özel 2

3K 163 7
                                    

-Doraaaa!

-Efendim sevgilim.

-Sevgilin yesin seni!

kıkırdadım ve oturma odasından seslenen sevgilimin yanına gittim. Denizde geçirdiğimiz günden sonra Erim daha fazla dikkat etmeye başlamış, buradaki günlerimizi masala çevirmişti. Yanına oturup başımı göğsüne yasladım. Tek kolu saçlarımı okşarken tek kolu belime dolandı.

-Çok mu yoruldun bakayım sen?

- İstediğiniz yemekleri yapmak yordu efendim.

-Sizi dinlendirmeyi borç bilirim o zaman.

-Şaka canım yorulmadım. sana yaptığım hiçbirşeyde yorulmam ki.

bir süre konuşmadık.

- Dora.

sesi aniden ciddileşmişti. Bunu farkederek koltukta doğruldum.

-Noldu?

-Artık Türkiyeye dönmeliyiz.

anlamıştım. Ama istemiyordum.

-Neden?

-Çünkü burada sıkıldım Dora.

-Benden mi?

-Saçmalama Dora!

-Öyle anlam çıkıyor işte. Sıkıldıysan çık git seni tutmuyorum defol!

derken onu ittirmeye başlamıştım. Kapıyı çarpıp çıktığında kendimi koltuğa attım.Çok mu abartmıştım acaba? Yok yok benden sıkıldığını söylemişti. Oturup saatlerce düşündüm. Ya giderse? Ya bidaha dönmezse?

İçimde bu korkular dolaşırken anahtar sesiyle rahat bir nefes verdim.  Ama ona hala kızgındım.Yanıma geldiğinde elinde poşetler vardı.  Ne olduğunu merak etsemde sormayacaktım.

-Anlaşılan kızgınız ha?

dediğinde dik dik bakmakla yetindim.

-Anladım sana kendimi affettirmek için çiçek aldım.

Heyecanlansam da belli etmedim. masanın üstüne saksı çiçek

koyunca gözlerim kocaman açıldı.

-Saksı çiçek?

-Şey, beni affetmezsen kafama geçirirsin diye şeettim.

dediğinde gülmemek için gözlerimi kaçırdım. 

-Yine affetmedin yani? Anladım. Bende çözüm bitmez. Bak supangle de aldım.

Yumuşama Dora yumuşama! biraz uğraşla yüzümü yine ifadesiz tutmayı başardım.

- Daha bitmedi. Bize nazar değmesin diye okunmuş pirinç de getirdim.

dediğinde gülmeye başladım. O da gülümsedi.

-Rusya'nın Petesburg'unda okunmuş pirinci nerden buldun?

-Bulmadım ki hayatım. Pirinci aldım okudum, üfledim , getirdim.

kahkahalarım daha da arttı.

-Sen?

o da gülüyordu.

- Tabi. Baksana cübbeli Ahmet Hocadan ne farkım var benim? Biraz sakal bıraksam Tamam işte. Bi dakika sen bana gülüyor musun?

-Evet

dediğim an üzerime atladı ve gıdıklamaya başladı bayılacaktım artık. Tek hamleyle ensesinden yakalayıp dudaklarını öpmeye başladım . Yavaşça doğruldum. Sonra aniden ayrılıp odama koştum ve kapıyı kilitledim.

Dışarıdan bağırıyordu.Gülüyordum. Eğlendiğini biliyordum. Beni sevdiğini de öyle...

eğlenceli bir bölümdü bence. Şu an ithaf yapamıyorum pc'den ama bu bölüm  @tubamadenci9 'a gelsin:)

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin