Už ani nevím, jak dlouho jsem nepsala...
Nu což, načerpali jsme rozhodně dosti nových poznatků a zkušeností. Posunuli se dál ve vztazích, pracovních či školních postupech, v životě...
Také nám končí další rok. Rok 2019 a nastává souhrn všeho, co jsme za ten rok dokázali udělat a čeho bychom chtěli dosáhnout v následujícím roce. No já se například skoro v ničem neposunula ba naopak klopýtla zpět a do nového roku jsem si naplánovala snad tolik věcí, že ani nevím zda je to splnitelné. Ale odevšad jen slyším jak to zvládnu po případě to musím zvládnout jinak nevím co.
Nicméně začneme součtem letošního roku. Letos jsem se dokázala vrátit zpět za bar, ovšem na druhou stranu ztratit práci svou napůl vinnou. Taky jsem se konečně posunula ve vztahu na úkor úmrtí v přítelově rodině, kde jedna půlka mě očividně miluje a ta druhá naopak. Horší je, že jsme pod jednou střechou s tou druhou polovinou. Tedy vlastně on je, já tam jsem sice pořád, ale nebydlím s ním. Trochu paradox, jsem popelkou v cizím domě... Co si budeme nalhávat přibrala jsem snad půl tuny, jelikož jsem sex vyměnila za jídlo, hlavně sladkosti a svědomí mi jaksi nedovoluje najít si, nebo se vrátit k panu šílenému maniakovi na sex. Musela jsem se přestěhovat zpět k rodičům, kde jsem soustavně sekýrována za, no vlastně za vše. Asi se za chvíli přestěhuji pod nějaký most a bude ze mě totální socka. Babča mi umírá na rakovinu asi dvě-stě kilometrů ode mě a sestřenka co se o ní má starat jí spíš už kope hrob. Na druhou stranu musím uznat, že jsem letos měla opravdu krásnou dovolenou a přítel se ke mě taky už chová docela jinak, tedy až na ten sex.
No a nový rok mi přináší tělocvik, školu a snad i něco dobrého. Ze srdce se modlím aby mi neumřela babička a ano dávám to na první místo, poněvadž je to mé vroucné přání. Po druhé mě čekají přijímačky na pedagogiku které snad udělám a poté mě čeká pár otřesných let zpět ve školní lavici. Co by však člověk neprotrpěl za vidinu lepší budoucnosti že. Taky jsem se zařekla, že se zbavím přebytečných tuků, nabraných neúprosným vyžíráním čokoládových zásob a přežíráním se jen co mě chytla vánoční atmoška. Což chviličku zabere. Aspoň mě v létě mě čeká krásná dovolená a plavková sezona do které jak doufám zhubnu. Taky bych mohla sesmolit nějakou tu pohádku a mrsknout ji sem. Nápady mám to ne že ne, ale líná jsem jak veš. Navrch mám ještě povinnosti ve sboru a tanečním kroužku je toho opravdu dost...
Jen doufám že vy toho nebudete mít tolik...
ČTEŠ
Delectatio morosa...
RandomMoje úvahy, myšlenky, tužby, názory. Střípky mého života.... Co se opravdu bojíme říct nahlas a nenechá nás to spát ....