Chapter 10

963 86 6
                                    


     Din capitolul anterior:
    Am strans-o tare in brate apoi ne-am indreptat spre casa mea. O s-o conving maine sa vorbeasca cu ai sai... Dar astazi o voi lasa in pace... Trebuie sa se linisteasca...

    Cum am ajuns in casa frati'miu a venit sa ma intampine dar s-a blocat atunci cand a vazut-o pe Stefi. Se uita ba la mine ba la ea. A clipit de cateva ori facand-o pe Stefi sa rada usor.
- Da sunt aici! exclama ea amuzata.
    Dutu tot nu zicea nimic doar privea.
- Ba frate cuvinte... rad eu de el.
- Esti... bine? reuseste el sa scoata pe gura cateva cuvinte.
- Da sunt bine, raspunde ea zambind.
    Dutu nu a mai stat pe ganduri si a sarit s-o stranga in brate. Cred ca o strangea cam prea tare pentru ca deja se inrosise.
- Dutu... nu pot sa respir! ii zice mai mult in soapta pentru ca o sufoca.
    Acesta a inceput sa rada si i-a dat drumul.
- Unde ai fost? De ce ai plecat? am intrebat-o eu.
- Nu conteaza asta... Acum sunt aici...
- Imi pare rau pentru tot... zice frati'miu.
                             ***

   Stefi pov
    Ma bucur ca m-am intors acasa. Si ma bucur ca insfarsit cei doi au inteles. Dar eu acum ce voi face cu tata? El tot vrea sa plece si sa ma lase aici... Singura... Nu vreau sa trec pe acasa sa-mi iau ramas bun. Nu vreau ca asta sa fie ultima data cand il vad pentru urmatorii 2 ani de zile...
    Eram afundata in gandurile mele cand sunt trezita de ghiontul primit din partea lui Dutu.
- La ce te gandesti? se uita el timid la mine.
- La nimic...
- Te cunosc... Spune-mi...
- Inainte sa plec tata mi-a spus ca mama mea vitrega si-a gasit un alt loc de munca mai bun in alta tara.
- Ce? Si inseamna ca te muti iar? Nu e corect! se vaita el
- Nu, nu ma mut. Asta e chestia... Tata vrea sa ma lase singura in Romania... Mi-a spus ca nu poate s-o lase pe Maria singura... dar pe mine da.
- Si de ce esti asa trista? O sa fie misto. Poti face tot ce vrei tu.
- Si cu ce pret? Nu-mi voi mai vedea tatal timp de 2 ani.
- Poftim?? 2 ani?
- Mda...
- Imi pare rau...
- Nu are de ce sa-ti para, nu e problema ta, e a mea.
    Vlad nu a mai zis nimic doar a oftat zgomotos si si-a dat cu mana prin par pentru a-l aranja putin. S-a trantit in pat si a inceput sa-si butoneze telefonul.
     Peste ceva timp a dat buzna in camera Cristi.
- Hei mamaligilor, am luat pizza, hai sa halim! spune razand ceea ce ne face si pe noi sa radem.
- Cand ai comandat-o? il intreb curioasa.
- Acu 10 minute :)))
- Lasa vorba, haleste cat mai poti, spune frati'su si incepe sa manance cu pofta.
      Dupa ce am terminat cu totii de mancat ne-am gandit ca ne-ar prinde bine un film horror. Si ce-i mai misto decat sa te speri alaturi de prietenii tai cei mai buni?
- Daca mori de frica sa nu-mi sari in brate da? rade Cristi de mine.
- Mie frica? Cred ca glumesti :))))
- Shh liniste voi doi ca incepe filmu! se baga si Dutu in seama.
    Am tot stat in timpul filmului sa ma gandesc ce este acum intre mine si Cristi. Adica nu mi-a dat nimic de inteles ca mai suntem sau nu impreuna. Nici nu stiu daca sentimentele lui fata de mine s-au schimbat.
    Deci cat baietii se speriau de filmul ala amarat care dupa parerea mea nu era mare lucru, eu eram total paralela. Pana ce Cristi s-a prins de asta.
     Cand filmul s-a terminat aia doi au rasuflat usurati.
- Hai ma ca n-a fost asa rau, zic eu nepasatoare.
- Spune fata care a fost paralela cu filmul, adauga Dutu razand.
- La ce te tot gandesti? intreaba curios Cristi si ma pune sa-l privesc in ochi.
   Cateva secunde eu n-am spus nimic dar pe urma mi-am lasat privirea in jos.
- Dutu, ne lasi putin singuri te rog? spune Cristi ingandurat
- Sigur... spune Vlad si iese din camera.
- Ok acum poti sa-mi spui ce ai patit?
- Cristi eu...
- Tu ce?
- Eu unde dorm in seara asta?
- Serios? La asta te gandesti tu asa de intens? ma intreaba iar eu dau aprobator din cap. Dormi la mine... mare lucru...
- Da dar pentru cat timp...?
- Uite eu zic sa te duci maine sa vorbesti cu tatal tau...
- Crezi ca merita?
- Da normal ca merita... Daca vrei voi veni cu tine sa-ti dau niste curaj.
- Ok... ii zambesc eu.
- Dar nu cred ca asta-i tot... spune el ganditor.
- La ce te referi?
- Nu esti tu asa ganditoare doar din atat... ce este?
- De ce crezi ca mai este ceva?
- Pentru ca stiu ca mai e deci spune...
- Cristi... noi doi...
- Noi doi ce?
- Noi ce suntem? intreb timida si-mi las privirea in jos sa nu pot face contact vizual cu el.
    El a zambit in coltul gurii. A oftat zgomotos dar intr-un fel bun si mi-a ridicat privirea ca sa ma poata privi in ochi.
- Pentru asta te framanti tu?
    Eu ii raspund afirmativ din cap si oftez.
- Ok bine... inchide ochii.
    Eu fac intocmai cum mi-a spus. Mi-a luat mainile in ale lui si si-a apropiat buzele de ale mele masandu-le usor. Buzele mele erau intredeschise asa ca a prins momentul potrivit iar sarutul a devenit unul pasional, limbile noastre parca luasera foc. Mana lui era acum pe gatul meu iar cu degetul mare imi mangaia obrazul. Am zambit usor in sarut iar el a simtit asta asa ca m-a tras mai aproape de el cu cealalta mana pana ce corpurile noastre s-au lipit. Mainile mele s-au incolacit in jurul gatului lui adancind astfel sarutul.
     Cand ne-am desprins din sarut ne-am privit in ochi si am zambit amandoi deodata.
- Asta a fost cel mai bun raspuns :)) ii spun eu amuzata si putin rusinata.
- Te iubesc sa stii... orice ar fi! imi raspunde el iar eu il strang in brate si-mi afund fata in hanoracul lui care mirosea a parfum.
      Iubesc senzatia de protectie pe care mi-o ofera. Iubesc sentimentul de caldura. Iubesc chiar si parfumul lui. Nu i-as mai da drumul niciodata.
- Si eu te iubesc extrem de mult! Am nevoie de tine sa ai grija de mine.
- Stiu asta! Si voi avea, te asigur! spune apoi imi saruta crestetul capului.
       Momentul a durat cateva minute dar s-a incheiat atunci cand Dutu a revenit in camera.
- Ce fac amorezii?? Ati folosit prezervative? :))) rade el de noi.
- Du-te naibii! ii raspund eu.
- Dutu, Stefi doarme diseara aici.
- M-am prins de asta. I-am aranjat patul in camera de oaspeti.
- Dar patul ala e de 2 persoane...
- Exact! raspunde Dutu cu o fata perversa iar Cristi incepe sa rada.
- Bai daca e pat mare pot sa ma foiesc cat vreau! exclam eu fericita.
- De fapt ma gandeam sa doarma Cristi cu tine...
- Ce? raman uimita de ceea ce a zis Dutu.
- Ai vrea? Daca nu vrei e ok, pot sta si in camera mea, raspunde Cristi muscandu-si buza de jos. Isi dorea sa zic da.
- Da, mi-ar placea sa dormi cu mine, ii raspund iar el imi zambeste victorios.
- Ok ma duc sa cumpar prezervative, incepe sa rada Vlad isteric.
- Du-te naibii! ii spun a 2 a oara.
- Cat imi vei mai spune asta? :)))
- Cat va fi necesar :)))
    El si-a dat ochii peste cap. Eu m-am ridicat din pat si am iesit din camera lor ca sa merg in a mea. Cristi m-a urmat dar fara sa-l rog eu sau ceva. Camera era asa frumos aranjata. Si chiar ca-i un pat mare. In patul asta poti sa faci si sex. Am inteles Dutule ce vrei tu de la mine siretul naibii...
- Chiar ca-i un pat mare :))
- Yap, e potrivit pentru noi doi.
- A sunat ciudat rau, spun apoi incepem sa radem amandoi.
- Stiu... :))
     Am vrut sa ma duc la baie sa ma schimb dar m-a prins Cristi de incheietura. Firar...
- Lasa-ma sa ma duc sa ma schimb perversu naibii :)))
- Da nu te poti schimba aici? :))
- Nu pentru ca esti tu...
- Ma intorc cu spatele...
- Pe bune -_-
- Daa, haide...
   O frate... Nu stiam ca-i asa pervers. Da nu zic ca nu-mi place. M-am intors si eu cu spatele si intr-o secunda mi-am dar bluza jos. Mi-am pus pijamaua peste sutien si apoi mi l-am dat jos.
- Gata...
- Ok, spune si se intoarce. Apropo imi place sutienul tau rosu, rade el de mine.
- Stai ce?
- Nu ma judeca da am tras putin cu ochiul :))
- Ce om... ma rusinez eu.
- Hei nu te rusina... arati bine de la spate si din fata :)) spune studiindu-ma cu privirea si-mi ia apoi mainile in ale lui.
- Suge-o :)))
- Barbatii nu fac deobicei asta...
- Da tu nu esti barbat :))
- Poftim? Retrage ce ai spus...
- Nope :))
- Retrage
- Neverr xDD
   El m-a ridicat in brate si m-a pus pe umarul lui de zici ca eram un ghiozdan. Am inceput sa-l lovesc cu pumnii in spate dar degeaba ca el tot nu-mi dadea drumul. Am lasat-o in final balta pentru ca stiam ca nu puteam scapa.
- Haide retrage si te dau jos.
- Niciodata!
- Bine atunci
    A inceput sa-mi dea palme la fund si sa rada de mine si eu nici macar nu puteam riposta.
- Okk bine renunt, esti... barbat... spun barbat putin mai in soapta.
- De ce ai zis in soapta? Inca nu crezi asta?? :)) spune si-mi mai da o palma la fund.
- Ok bine da esti barbat... Acum pune-ma jos! :)))
    El m-a trantit in pat si a rasuflat usurat. Apoi s-a pus peste mine si si-a asezat capul pe pieptul meu.
- Noapte buna, zice el aproape mormaind.
- Stai ce? Da-te de pe mine :))) spun dar el nu ma asculta.
    Mi-a prins talia cu ambele maini si a oftat fericit. Mda bine... ok
- Off bine noapte buna :))
    Imediat ce am inchis ochii m-am trezit cu un sarut surpriza care a fost mai mult un pupic. Apoi s-a pus in aceeasi pozitie si a adormit.

    1700 de cuvinte. Stiu... stiu... Nu mai spun nimic doar ca sper sa vina nextul curand...

Posted by StefiStef15
Cont principal: PufyPufy17
   

Lifetime FriendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum