Din capitolul anterior:
Imediat ce am inchis ochii m-am trezit cu un sarut surpriza care a fost mai mult un pupic. Apoi s-a pus in aceeasi pozitie si a adormit.Si iar e dimineata. Ca de fiecare data dupa ce trece noaptea. Mi-am deschis incet ochii si am vazut cum eu dormeam pe tot patul iar Cristi, saracul, era pe jos. Ok nu stiu cum s-a intamplat asta :)). M-am uitat la el cum dormea si m-a pufnit rasul. Si l-am trezit cu sunetele mele.
- Neata :))) ii spun eu amuzata.
- Mda... neata
- Ce-ai patit? Cum de ai ajuns pe jos?
- Umm nu stiu, spune el sarcastic. Am dormit in acelasi pat cu o fata pe nume Stefana, cea mai mare greseala a vietii mele.
- Ce trist :') Da cine este aceasta Stefana? :)))
- A pai este o fata tare batuta in cap, zice si se ridica de pe jos trantindu-se in pat.
- Ahaaa am inteles. Si aceasta Stefana este o persoana importanta pentru tine? il intreb ridicand o spranceana.
- Nahh
- A ok... spun si dau sa ma ridic din pat dar ma prinde de incheietura si ma trage peste el.
- Este cea mai importanta persoana, spune si se uita in ochii mei apoi imediat isi lipeste buzele de ale mele.
Cu bratele imi strangea talia adancind astfel sarutul.
- Te iubesc fraiero.
- Si eu prostule :)))
El a zambit apoi a inceput sa rada subtil. Ce caraghiosi suntem impreuna.
- Auzi, haide sa ne imbracam sa mergem sa vorbesti cu tatal tau, spune el si strica momentu.
- Ai stricat momentu :)))
- Stiu :)))
El m-a dat la o parte rapid apoi s-a ridicat din pat si s-a dus in camera lui sa se imbrace. La fel am facut si eu. Cat timp ma imbracam imi faceam efectiv un fel de discurs sau cel putin niste idei despre ce voi vorbi cu tata. Nu stiu cum as putea sa-l conving sa nu ma lase singura... Femeia aia e o scorpie si nu vreau sa-l corupa si pe el.
Printre toate aceste ganduri aud usa deschizandu-se iar pe ea apare imediat Dutu cu un pahar de suc in mana.
- Neata, imi zice el zambind.
- Aaa neata
- Te gandesti la ce-i vei spune tatalui tau azi? ma intreaba in timp ce se aseza pe pat.
- Mda... Incerc sa caut niste idei de care sa ma leg sau macar niste motive pentru care ar trebui sa ramana. Inafara evident ca sunt FIICA LUI, spun si-mi dau ochii peste cap. Dar el se pare ca nu mai vede asta.
- Hei... Nu fi asa dura cu el. Te iubeste si stii asta. Nu cred ca va pleca, iar daca o va face esti bine venita aici oricand ca sa-ti tinem companie. Dar te asigur ca tatal tau nu va pleca.
- Asa sper si eu...***
Am intrat in casa urmata de Cristi. Ma uitam imprejur poate dadeam de cineva dar era liber. Pana cand aud din dormitorul meu un sunet. M-am uitat la Cristi nedumerita si amandoi ne-am dus in camera mea. Acolo era tata care vorbea singur si parea sa fie extrem de trist.
- Tata?
Cand mi-a auzit strigarea privirea lui s-a axat doar pe mine. A venit si m-a cuprins intr-o imbratisare calduroasa de care chiar imi era dor.
- Esti bine, nu-mi vine sa cred! ofteaza el fericit. Dar unde ai fost?
- Asta nu e important. Conteaza ca acum sunt acasa. Si ca si tu esti acasa.
Am stat putin sa ma uit prin casa poate dadeam de mama mea vitrega dar locul era pustiu.
- Dar Maria?
- Mmm... ea a plecat in Spania...
- Inseamna ca tu ai ramas aici? intreb extrem de fericita.
Cristi a zambit victorios in coltul gurii.
- De fapt... continua tata.
- Ce?
- Am avion azi la 5...
- Poftim? Adica tu voiai sa pleci fara ca eu sa ma fii intors macar acasa? Daca nu ma intorceam?
- Dar ai facut-o...
- Deci ma parasesti... Asta e alegerea ta?
- O sa fii bine, stiu asta. Vom vorbi in fiecare zi.
- Adica tu ma lasi pentru ea? Eu sunt fiica ta, sunt sange din sangele tau si ma lasi pentru o straina? tip nervoasa la el.
- Nu mai este o straina... tipa si el la mine.
- Ce vrei sa spui cu asta?
- Stefana... ofteaza el. Maria este insarcinata in luna a 2 a. Vei avea o surioara.
- Poftim??? intreb nervoasa. Tu-ti bati joc de mine acum!
- Nu...
- Deci tu ma lasi la o parte si iti refaci familia. Cu mine cum ramane? Nu mai insemn nimic pentru tine? il intreb cu lacrimi in ochi.
Cristi efectiv era uimit de conversatia dintre mine si tatal meu. Nu se astepta la asta. Si sincer, nici eu nu ma asteptam...
- O sa fie totul bine iti promit...
- Nu tata, n-o sa fie... Nici 16 ani nu am inca si deja ma lasi singura... Vrei sa ma maturizez prea repede... Dar stii ce? O s-o fac si-ti promit ca am sa uit de tine. Am sa uit ca existi!
Nu a apucat sa mai zica ceva ca eu l-am luat de mana pe Cristi si am iesit din casa. Nu-mi vine sa cred ce s-a intamplat. Deci inca procesez. Blondu era la fel de ganditor ca mine.
Am mers amandoi ceva timp pana ne-am oprit pe o banca. Eu efectiv priveam in gol. Nici nu stiam ce sa spun sau ce sa fac. Sa plang? Sa ma pun sa tip? Toata viata mea a fost data peste cap de femeia aia oribila care mi-a distrus familia. Pun pariu ca ea imi blocase mesajele atunci. Toate aceste ganduri imi acaparau mintea. Nu puteam sa ma gandesc la nimic altceva.
Cristi se uita la mine extrem de trist. Parca ii vedeam mila in ochi. Uhh... urasc asta. As fi vrut sa-i spun dar parca ramasesem fara glas.
- Esti ok? ma intreaba el si-si pune mana peste a mea.
- Nu... nu o sa mai fiu niciodata ok... reusesc sa scot eu cateva cuvinte pe gura.
- O sa fie totul bine, spune si-mi ridica barbia sa-l pot privi in ochi.
- Nu, nu o sa fie... Toata viata mea a fost data peste cap in doar cateva minute. Nu stiu ce sa fac...
- Sunt aici pentru tine, linisteste-te, vom gasi o solutie impreuna, iti promit! imi spune el si ma trage in bratele lui iar eu imi asez capul pe umarul lui drept.
De obicei eu nu-s genul care sa planga dar acum chiar n-am mai putut rezista. L-am strans cat de tare am putut in brate apoi lacrimile au inceput sa se reverse pe obrajii mei rosii. Tot ce mi-a mai ramas de facut este sa ma descarc pentru ca altceva nu am ce face. Cristi m-a tinea strans la pieptul lui si nu-mi dadea drumul. Stia ca aveam nevoie de el sa ma sustina, sa nu ma lase sa cedez...
- Totul va fi bine, iti promit. Te iubesc mult... imi spune acesta in soapta la ureche.Multaaa dramaaa... I know dar mie imi place mult :))) Postez des yey, mi-am revenit baby! Next curand
Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17
CITEȘTI
Lifetime Friends
FanfictionDescriere: Au fost prieteni din totdeauna dar mutarea ei i-a indepartat mult. Daca ea locuia in Londra iar ei in Constanta n-au mai tinut legatura asa de mult... Au trecut 3 ani de atunci... Dar viata se pare ca i-a adus inapoi impreuna. Dar oare...