özel-3

4.2K 206 42
                                    

Son kez İntikam;) Yanımda olan herkese teşekkür ederim.  Aslında birtane daha yazacaktım ama belli durumlardan dolayı bu son olmak zorunda:)

Sizleri seviyorum.

İyi okumalar:)

Mutlu bir sabaha uyandım. Ama belimde kollar olmadığını farkedince kaşlarımı çattım ve hızla gözlerimi açtım.  Erim yoktu. Nereye gitmişti ki?

Yatakta oturur pozisyona geldiğimde komidinin üzerindeki kağıdı gördüm. Hemen aldım.

"Günaydın aşkım! Bilet işimizi halletmeye gidiyorum. Sen uyurken gittim çünkü uyanık olduğun her saniye yanında olmak istiyorum:)

Seni seviyorum...!"

gülümsedim. Yanımda olmadan beni gülümsetebilen tek insandı Erim.

  ' Yanımda olmayan' dediğimde aklıma arkadaşlarım geldi. Onları çok özlemiştim. Yarın uçakla Antalya'ya gidiyorduk. Birkaç gün cesaretimi topladıktan sonra da evime yani İstanbula dönecektik.

Beni affetmemelerinden delicesine korkuyordum ama yine de ne onlarsız ne de Erimsiz  yaşayamazdım...

Kalktım mutfağa gidip birşeyler atıştırdıktan sonra odaya geri dönüp valizleri yerleştirmeye başladım. Bir süre sonra Erim geldi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

-Aşkım yarına Antalya yokmuş. Bu geceye aldım. Saat 12'de.

- Tamam yardım et o zaman.

kafa sallayıp kendi valizlerini hazırlamaya başladı. Uzun bir süre  bu işle uğraştıktan sonra etrafı toplayıp herşeyin üstüne örtü örttük. Daha sonraysa yorgun düşüp biraz uyuduk. Uyandığımda saat 11'e geliyordu. Çok uyumuştuk. Hemen Erimi dürterek uyandırdım.

    Sonrası film gibiydi. Erim valizleri indirirken benim de atıştırmalık sandviçler hazırlamam, sonra yolların boş olmasıyla 100 de gitmemiz ve uçağa son anda binebilmemiz. Koltuğa oturduğumda rahat bir nefes verip mırıldandım.

'bekle bizi Türkiye biz geliyoruz. '

####

   Gözüme gelen güneşle uyandım. Erim yanımda uyuyordu. Biz en son uçaktaydık?

   Erim hem o valizleri hem de beni nasıl getirdi ki? Hasi getirdi diyelim o kadar zaman ben nasıl uyanmadım. İlginç...

  Kalkıp kıyafet aldım ve banyoya girip kapıyı kilitledim. Ne? Erim bu önlem almak lazım.

  Kısa bir duştan sonra giyinip çıktım. Erim de uyanmıştı. Birlikte kahvaltı yaptık ve kendimizi dışarı attık. Sonraki iki gün boyunca heryeri gezdik. Bugünse maskeli bir partiye gidecektik. Beyaz kumaşın üzerine siyah dantelden yapılmış straplez ve mini elbisemi giydim. Beyaz bir maske ve siyah ayakkabılarla hazırdım. Erimse siyah bir takım elbise giymiş yine siyah bir maske takmıştı. Parti oteldeydi. Alana indiğimizde çok da kalabalık olmadığını gördüm. Bu iyiydi, zaten sıcaktı birde kalabalık çekemezdim. Geçip biraz oturduk ve birer bira içtik.        Christina Perri/A thausand years çalmaya başladığında dansa kalktık ama kalabalık sanki gittikçe bize yaklaşıyordu.

-Erim sanki gittikçe bize yaklaşıyorlar.

-Saçmalama herkes kendi halinde baksana.

önemsemememeye çalışarak dansa devam ettim ama sonra etrafımızda bir çember kurduklarını gördüm.

-Erim resmen etrafımızda çember oldular.

-Hakikaten baksana arkana bize nasıl hayranlıkla bakıyorlar.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin