Komunikace...

18 1 0
                                    


Základ všeho je komunikace...

Komunikujete se všemi, ovšem ne o všem... komunikujete aby jste se dozvěděli informace. O daném člověku, látce ve škole, co která kde a s kým... Komunikujete však o tom, co by jste chtěli ohledně sexu? Komunikujete s danou osobou o tom, jestli raději jazyk nebo prsty? Raději přes klitoris kroužit? Či přejíždět zleva doprava? A ano většinou je to tak, že my ženy se o tomto stydíme mluvit. I když co já vím, kolik je mužských stydlínů...

Ano, avšak proč máme pociťovat stud, při něčem tak normálním a přirozeném. Já sama se toho studu dokáži málo kdy zbavit a říct si. Psát o tom?  Ach ovšem!  U mě jednoznačně kroužit a zleva doprava, avšak nikdy z vrchu dolů! Svazovat? Zajisté a následné otlaky vůbec nevadí...A prosím konopné lano... Izolepa? No proč ne... Na tvrdo? Když už, tak ale pořádně! Anál? Bez problémů....

A takhle bych mohla psát dál a dál. Ovšem říct to někomu do očí? Ztěžka, něco bych ze sebe vysoukala, ale ne vše. Zase, proč mi to dělá problém? Já vážně nevím... Stud? 

Proč se stydět? Ovšem vážně mi dělá problém podívat se ti do očí a říct si... A ne, nikdy mi nebude dělat problém podívat se ti do očí a říct ti to co si myslím. A ano, držka sem velká a říct svůj názor mi taky nedělá problém. Jen prostě raději píšu než mluvím. Teda v jistých věcech.

Jednou se však té zábrany zbavím a to mi věřte, že to bude něco :D !!! Taky si nebojte říct o cokoliv! Nestyďte se říct: Raději jazyk než prsty, anál rozhodně ne, či přejeď mi po něm zoubky... Já vím je to těžké, ale díky tomu se rozhodně dostaví víc orgazmů, a uleví se vám.

Nemluvení nic nespraví či tak něco...
Přece komunikujeme aby jsme nebyli sami... Ikdyž já vím, že skončím sama v chajdě s dvaceti kočkami...

Delectatio morosa...Kde žijí příběhy. Začni objevovat