Chapter 9

1.2K 124 37
                                    

     Din capitolul anterior:
- Cum sa te poata uita cineva pe tine? imi zambeste timid apoi ma strange in brate. Si... Vrei s-o iei de la capat definitiv?
- Nu... Ma voi intoarce... Dar o vreme viata mea va fi alta... Doar pentru a ma linisti...  

    Cristi pov
    Au trecut 3 luni de cand ea a plecat... Si este doar din vina mea... Politia a incetat s-o caute acum o luna... Sunt disperat... Incerc s-o caut dar nimic... Parca a disparut... O iubesc inca... Recunosc... Oricat de mult rau mi-a facut o iubesc din toata inima mea si mi-e teama ca a patit ceva... Intr-un final am inteles motivul pentru care ne-a mintit dar puteam sa-l inteleg si atunci cand am aflat... Si nu s-ar mai fi intamplat asta...
    Stateam si ma uitam pe tavan ganditor cand de odata primesc un mesaj de la un anonim... 
- Ne vedem in parc la ora 4... *Wtf, cine naiba e?*
- Cine esti?
- Vino si vei afla daca esti atat de curios... Si nu spune nimanui unde mergi...
    Vazut la 14:23

    Bine, asta este foarte ciudat... Dar trebuie sa stiu ce vrea de la mine aceasta persoana... Mi-am luat o bluza pe mine si am iesit rapid din bloc indreptandu-ma spre locul de intalnire. M-am plimbat ce m-am plimbat dar n-am observat nimic ciudat... M-am gandit sa ma duc acasa dar fix cand sa plec primesc inca un mesaj
-  Vino in foisor ce mai astepti?
    M-am strambat, mi-am dat ochii peste cap apoi m-am apropiat de foisor. Era o singura persoana acolo. Aceasta statea pe telefon si parea plictisita. Era o fata... Am urcat pe scari apoi m-am asezat langa ea pe banca... Nu-mi dadeam seama cine este pentru ca nu-i puteam vedea fata. 
- Hei... primesc mesaj de la ea. *Nu poate vorbi sau ce?*
- Nu poti vorbi sau ce, de-mi dai mesaj...
- Nu este nevoie sa vorbesc... a scris ea
- Cine esti? incerc sa-i dau o suvita la o parte pentru ai vedea fata dar nu am putut.
- Imi pare rau pentru tot...
- Ce?
- Am vrut sa-ti spun ca mi-a fost dor de tine... Si ma bucur ca te-am revazut...
     Dupa ce primesc mesajul dă sa se ridice dar o prind de incheietura mainii.
- Stai... spun si ma ridic si eu si incerc s-o privesc in ochi sa pot stii cine este... Te rog spune-mi ceva... spun dar ea da din cap negativ. Te rog...
- Bine... spune incet, deabea am auzit-o... In secunda aia mi-am dat seama cu cine vorbesc de fapt...
- Stefi...? intreb uimit si fericit s-o vad apoi ii dau suvita de par de pe fata si o privesc in ochi.
     Ea nu a spus nimic doar a oftat si si-a lasat privirea in jos. I-am ridicat barbia rapid apoi am strans-o cat de tare am putut in brate, ea acceptand imbratisarea si asezandu-si fata in scobitura gatului meu.
- Am crezut ca te-am pierdut... Unde ai fost in tot acest timp?
- Nu conteaza...
- Cat ma bucur ca esti bine si teafara...
- Cristi... tu erai suparat pe mine... Cum de reactionezi asa?
- Am inteles de ce ai facut asta... Si voiam sa-mi cer scuze pentru cum m-am comportat cu tine... 
- Nu as fi vrut sa afli asa... Imi pare rau... As fi vrut sa-ti spun eu nu aia... spune iar eu rad incet
- Stiu asta... nu mai conteaza... Tot ce conteaza acum este ca te-ai intors...
- Mda...
     Ea ma priveste in ochi si-mi zabeste timid si ii zambesc si eu... Imi asez mana usor dupa gatul ei si o sarut apasat muscandu-i usor buza de jos. Cand ne-am desprins din sarut am privit-o in ochi iar aceasta s-a rusinat. Ma simt atat de bine ca este aici. O iubesc si nu am de gand s-o pierd...
- Haide acasa sa le spunem alor tai, sunt foarte ingrijorati...
- Umm... Cristi... nu...
- Ce? De ce?
- Pai eu nu vreau sa... vorbesc cu ei...
- De ce?
- Poveste lunga... Dar pe scurt ei vor sa se mute dar pe mine sa ma lase singura...
- Serios??
- Mda... au zis ca ma pot descurca si singura... Si asa ca am plecat pentru a vedea daca asa e sau nu...
- Si tu ce crezi, esti gata pentru pasul asta??
- Sa zicem... spune ea apoi ofteaza
    Am strans-o tare in brate apoi ne-am indreptat spre casa mea. O s-o conving maine sa vorbeasca cu ai sai... Dar astazi o voi lasa in pace... Trebuie sa se linisteasca...

   Gata si cu acest capitol... Cam scurt, I know dar pregatesc ceva bomba curand...

Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17

Lifetime FriendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum