21

3.4K 196 44
                                    

Merhaba gençler 5 dakika önce aldığım bir kararla 25 ila 29.bölüm arasında  final yapmayı düşünüyorum haber vereyim dedim. Ve bir sorum var:

-Dora gitsin mi?

-Yoksa gitmek üzereyken bir olayla kalsın mı?

Aklımda iki senaryo var lütfen cevap verin.

İyi okumalar...

     Verdiğim karar acı verse de doğru olanın bu olduğunu biliyordum. Burada kalırsam Erim'e yürürdüm , bu yanlıştı.

   Testlerde kaç yanlışın kaç doğruyu götüreceğini bilirdiniz. Ama ben bilmiyordum.

   Erim tüm doğrularımı götürebilirdi...

   Yerden yavaşça kalktım. Dizlerim çamur olmuştu ve muhtemelen berbat görünüyordum. Bu yüzden odama çıkarken kimseyle karşılaşmamak adına başımı öne eğdim.

     Gizli saklı odama vardığımda üzerimdekileri hızla çıkarttım  ve duşa girdim. Su ılıktı ve altından çıkmak istemiyordum.

   Çünkü çıkar çıkmaz sorunlar altında ezilecektim. Bunu istemiyordum. Zaten gittiğimde uzun bir süre mutlu olamayacaktım. En azından buradaki günlerime ihtiyacım vardı.

  Bu yüzden ani bir kararla duştan çıktım ve dolaptan  lacivert beyaz enine çizgili yarım badimle , lacivert mini eteğimi giydim. Makyajla da insana benzedikten sonra Ediz'i aradım.

-Dora sen beni arar mıydın?

-Aynı otelde kalıyoruz ve daha sabah görüştük  ne gerek var gerizekalı?

-Tamam be tamam. Şimdi niye aradın?

-Nerdesin diye sormak için.

-Otelden çıkınca sağda bir kafe var. Oradayız Rüya'yla. Gel sende.

-Tamam. Sonra da bişeyler yaparız hep birlikte.

dedikten sonra kapattım ve ışık hızında aşağı indim. Kafeyi bulmakta zorlanmamıştım zaten otelin hemen yanındaydı ve Edizleri görebiliyordum. Kocaman sırıttım ve hızla yanlarına gidip ikisini de yanaklarından öptüm.

  Uzaydan gelmişim gibi bakıyorlardı, ki sonuna kadar haklılar normaldebu tip hareketlere sinir olurum. Daha fazla şapşala bağlamasınlar diye ikisine ufak bir şamar attım.

-Ne bakıyonuz lan içimden geldi!

dedim. Kendilerine gelmişlerdi.

-Ee " ben gelince birşeyler yaparız" dedin ne yapacağız Dora?

-Parkları gezeceğiz.

-Saçmalama kızım çocuk muyuz biz?

-Öyle değil Edizim, buradaki parkların çoğu farklı konseptte mesela uçuş parkında devasa uçak maketleri, disney parkında simbatın gemisi ve şatolar gibi yani bizim yaşımız tutuyor.

dediğimde hoşlarına gitti sanırım gülümsediler.

  Birlikte kafeden çıktık ve taksiye atlayıp bizi ünlü parklara götürmelerini istedik. İlk başta Uçuş Parkına getirdi. O kadar güzeldi ki , onlarca uçak...

Birlikte resimler çektirdikten sonra disney parkına gittik. Burası daha da mükemmeldi. Bir tarafında çizgifilm karakterlerinin maketleri, bir tarafında ise hayvanat bahçesi ve devasa bir su altı akvaryumu.  Hepsini tek tek gezdikten sonra yemek yedik ve yorgun bir şekilde otele döndük.

    Bu mutluluk bana uzun süre yeterdi...

Yarın boş olan son günümüzdü sonraki gün final maçı vardı ve ben yarını Erimle geçirecektim. Onu özlediğimde bakabileceğim bir fotoğrafımız olmalıydı.

  Yada mutsuzluğumda boğulacağım zamanlar beni kurtarabilecek anılarımız...

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin