Din capitolul anterior:
El si-a desfacut bratul iar eu mi-am asezat capul pe pieptul lui si am adormit instant.
M-am trezit de dimineata cu un sarur primit din partea lui Cristi. Zambetul a aparut pe fata mea apoi m-am intins si am oftat.
- Uhh... e dimineata, ma oftic eu.
- Haide sus, trebuie sa mergem la liceu.
- Ummm... Auzi, Cristi?
- Da iubito, imi raspunde el si ma priveste in ochi.
- Ce crezi ca vor spune toti cand ma vor revedea? Dar mai ales ce crezi ca va spune Larisa...?
- O sa fie bine, nu-ti mai face atatea griji.
- Ultima data cand am vorbit cu ea m-a facut sa plec departe de tine...
- Bine punctat... dar totusi, o sa fie bine.
- Bine... am incredere in tine.
El mi-a zambit apoi m-a tras de incheietura mainii si a inceput sa ma sarute flamand. Dupa terminarea sarutului am decis sa ma duc in baie sa ma schimb deoarece nu voiam sa ma vada Cristi, ar fi fost extrem de ciudat.
Odata imbracati mi-am luat geanta si am iesit amandoi apoi eu am incuiat usa. In drum spre liceu eram ama doi tacuti. Fiecare se gandea la ale lui. Eu tot cu gandul la tata eram... Nu stiu cum sa reactionez, m-a dezamagit... m-a abandonat... Si pentru cine? O noua familie? Ce egoist... Imi este atat de dor de mama... Din cauza tuturor acestor ganduri o lacrima s-a varsat pe obrazul meu insa mi-am sters-o repede inainte s-o vada blondinul.
Totusi cred ca a vazut cu coada ochiului deoarece imediat dupa asta a oftat zgomotos si mi-a luat mana in a lui.
Am intrat in curtea liceului si acolo am dat de Dutu care venea vesel la noi. Se pare ca el nu stia toata povestea.
- Hei ce faceti? ne intreaba Dutu zambind.
- Bine, raspunde geamanul.
- Cum a mers cu tatal tau?
- O sa-ti povestesc totul... ii raspund oftand.
- E de rau... zice Vlad.
Eu am dat afirmativ din cap aprobandu-l. El s-a intristat si si-a lasat privirea in jos. I-a dat rucsacul lui Cristi apoi toti 3 ne-am indreptat spre clasa. Imediat ce am intrat toate privirile s-au axat pe mine. Ma simteam asa de ciudat. Toata lumea a dat navala spre mine si au inceput sa puna intrebari de genu: Esti bine? Unde ai fost? De ce ai plecat? Cum te simti?
Dar printre toate aceste voci am auzit una care mi-a creat un fior pe spate. Era vocea Larisei care m-a facut sa tresar.
- Mai, mai pe cine avem noi aici? zambeste ea malefic. S-a intors Alexia la scoala? Sau mai bine zis Stefi.
- Da, m-am intors,ii raspund eu cu tupeu.
- Usor, crezi ca ma intimidezi doar pentru ca ai revenit? cand intreaba asta toata lumea a inceput sa asculte conversatia. Se adunasera toti in jurul meu. Ce, ti-a papat pisica limba? rade ea impreuna cu slugile ei, Elena si Bianca.
Voiam sa-i zic vreo doua si sa ma infig cu mainile in extensiile ei dar m-au tras Dutu si geamanul sau de incheieturi ca sa ma opresc.
- Larisa, inceteaza cu tot balamucul asta... ii spune Cristi suparat.
- O fac pentru tine dragule. Nu vezi ca nu-i buna pentru tine? Te-a lasat sa suferi dupa ea, te-a mintit in fata, ti-a ranit sentimentele. Chiar nu vezi? Nu te iubeste... spune ea.
- Habar nu ai ce e aia iubire... ii spun eu printre dinti.
- A si tu stii? Din cate imi aduc aminte nici macar o familie intreaga nu ai... cand a spus asta in toata clasa s-a auzit un Uuuu.
- Ce-ai zis ma? o intreb eu nervoasa aproape sa sar s-o iau la bataie.
- Ce n-ai auzit? Ai dopuri de ceara in urechi? De fapt nu ma mira, nu cred ca faci dus nici macar o data pe saptamana, spune apoi toata clasa a inceput sa rada cu exceptia fratilor petarda.
- Ai grija ca ti-o iei... ii spun furioasa.
- Ce o sa faci? O sa il rogi pe Cristi sa ma opreasca? :))
Atat i-a trebuit sa spuna asta. N-am ezitat si palma mea s-a lipit de fata ei scotand un sunet satisfacator ca in filme. I-am luat jumate de strat de fond de ten de pe fata. Din cauza palmei a ajuns sa fie intinsa pe jos. Nimeni nu se astepta la miscarea mea. Toata lumea era uimita de curajul meu.
- Auzi, ar trebui sa dai jos fondul de ten cu şpaclul ca se cam branzeste pe fata ta, cand am zis asta toti au inceput sa rada.
Ea a inceput sa planga si a iesit din clasa urmata de cele doua parasute. Toata lumea a inceput sa bate palma cu mine si ma simteam atat de bine. Numai Cristi era cam trist. Am dat sa-l prind de mana dar mi-a respins-o rapid si a iesit din clasa.
- Ce a patit? il intreb nedumerita pe Dutu.
- E din cauza ta...
- A mea? Da ce-am facut?
- Larisa...
- O frate zi-mi ca nu si-o merita. Diva naibii...
- Tu nu-ntelegi ceva. Ea este prietena cea mai buna a iubitului tau si ai facut-o de ras in fata tuturor...
- Dar n-am vrut sa fac asta... am vrut doar sa ma lase in pace ca daca nu ma facea ea de ras...
- Chiar crezi ca totul e legat de tine?
- Nu dar... In fine... ce-ti pasa tie? il intreb ironica apoi trec pe langa el lovindu-i bratul cu umarul meu.
Am iesit din clasa si m-am dus in curtea liceului. Mai era putin si se suna de intrare. L-am vazut pe Cristu cum se ducea dupa Larisa s-o linisteasca. Frate si-o merita ok?? Da de ce ma rog o crede asa buna prietena...? Am oftat si m-am intors in clasa. M-am asezat in banca apoi imediat au aparut si cei doi urmati de profesoara.
- Alexia, du-te in cabinetul directorului acum, spune dânsa severa.
- Ce, de ce?
- Intrebi de ce? Nu stii ce i-ai facut Larisei?
- Mama, mare lucru... o palma, wow i-am nenorocit viata...
- Nesimtito! Du-te acum in cabientul directorului. O sa-ti sun parintii imediat.
- Succes cu asta... ii spun razand apoi ies din clasa trantind usa in urma mea.
Imi bag piciorul in ea de rasfatata. Vai tati mi-am rupt o unghie, suna la salvare! Ce patetic... Am intrat in cabinetul directorului si m-am asezat pe scaun.
- Buna Stefana...
- Buna ziua...
- Ce cauti tu aici?
- Presupun ca stiti deja...
- Mda...
- Ce aveti de gand sa-mi faceti?
- O sa-ti sun parintii sa vorbesc cu ei.
- Puteti incerca dar n-or sa va raspunda...
- De ce crezi asta?
- Nu conteaza...
- Stefana... Stii ca noi ne cunaostem de ani de zile, imi poti spune.
- Tata m-a abandonat pentru a-si crea o noua familie...
- Poftim?
- Mda...
- Dar...
- Va rog sa nu deschidem subiectul...
- Bine... Atunci o sa-ti fac doar o mustrare scrisa si esti sub observatie 4 saptamani. Ai grija sa nu mai faci vreo prostie sa nu ti se scada nota la purtare. Stiu ca esti o eleva buna... Am incredere in tine.
- Multumesc domnule director.
- Acum imi poti povesti ce s-a intamplat de ai lovit bogatana scolii?
- Pai ...Capitol mai diferit si incepe un nou subiect. Next?
Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17
CITEȘTI
Lifetime Friends
FanficDescriere: Au fost prieteni din totdeauna dar mutarea ei i-a indepartat mult. Daca ea locuia in Londra iar ei in Constanta n-au mai tinut legatura asa de mult... Au trecut 3 ani de atunci... Dar viata se pare ca i-a adus inapoi impreuna. Dar oare...