Cristi ti-am spus ca nu-i de incredere... spune Larisa dar el doar se uita in gol
- Uite... nu voiam sa afli asa... spun si ii pun mana pe umar dar el mi-o respinge rapid
- Nu... doar taci... lasa-ma... mincinoaso... deci deaia tot vorbeai de Stefi... adica de tine... Esti o egoista...
- Frate... intervine fratele sau geaman si se ridica si el punandu-si mana dupa gatul meu. Macar ascult-o...
- Tu stiai??
- Da...
- Si asa reactionezi? Dupa ce a facut in acesti 3 ani?
- Nu a facut nimic... Ascult-o...
- Nu am ce sa ascult... Iar tu... isi indreapta privirea spre mine. Nu vreau sa te mai vad in viata mea. Iesi din casa...! spune nervos si-si sterge lacrimile.
- Dar... spun cu mii de lacrimi in ochi
- Iesi... tipa iar eu il privesc in ochi apoi ies...
Am trantit usa in urma mea si am fugit pana ce am ajuns in parc. M-am asezat pe banca si am inceput sa-mi vars amarul... Cum dracu a aflat fufa aia? Dar lasa asta... L-am pierdut... L-am scapat printre degete... Nu-i corect... Si cat m-am chinuit sa nu-l ranesc... Si pentru ce...? M-am saturat...
Am alergat pana acasa si am intrat incet pentru a nu ma auzi nimeni. M-am dus in camera mea si mi-am pus cateva haine in rucsac, banii mei, telefonul caruia i-am scos cartela pentru a nu ma putea suna nimeni si pentru a nu ma putea localiza nimeni. Apoi am plecat... Nu stiu unde ma duc dar nu conteaza... Tata crede ca ma pot descurca singura... Sa vedem daca are dreptate... M-am dus la gara si am luat primul tren care duce catre... nu conteaza... cat mai departe.A doua zi Vlad pov
Stefi n-a venit astazi la scoala... Ma ingrijorez... Sincer cred ca si frati'miu este la fel... Poate ca l-a ranit dar nu trebuia sa reactioneze asa... Am incercat s-o sun dar nimic... Are telefonul inchis... O sa merg dupa ore la ea acasa sa vorbesc cu ea...
In pauza m-am dus la Cristi. El statea acolo ingandurat iar eu l-am trezit la realitate.
- Hei frate, cum esti?
- Conteaza?
- Da...
- ...
- Daca ai sta macar putin s-o asculti...
- Nu Dutule... nu...
- ...
- Unde e? ma intreaba dezamagit.
- Nu am nici cea mai mica idee... Merg acasa la ea azi, vii si tu?
- Nu stiu...
E - Faci cum vrei, cel putin este inca prietena mea si ii voi fi alaturi... spun apoi ma reintorc la banca mea lasandu-l pe frati'miu sa se gandeasca la decizia ce trebuie s-o ia.
Orele s-au terminat extrem de repede. Imediat dupa ce s-a sunat mi-am luat rapid ghiozdanul si am inceput sa ma indrept spre casa ei. In cateva minute am ajuns. Inainte sa bat la usa am auzit niste pasi din spate asa ca m-am intors pentru a vedea cine este. Frati'miu s-a apropiat de mine si a oftat. Apoi a dat din cap aprobator iar eu am sunat la sonerie. Imediat cum am batut usa s-a deschis iar domnul Marius ne-a privit mirat...
- Baieti? Ce cautati aici? ne intreaba tatal Stefanei.
- Stefi nu a fost astazi la scoala... il anunt eu.
- Ati aflat? a intrebat el trist
- Mda... Vrem sa vorbim cu ea... raspunse Cristi.
- Doar o mica problema...
- Si anume??
- Stefi nu mai este acasa... A plecat, nu stiu unde... tocmai am vorbit cu politia s-o caute...
- Poftim??? A fugit? se uita frati'miu panicat la mine.
- Da si am cautat-o de disperat dar fara vreun rezultat... Stiti cumva de ce a plecat? ne intrraba iar eu ma uit la Cristi trist si se intristeaza si el.
- Nu... nu stim... mint eu
- Bine... Vom continua cautarile... O vom gasi... ofteaza tatal ei.Stefi pov
Cel mai greu pas pe care trebuie sa-l faci in viata este sa pleci in lume... Sa uiti tot ce ti s-a intamplat si sa te rogi ca ziua de maine sa fie diferita... Am ajuns in Arad dupa 12 ore de mers incontinuu. Am un prieten aici deci as putea ramane. Il cheama Christopher si este un youtuber. Odata ce intru in viata lui, viata mea se va schimba. Va trebui sa ma ascund pentru a nu putea fi recunoscuta... Vreau sa-mi uit trecutul iar astazi este prima mea zi din noua mea viata...
Am batut la usa la Christoph iar cand acesta mi-a deschis a inlemnit. Peste cateva secunde m-a strans in brate incat sa nu mai am aer. Nu m-a mai vazut de 3 ani de zile...
- Cum... cum de esti aici?? ma intreaba el fericit.
- Cum de m-ai recunoscut e intrebarea mea...
- Te-as recunoaste dintr-o mie! Ce cauti aici??
- Poveste lunga...
- Am timp...
Am intrat in casa, m-am asezat pe canapea si i-am povestit toata viata mea in ultimii ani. El ma asculta cu mare atentie si era total interesat.
- Stiu ca te-am luat din scurt dar voiam doar sa ma intelegi... Mi-a fost tare dor de tine si trebuia sa te vad...
- De ce nu mi-ai dat un mesaj cand ai venit in Romania sau ceva?
- Ma gandeam ca toata lumea m-a uitat...
- Cum sa te poata uita cineva pe tine? imi zambeste timid apoi ma strange in brate. Si... Vrei s-o iei de la capat definitiv?
- Nu... Ma voi intoarce... Dar o vreme viata mea va fi alta... Doar pentru a ma linisti...Gata si cu acest capitol interesant... Personaj nou baby... Hmm... oare ce se va intampla in continuare? :)))
Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17
CITEȘTI
Lifetime Friends
FanfictionDescriere: Au fost prieteni din totdeauna dar mutarea ei i-a indepartat mult. Daca ea locuia in Londra iar ei in Constanta n-au mai tinut legatura asa de mult... Au trecut 3 ani de atunci... Dar viata se pare ca i-a adus inapoi impreuna. Dar oare...