Proč se máme snažit, když druhá strana na to očividně sere!... Byli to snad vysoké nároky, vysoké očekávání od něčeho co bylo již předem ztracené ? Jak se chovat k člověku, který má vícero tváří?...
Tak si tak nějak spokojeně a radostně žijete v tom, že jste ulovili a tak nějak máte vztah s tím o koho tak dlouho stojíte. Jo třináct let je fakt drsný věkový rozdíl, ale co už. chováte se k sobě hezky a ne, že by to bylo jen o sexu. Prakticky všechno už se tak nějak stabilizovalo a i ten sex nestojí za hovno.
Tady se ukázala další tvář pana M. a jeho očividně až moc překroucené zodpovědné já. Na veřejnosti před kamarády se k vám chová tak, že by jste ho nejraději poslaly do oných míst, na druhou stranu když jste sami, se k vám chová jako k princezně. Pak je tu jeho: ,, Kurňa Maruš co zkůšáš, Já už sem dospělej a musím se podle toho chovat. Už nejsem ten puberťák, tohle mám za sebou! Musím nějak před zákazníkama vypadat! Mám svou živnost a bohužel tohle všechno jak se chováš do toho neštymuje..." A že mu to fakt jde! ( Slyšíte ten sarkazmus, že?)
A né že bych se chovala jako puberťák já se fakt snažila. A pak najednou BUCH! Jedna pusa rtěnkou jedna drsná hádka esemeskami a všechno je v piči! ...Kdo má sakra vědět, že když jde jak žok z hospody stavuje se u architekta! Navíc ho na tu obtisknutou pusu všichni upozorňovali..
A co víc pan M. ještě uráží a chová se k vám prakticky jako ke kusu špinavého hadru. Pak po týdnu deptání se usmíříte a najdete vysvětlení a společné vyříkání. A ne hlavní problém najednou nebyl ten, že jste se podle něj chovali jako puberťák, ale že jste se nezajímali co se s ním děje... Vy už to ale berete jen kamarádsky, taky proč si přidávat další ostny do srdíčka že. Jenže se to zvrhne a další přespání... Další filmy a jste ve starých kolejích, no co. A pak ten sex co zase stojí za vyliž prdel... A co víc Váš milí očividně pálí za vaší nejlepší kamarádkou, která je spíše už sestrou....
Když se ten sex snažíte aspoň zpestřit, tak,, né já mám rád to poklidný" co vlastně ani nefunguje. A to mě asi nejvíce frustruje! Když jsem s panem narušeným, s mým osobním maniakem tak stačí jen jeho přítomnost a jsem vlhká tak, že by se kalhotky dali ždímat. A to vím, že od něj nic nedostanu... Ale s panem M.? Suchá tak, že se do mě ani nedostane. A jsme zpátky u toho, co mám dělat! Dyť ten můj blbec je nepoužitelný! Trocha klidu a nadrženosti by snad pomohlo. Jak však dosáhnout něčeho takového. A neříkejte mi, že chlap nechce pořádný sex a stačí mu jen to nic co má...
Dokonale z toho šílím!
-M
ČTEŠ
Delectatio morosa...
RandomMoje úvahy, myšlenky, tužby, názory. Střípky mého života.... Co se opravdu bojíme říct nahlas a nenechá nás to spát ....