12-parti:)

4.7K 255 6
                                    

Kullanıcı adımı değiştirdim. Söyleyeyim sıkıntı olmasın:D

iyi okumalar...

Kendimi odama attığımda çok mutluydum. Erim beni kıskanmıştı!

ERİM BENİ KISKANMIŞTI!

Ayağa kalkıp kahkaha atmaya başladım.Şu an kendimi gerizekalı gibi hissediyordum. Ama çok da umrumda değildi. Erim beni kıskansındı da , gerizekalı gibi hissetmeye razıydım yani !

Saçma sapan hareketler yapmakla enerjimi atamayacağımı anladığımda tekrar duş almaya karar verdim. Belki böylece sakinleşebilirdim. Suyu ılık ayarladıktan sonra küveti duldurdum ve içine girdim. Hala çok enerjiktim pek işe yaramamıştı yani. Kenardaki tarağı alıp mikrofon yaptım ve bağıra bağıra şarkı söylemeye başladım.

Yok olmayacaktı böyle. En sonunda suyu en soğuk dereceye getirip titreyene kadar orada durdum. Şimdi olmuştu işte. Hem sakinleşmiş hem de yorganın altından başka bir şey düşünemez olmuştum. Hızla pijamamı giyip yatağa gömüldüm ve Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

# # # #

Sabah kalktığımda suratımda hafif bir gülümseme vardı. Ama biraz tuhaf hissediyordum. Bunun nedeni dün yaptığım soğuk duş olmalıydı. Hemen kalktım. Aynaya baktığımda somurttum. Neredeyse yaz gelmişti ama ben hala bembeyazdım. Eve döndüğümde ilk işim denize gitmek olmalıydı.

Hemen spor çantamı hazırlayıp içine antrenörümüzün verdiği formayı koydum ve giyinmeye koyuldum. Beyaz sırtında yanlızca çapraz ipleri olan sade beyaz tişörtümle, siyah taytım uyacak gibiydi. Mavi fularımla aynı maviden kedslerimi de giyince gayet güzel olmuştu. Dalgalı saçlarımı tepeden toplayıp öndeki kısa saçlardan bir bukle bıraktım. Sevimli olmuştum. Çantamı da alıp kahvaltıya indim. Alkını görünce gülümsedim.

-Günaydın Alkın.

-Günaydın!

-Şey senin için sorun olmazsa arkadaşlarımla tanıştırmak isterim.

-Memnun olurum ama benden hoşlanmayabilirler, ne de olsa karşı takımdanım.

- Hayır hayır gel.

burada self servis olduğundan önce kahvaltılarımızı aldık, daha sonra da bizimkilerin yanına gittik. Bize merakla bakıyorlardı.

-Evet gençler! Bu Alkın dün akşam yemeğini kaçırınca birlikte yemek yedik. Karşı takımın kaptanı.

herkes memnun olduğunu belirtip kendini tanıttı ve keyifli bir yemek geçirdik. Nihayet yemek bittiğinde Alkın konuşmaya başladı.

-Partiye gelecek misiniz?

-Geleceğiz ama ne zaman olduğunu bilmiyoruz , söylenmedi bize...

dediğimde Burçin konuşmaya başladı.

-Söylediler tatlım. Ama sen o zaman yoktun, hani akşam yemeği?

-Hmm! Ne zamanmış peki?

-Yarın. Akşam 8'de .İstersen birlikte gidebiliriz.

Alkın'ın bu sorusuyla afalladım. Daha sonra düşündüm. Bu iyi bir fırsat olabilirdi.

-Tamam yarın beni alırsın.

deyip ayağa kalktım ve çıkışa ilerledim. Sonra karşıdan gelen Erim le göz göze geldik. Bana kızgın bakıyordu. Bizi Alkınla görmüştü kesin. ilk defa Kurallarını çiğnemiştim. Bu sadece benim için değil Erim için de ilk olmalıydı. Çünkü herkes korktuğundan onun her dediğini yapardı.

Daha da keyiflendim. Bu partide çok eğlenecektim.

Yorum yapmanız dileğiyle...

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin