9-şans

5.2K 279 22
                                    

Ben çok şanssız bir kızdım. Tatil için ne kadar da heveslenmiştim! Ama sonra ne mi oldu?

Tatile İlayda'nın da geleceğimi öğrendim. Hocamız onun oynayış tarzını beğendiğinden onu ve yanına 2-3 kişiyi daha bizim takıma yedek olarak aldı. Ben böyle şansın içine-

Neyse ağzımı bozmayacağım. Tabi bunun yanında iyi haberlerim de var. Erkek takımı da geldiğinden Edizler de geliyor. Yani takım olarak oradayız. Aslında buna bile şükrediyorum. Yalnız gitsem onlarla baş etmek konusunda zorlanırdım. Birde parti olayı var, orada maç yaptığımız okulun partisine katılacağız.

Bunları düşünürken bir yandan da valizimi topluyordum. Ne de olsa iki hafta kalacaktık değil mi? Valizin içine günlük kıyafetleri koymayı bitirdiğimde parti için ne giyeceğimi düşünmeye başladım. Sonunda iki elbise arasında kaldığımda ikisini de koyup ayakkabılarımı da ayrı bir çantanın içine tıktım. Yarın gidecektik bu yüzden hızla bir duş aldım saçlarıma da krem sürüp kurutmadan kendimi yatağa attım. Yarın zor bir gün olacaktı.

.......

Erim'den:

Kum torbama son bir yumruk attığımda kopan ipin ardından yere düşen kum torbasının sesiyle saçlarımı karıştırdım. Sinirliydim. O Dora denen kız aklıma takılmıştı. Bana posta koymuştu resmen. Ne yapsam bilemiyordum. Aslında bu konuyu neden taktığımı da bilmiyordum ya, şu an pek umursadığım söylenemezdi.

Şu an önemli olan Dora'ydı. Onu yüzüne önceden baktığımda yüzündeki sevgi dolu bakışlara "aptal kızın teki" der, gülüp geçerdim ama şimdi baktığımda saf bir öfke ve koyu bir hırs vardı. Üstelik eskisi gibi tek bir arkadaşı da yoktu. Yanındaki o grup onu fazlasıyla önemsiyor gibiydi. Düşüncelerime fazlasıyla dalmışken aşağı inen hizmetçiyle ayıldım.

- Eşyalarınız hazır Erim Bey.

- Ne eşyası?

- Yarın kampa gitmiyor musunuz efendim?

- Ha! Tamam onu unutmuştum tamamen, çıkabilirsin.

Aptal kız! Bunu da unutturmuştu. Sabah kalkabilmek adına hızla duş alıp kendimi yatağa attım.

.......

Dora'dan:

Sabah kalktığımda beklediğimden daha canlıydım hızla beyaz sporcu atletimi giyip üzerine siyah şortlu bahçıvan tulumumu geçirdim. Kot konverslerimi ve yine kot büyük çantamı alıp aşağı indim. Ediz gelmişti. Çantalarımı arabaya koyduktan sonra Ediz'inkini de koyduk. Sonra da okula doğru yola çıktık.

.......

Okuldan içeriye girdiğimizde herkes gelmişti zaten. Yola çıkmadan lavoboya gitmeye karar verdim. Tam giderken Erim ile karşı karşıya geldik. Umursamadan gitmeyi planlarken önüme geçti .sağa doğru bir adım attım. Yine önüme geçti kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Bana çok yakındı. Kulağıma eğilip

- Bu tatilde çook eğleneceğiz Dora!

Deyip bana bakmadan çıkışa doğru gitti. Donmuştum.

Şansım bir kere yaver gitse şaşardım zaten!!!

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin