8-mutluluk sıralaması

5.3K 292 10
                                    

Beden dersi için spor salonuna giderken mutluydum. Gerçi neden mutlu olmayacaktım ki? Arkadaşlarım yanımdaydı, eskisi gibi şişman değildim , erim biraz önce gözünü kırpmadan beni izliyordu ve artık neredeyse her konuda o sürtüklerden iyiydim. Şimdi de basketbol oynayacaktık ve Ediz bana Londradayken "ileride lazım olur" diyerek öğretmişti. İyiki de öğretmiş yani..

Hoca kendi takımınızı kendiniz kurun diyerek kenarda beklemeye başladı. Rüya, Burçin ve ben aynı takımda olmak istemiş, sınıfın sessizleri olan Ela ve Şeydayı da yanımıza çağırmıştık. o sürtük grubu -yani ilaydalar- da bir grup olmuştu. Yeneceğimizi biliyordum. Daha doğrusu umuyordum. Onlara karşı bir mağlubiyeti daha kaldıramazdım çünkü. Hoca düdüğüyle konuşanları susturduğunda herkes gibi bende ona döndüm.

- Takımlarınızı belirlediniz mi?

dediğinde herkes "Evet" diye bağırdığından konuşma gereği duymadım. Hoca da sözlerine devam etti:

- İki takımın da kaptanı buraya gelsin!

. Ama biz bir kaptan belirlememiştik ki? Tam kim gidecek diye bakacakken Burçin beni hızla hocaya doğru itti. Allah seni kahretsin Burçin! Allah senin belanı versin Burçin! seni 75 kere bıçaklayıp , üzerine : kezzap, tuzruhu, kola karışımı döküp, 58. kattan aşağı atıp organlarını organ mafyasına satsınlar inşallah!

Biliyorum çok caniyim. Ama ne yapayım yani? Öteki takımın kaptanı ilayda! Ben kızla karşılaşmaya tahammül edemiyorum. Bunlar beni yanyana getiriyor. Neyse katlanacağız artık. Hocanın yanına gittiğimizde hiç vakit kayetmeden konuşmaya başladı:

-Bakın bu söylediklerimi takımlarınıza en ince ayrıntısına kadar anlatmanızı istiyorum. Geçen seneki kız basketbol takımımızın hepsi mezun oldu. Ama müdür bey bizi turnuvaya kaydettirmiş. Bu yüzden bir takım kurmalıyım ve bu maçı kazanan erkek takım ile birlikte 1 haftalığına Eskişehire gidecek.

dediğinde ilaydayla birbirimize baktık. Çünkü Erim de erkek takımdaydı.Kim kazanırsa o erim ile 1 hafta geçirecekti. Aslında Erim'i umursamıyordum ama İlayda'ya galibiyeti tattıramazdım.

Yada bu benim bahanem de olabilirdi.

#####

Ortasaha çizgisine sağ ayağımı koydum. İlayda da sol ayağını. Diğerleri de ortasaha dairesinin etrafındaydı. Kızgın boğalar gibiydik. Sanki tek beklediğimiz kırmızı bir işaretti.

Tabi buradaki kırmızı işaret hakemin düdüğüydü.düdük çalar çalmaz hakem topu ortaya attı. İlaydaydan önce vurmayı başarmıştım. Avantaj bizdeydi. Evvet. İlk sayıyı biz atmıştık.

#####

maç kıyasıya bir rekabetle sürse de biz almıştık. Hoca erkek takım ile birlikte yanımıza gelip tebrik etti. Ve konuşmasına devam etti:

- Orada kalış süresini 2 haftaya çıkararak , 2. haftayı bir dinlenme kampı olarak düzenlemeye karar verdik.

dediğinde ilk başta sevinsem de bana bakıp göz kırpan Erim'i görünce emin olamadım. Çünkü gözlerine baktığımda aşkıma yenilmekten korkuyordum...

Uzun bir bölüm oldu sanırım. Gidişat hakkında ne düşünüyorsunuz yorum yapar mısınız?

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin