-konuşabilir miyiz Dora?
donmuştum. Ne diyebilirdim ki? Ben aptal aptal düşünürken Ediz cevap verdi:
-Onun seninle konuşacak birşeyi yok.
-Sen neden karışıyorsun ki? Dora kendi kararlarını kendi verebilecek yaşta.
-evet. Dora kendi kararlarını kendi verebilir. Ama bunu göstermek için senin gibi gereksiz insanlarla muhattap olmasına gerek yok.
Bu işin sonu kavgaya gidiyordu ,görebiliyordum. Müdehale etmek için :
- Tamam sakin olun. Erim yanlızca 5 dakika?
-Peki sadece 5 dakika.
Ediz ne yapıyorsun der gibi baksa da omuz silkmekle yetindim. Her ne kadar kavgayı bahane etsem de aslında bana ne diyecegini merak ediyordum. İlerideki boş banklara doğru ilerledik. Her ne kadar inkar etmeye çalışsam da onu çok özlemiştim. Banklardan birine oturdu. Ben de yanına tabii. Başını ellerinin arasına alıp sıkkın bir of çekti. Konuşmakta zorlanıyor gibiydi. Bense sesimi ifadesiz tutmaya çalışarak:
- Bugün konuşacak mısın?
dedim. Çenesini sıvazlayıp bana döndü.
- Üzgünüm bu tip konularda biraz kötüyümdür.
- Ne tip konularda?
biraz duraksadıktan sora:
- Özür dilemek konusunda.
aptaldım. Ne bekliyordum ki? o erim'di. Gerçi o da aptaldı. Bir özrün herşeyi sileceğini sanıyordu.
- O zaman dileme Erim. Senin benim gönlümü almaya, benim de senin özrüne ihtiyacım yok..
- Ama böyle olalım istemiyorum.
-Nasıl olalım ki? Önceden çok mu farklıydık? Dalga geçmeye, moralini düzeltmeye ihtiyacın olduğu zamanlar dışında ne zaman baktın yüzüme? Gönlümü alacakmış. Bir özür dilemenle ne benim kalbimdeki yaralar, ne de senin söylediğin sözler silinmiyor. Ben o eski gel dediğinde gelen kız değilim. Ama sen hala o Erimsin. Önceden yaptığını yap beni görmezden gel.
-Ama-
-Ama ne? O gün o kahveyi bilerek dökmediğimi biliyordunuz. Hepiniz! Amacınız sadece beni aşağılamaktı. Ama belki de size teşekkür etmeliyim. Gözümü açtınız. Kimseye güvenmemeyi öğrettiniz bana. Şimdi başka söyleyecek birşeyin var mı?
sessiz kaldı. Ben de ayağa kalktım. Ve:
- Ben de öyle düşünmüştüm.
deyip bizimkilerin yanına ilerledim. Bana merakla bakıyorlardı.Birşey söylemeden oturdum. İlk başta ses çıkaramasalar da sonra Burçin dayanamadı:
- Ne dedi?
-Hiç.
-Nasıl hiç? Yarım saattir konuşuyorsunuz.
-Yanlızca özür dilemek istemiş. Ya hadi zaten uzun süredir derslere girmiyorum. Özel öğretmenler sıktı. Derse gidelim.
amacım konuyu kapatmaktı. İşe de yaramıştı galiba.Ediz:
- Ders ne?
-Beden.
dediğinde dersi istediğime pişman olmuştum. Çünkü Erim'lerin sınıf ile bizim beden derslerimiz aynı saatteydi. Sadece o değil tüm grubunu görecektim. Burçin huzursuzluğumu anlamış olmalı ki yanıma gelip koluma girdi.
-Sen artık o eski kilolu Dora değilsin. Bunu unutma. Artık huzursuz olan taraf onlar olacak.
Gülümsedim. Kesinlikle haklıydı.Artık onlar huzursuz olmalıydı. Adımlarımı büyütüp soyunma odasına doğru ilerledim. İlayda ve yandaşçılarından melis oradaydı. Hemen siyah taytımı ve siyah kalın askılı atletimi giydim. Üzerine de omzu düşük siyah beyaz tişörtümü giydim ve kabinden çıktım. Hala oradaydılar. Siyah beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Gözleri üzerimdeydi hissediyordum. O sırada içeriye burçin girdi. Elinde de bisküvi vardı. Bana uzattığında tam yok almayayım diyecektim ki o aptal İlayda'nın sesini duydum.
- Boşver burçincim. Dora kendine dikkat etmeli. Mazallah eski haline dönmek istemez değil mi?
her ne kadar onu döverek öldürmek istesem de kendimi tuttum ve büyük bir gülümsemeyle ona döndüm:
- Ah ! Beni düşündüğün için teşekkür ederim tatlım. Ama bence sen kendine dikkat et. Ben kilo alınca nasıl verildiğini öğrendim. Aldım mı geri veririm. Ama sen tecrübesizsin. Benim eski halime dönmeni istemeyiz değil mi?
dedim. Yüzünün halini izlerken güldüm. Rüya bana döndü:
-Uzun süredir gökkuşağı görmüyorduk dora. Bak arkadaşın yüzü özlemimizi giderdi.
dedi ve kolumdan tutup dışarı çıkarttı. Kapının dışına çıkar çıkmaz kahkahalarımı serbest bıraktım diğerleri de aynısını yapmıştı zaten. yaklaşık 5 dakika güldükten sonra spor salonuna doğru döndüm . Ama dönmez olaydım. Erim ile göz göze geldik. Hemen gözlerini kaçırdı. Bu bana benim eski halimi hatırlatmıştı. Keyfim iyice yerine gelmişti. Sanırırm artık mutlu olma sırası bendeydi.
EVEET ! YENİ BÖLÜM GELDiiii. Yanlızca yorum istiyorum arkadaşlar. Devam etmemi istiyorsanız yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceBir gün beni farkettiğinde, beni farketmenin artık benim için farketmeyeceğini farkedeceksin. ##### -Yemin ederim gözlerimi her kapattığımda seni görüyorum Dora. Seni dış görünüşün yüzünden değil sen olduğun için seviyorum. - Dış görünüşüm yüzünden...