Din capitolul anterior:
- Mersi, imi zambeste si el si ma trage intr-o imbratisare. O accept cu drag iar acesta imi plaseaza un sarut pe obraz. *Nu, nu trebuie sa se-ndragosteasca de mine, trebuie sa se intoarca la Stefi, adica tot la mine. Aoleu nici eu nu mai inteleg nimic*
- Ne vedem maine
- Da, bye...Trebuie sa vorbesc cu el. Trebuie sa-i spun adevarul, nu vreau sa-l mai mint. Nici pe el nici pe frati'su. Prietenii cei mai buni nu se mint niciodata...
In seara aceea am fost destul de tacuta. Pana ce am primit un mesaj de la Cristi...
- Hei...
Nu prea voiam sa vorbesc chiar atunci cu el. Adica nici nu stiu cum sa-i spun. Nu-i pot spune ,,Stii noi n-am mai vorbit de 3 ani de zile pentru ca aveam mesajele de la voi blocate. Adica nu v-am blocat eu, chiar nu stiu ce s-a intamplat! Scuze..." Nici macar eu nu m-as crede adica serios acum... Am oftat incet si i-am raspuns.
- Hei
- Ce mai faci?
- Bine... S-a intamplat ceva?
- De ce crezi ca s-a intanplat ceva?
- Pai nu asa m-ai intrebat si tu pe mine ieri?
- Esti suparata?
- Nu... de ce?
- Asa pari... Auzi aseara voiai sa-mi spui ceva de un adevar...
- Mi-a trecut...
- De ce esti asa?
- Asa cum?
- Rece...
- Cum? Ca tine?? *De ce l-am intrebat asta? Nu trebuie sa-mi vars nervii pe el*
- ... Mda... de ce credeam ca va fi diferit acum?
- Uite scuze, nu vreau sa ma descarc pe tine, am avut o zi... mai grea...
- Mda... Nu era nevoie sa te descarci pe mine...
- Ok... am inteles... vrei iar sa ne certam sau ceva?
- Nu... Voiam sa vorbesc cu tine dar se pare ca nu prea ai chef de prietenul tau cel mai bun...
- Noi macar mai suntem prieteni? intreb ridicand o spranceana
- Sincer... Nici nu mai stiu... Dar nu-i vina mea daca tu ne-ai lasat balta... Stii noi ne-am promis ceva cand ai plecat... Mai stii? *De ce sunt eu personajul negativ frate??*
- Mda... Ca vom fi prieteni mereu si vom vorbi zilnic...
- Si? Uite cum am ajuns...
- Da sa stii ca nu-i vina mea...
- Nu am spus asta... Dar ma gandesc ca ar fi cel mai bine sa o luam pe cai diferite...
- Poftim? *Nu cred ca a spus asta...*
- Scuze... Dar nu mai pot asa... Stii... as vrea sa-ti spun ceva important. Ceva ce n-ai stiut niciodata... Si mi-a fost frica ca daca iti spun prietenia dintre noi s-ar strica dar acum nu mai are ce sa se strice...
- ...?
- Te-am placut, atat de tare incat stateam noaptea cu gandul la tine si ma simteam vinovat pentru ca nu-mi raspundeai la mesaje... Si nu am sa te pot uita niciodata oricat as incerca... Dar as vrea si voi continua sa incerc... Am rabdat destul iar tu nici macar n-ai observat...
- Cristi...
- Dar intr-un fel sau altul am sa trec peste crede-ma!
- Dar... eu nu vreau sa ne certam sau ceva...
- Stii foarte bine ca nu sunt adeptul relatiilor la distanta... Iar in acest caz nici al relatiilor de prietenie... Imi pare rau...
- Cristi te rog nu face asta!
- Chiar imi pare rau! Te iubesc mult... Dar aici se incheie totul...
- Te rog...
Vazut la 23:15
Serios?? Nu, nu se poate... Trebuie sa vorbesc cu el... maine ii spun adevarul, gata... Nu-l pot pierde... Adica e prietenul meu cel mai bun... Si acum ca stiu ca simte ceva pentru mine poate pot schimba ceva...Vlad pov
Stateam in pat uitandu-ma pe telefon si de odata apare fratele meu plin de draci in camera.
- Ce-ai ma? rad de el. Ai facut vreo prostie cu noua ta ,,iubita"? :))
- Taci ma! spune el nervos.
- Pe bune acu, ce-ai patit?
- Am vorbit cu Stefi...
- Ce ti-am zis eu?
- Pai am facut ce mi-ai spus... Si regret ca am facut asta! Simt ca nu mi-a spus tot si ca mai are ceva.
- Si ce ai de gand sa faci?
- Nu vreau s-o uit asta-i clar!
- Dar ce i-ai spus? il intreb iar el imi arata conversatia. Dupa ce o citesc ma mir, cum de a avut tupeul sa-i spuna asta? Deci tu i-ai spus ca vrei s-o uiti cand de fapt nu vrei...
- Da... Am fost prea dur?
- Um... nu... nu... dupa tot ce s-a intamplat ai facut alegerea corecta... spun nesigur
- Chiar crezi asta? ridica el o spranceana
- Nu... spun oftand
- Recunoaste macar o data in viata ta ca iti este dor de ea...
- Bine... recunosc, chiar mi-e foarte dor de ea... as da orice s-o mai vad macar odata!
- De ce esti atat de... Stai ce? Ai recunoscut? ramane el socat
- Mda...
- Tu ce Doamne iarta-ma ai patit?!
- Ce o sa facem? Nu vreau s-o pierd...
- Sincer... cred ca ai pierdut-o deja... Poate chiar ar trebui sa uitam... spune si ofteaza apoi oftez si eu
- Mda... Cum mai merge cu Alexia? schimb eu subiectul
- Nu stiu... merge destul de bine... Cred ca m-am indragostit de ea.
- Asa frate!
- Dar nu prea stiu multe lucruri despre ea...
- Daca o faci sa fie iubita ta o sa afli multe lucruri despre ea, crede-ma!
- Mda... maine as vrea sa vorbesc cu ea.
- Perfect, iti tin pumnii.
CITEȘTI
Lifetime Friends
FanficDescriere: Au fost prieteni din totdeauna dar mutarea ei i-a indepartat mult. Daca ea locuia in Londra iar ei in Constanta n-au mai tinut legatura asa de mult... Au trecut 3 ani de atunci... Dar viata se pare ca i-a adus inapoi impreuna. Dar oare...