BÖLÜM 8 KARMAŞIK DUYGULAR

81 4 3
                                    

İrem lavabodan çıkıp artık gidelim saat baya geç olmuş dedi.
Deniz "panoya bakalım sınavım açıklanmış mı diye sonra da gidelim" diyerek kalktı masadan.

Panoda kağıtlar asılıydı Deniz koşarak gitti ve panoya göz attı.. Geçmişti sınavı!! Oleyy diye bir çığlık attı İrem geçmişim deyip iremle hoplamaya başladılar. Berke arkadan gülümsedi "Tebrikler Deniz" dedi. Deniz Berkeye bakıp "sayende teşekkür ederim" dedi.

Tuna sıcak kahvesinin elini yakmasına aldırmadan yıldızları seyrediyordu. Aklı Maykıldaydı.. Telefonuna baktı saat epey geç olmuştu. Ama gözünde bir gram uyku yoktu. Sıcak kahvesinden bir yudum daha alıp terastan içeri girdi. Kapıyı kapatıp elinde ki bardağı önündeki sehpaya bıraktı. Acaba maykıl sınavı geçmiş miydi? Telefonuna tekrar baktı Hayır Tuna dedi kendi kendine terliklerini çıkarıp yatağın içine girdi gözlerini yavaşca kapatıp uykuya daldı..

Deniz sonunda evdeydi. Gecelikleriyle çalışma masasına oturdu. Çantasını boşaltmak için fermuarını açıp çantayı ters çevirdi. Mavi bere gözüne çarptı tabi ya Tuna dedi. Telefonu eline aldı saat epey geç olmuştu. Acaba uyumuşmudur diye düşündü. Aramaktan vazgeçip mesaj attı;
Teşekkür ederim Tuna sınavı geçtim :)

Ertesi sabah Berk alarımla uyandı, üstünü çıkarıp gömleğini giydi ve kahvaltı masasına oturdu. Ayşe hanım berkenin kahvesini koyuyordu. Berke ağzına bir zeytin atıp "Babam çıktı değilmi ayşe teyze" dedi. Ayşe hanım "Evet Berke bey" dedi. Berke "kahve kalsın ben kampüste atıştırırım bende çıkıyorum" deyip evden çıktı. Şöfüre bugün "araba bende merak etme saglam gelecek" deyip anahtaları alıp arabayı çalıştırdı.

Deniz iremle buluşup kampüse gelmişlerdi bile. İrem portakal suyunun  pipeti agzında, "Gerçekten berkenin annesi yokmuymuş!" diyerek şaşkın bakışlarla Denizi dinliyordu.

Tuna elinde ki kaskı sallayarak kambüse girdi. Denizle iremi gördü. Onlara dogru yürüdü. Birden durdu.. Hayır Tuna dedi yine.. Diger taraftan sınıfa gitti.

Berke kızlarla sınıfa girdi.
Deniz Tunayı gördü. Tuna elinde ki kitabı okumakla meşguldü. Berke "Neden durakladın deniz" dedi. Deniz "Bu aralar Tunada bir farklılık var gibi.." dedi. Berke her zaman ki Tuna ilgi çekiyor dedi gülerek. Deniz Berkeye bakıp saçmalama istersen deyip Tunaya gitti. Berke bu duruma bozulmuştu.

Tuna..? Tunaaa? Tuna kafasını kaldırdı. Deniz? dedi. Deniz güldü Maykıl öldümü diye sordu. Tuna anlamadım dedi. Deniz gülümsedi "maykıla ne oldu diyorum?" diyerek yanına oturdu. Tuna gülümsedi.
Tam da bu gülümseme işte. Denizin içini sıcacık yapıyordu. Neden böyleydi onda farklı bir enerji vardı..

Ders bitiminde İrem evet çocuklar ne yapıyoruz diye sordu. Tuna "sizi bilmem ben eve uçar!" dedi.
Deniz Tunanın kolundan tuttu. Tuna durakladı.. Bu Berkenin gözünden de kaçmamıştı. Suratı asılmıştı. "Gitme Tuna" dedi. Tuna denize baktı.
Ona Hayır demek mümkün degildi.
Gülümsedi "program nedir?" dedi.
İrem süper karaokeye gidelim dedi. Berke bana uyar dedi. Deniz ve Tuna da onayladı.

  Berke ilk sahne benim olsun madem deyip sahneye çıktı mikrofunu aldı;

Sağımda solumda belli ki sen varsın
Nereye çevirsem yüzümü seni gördüm
Odamda duvarda asılmış aşkımız
Sessizce başlasın son şarkımız

Artık anladım bu bizim son dansımız

Ver beni yalnızlığa
Koy beni düşen yağmurlara
Akıp gitsin hatıralar boş sokaklarda
Düşün beni düşün beni şarkılar ağladığında
Son bir selam söyle

Keti-Ver Beni Yalnızlıga

  Deniz ve İrem bu şarkıyı berkenin annesine olan özlemi için seçtiklerini düşünerek birbirlerine baktılar. Tuna durumu anlamamıştı. Denizin gözünden bir yaş aktı. Tuna bunuda görmüştü.

İrem Tuna sıra sende dedi. Tuna "Ben söylemem.." dedi. Berke "kendine hiç güvenmiyorsun degilmi" deyip güldü. Tuna bu söze inat sahneye çıktı.

Vokalisten bir gitar istedi sandalyeye oturup gitarı ayarladı mikrofonu da ayralayıp çalmaya başladı;

Çizdim kendi aklımca
Hayatın resmini
Bir şey bilmezdim aslında
Karıştırdım tüm renkleri
Hata yaptım tabi

Herkes başka bir şeyden
Kaçırmış kendini
Bazen yaşlı gözlerle
Kabullenmiş gerçekleri
Bazen memnun gibi

Artık çok uzaklaştım
En çokta kendimden
Evden, senden
Göçmen kuşlar gibi

Çok geç kaldığım halde
Solmuş resimlerde
Kaç yıl geçmiş
Hala güzel durur

Küçükken çok inanmıştım
Eğer çok istersen
Her şey mümkün
İnanmak zor değil

Hikayem senle başlardı
Senle devam etsin
Beni seni inandır
Pinhana-Beni sen inandır

  Berke Deniz ve İrem şaşkınlıkla Tunaya bakıyorlardı. Bu kadar güzel sesinin olması ve gitar çalmayı bilmesi... Bu fazla yetenekti.
  Deniz ireme neden bu müzik? dedi. Bu ireminde aklına takılmıştı. Çok derin anlamlar taşıyor olabilir dedi.
Berke siz kızlar herşeyde bir şey arıyorsunuz begenmiş ve bu müzigi seçmiştir o kadar dedi. Deniz "benim tanıdıgım neşeli tuna bu müzigi begenmiş seçmiş.. sanmam.." dedi.

  Berke arabasının kilidini açtı. Hadi herkes atlasın bırakıyım hepinizi hem yolda da sohbet ederiz dedi. Buna kimse itiraz etmedi.
İrem ve deniz arkaya tuna öne binmişti. İrem Tuna ne zamandır öyle gitar çalmayı biliyorsun sesinde muhteşem bu özelliginle bir çok kızı tavlayabilirsin dedi.
  Denizin sanki boğazında birşey kalmış gibi öksürmeye başladı çantasında ki şişeden bir yudum su içti. Tuna iyimisin dedi. Deniz gıcık tuttu.. diye karşılık verdi. Berke güldü "Ne gıcıgı bu?" dedi.

Deniz kafayı yemeye başladığını düşünüyordu. Hem Tunadan hem Berkeden nasıl olurda etkilenebilirdi? Ya da birisi takıntımıydı? Gerçek olan hangisiydi?

........................................................................

MERHABAA 😁 🙆

EVET FAZLA UZUN ZAMAN OLDU 😞 NEDEN GİTTİM ELBET BİR SEBEBİM VAR😖

ÖNEMLİ OLAN GERİ DÖNMEM DEGİLMİ ✌ YORUMLARINIZI MERAKLA BEKLİYORUMM ❤

BU ARADA BİR YOUTUBE KANALININ ARKA YÜZÜYÜM 😁 KANALIMIZA ABONE OLMAYI SAKIN UNUTMAYIIN. SON VİDEODA DA ÇEKİLİŞ VAR YANİİ 😄

https://www.youtube.com/channel/UCvr-YokfxAFBobbwESDM7Iw

Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyinki yeni bölüm yazayım ❤✌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin