"Moon!!!!!aishhhhh!!!!!nasib semua rama2 ni tak lepas!!!!!!kalau tak awas awak!!!!"marah Tuan Byun. "N-nae..."kata Moon akur. Malas hendak mendengar bebelan Tuan Byun itu dia terus menyambung kerjanya. "Mak nenek engko!!!!!!"latah Moon kerana terlanggar dengan seorang lelaki di bilik stor yang agak sempit. Hisy!siapa pecah masuk stor ni!. "Yaa!kenapa berat ni? Sa-"kata2 Moon terhenti kerana melihat seorang lelaki yg menindih badannya. Muka mereka hanya dekat lebih kurang 3inci. "Ho Seok?!"terkejut Puan Jung melihat anaknya menindih seorang perempuan. "Moon?!"begitu juga dengan Tuan Byun.
Pejabat
"Ini dia!saya dah tak tahan..prestasi pekerjaan awak sangat teruk!awak boleh berambus."halau Tuan Byun sambil bercekak pinggang. "Tapi saya suka rama-". "Berambus!!!!"marah Tuan Byun.
Luar Pejabat
"Hoseokkkkkkkk..sekarang ni mana nak letak muka keluarga kita ni???? Sekarang ni omma nak kamu kahwin juga dengan dia niiii"marah Puan Jung sambil memulas telinga HoSeok. "Tapi omma..Hoseok nak kahwin dengan sherry..." Kata Ho Seok sambil menjeling Moon. "Siapa nama kamu?"tanya Puan Jung tegas. "Moon..Hana Moon..."jawab Moon. "Kenapa tak panggil Hana je?"tanya kakak Ho Seok. "Saya suka moon dari hana..sebab unik"kata Moon sambil menundukkan kepala. "Sekarang ni kamu kena ikut kami pergi rumah berbincang!"kata Puan Jung. Moon hanya mengangguk.
Jung's House
Moon terpegun dengan rumah yang agak besar. "Jangan sentuh apa-apa barang pun!"terjah Ho Seok. Nasib tak pecah barang yang Moon nam sentuh. Mereka semua berkumpul di ruang tamu termasuk teman wanita Ho Seok,Sherry. "Sherry Kim imnida."kata Sherry. Moon senyum. "Sekarang ni kamu kena kahwin dengan Moon sampai dapat baby! Lepas dah dapat baby cerai! Biar sherry dengan hoseok jaga.."kata Puan Jung. "Omma!Sherry dengan Hoseok kan tak lama lagi nak kahwinnnnnnnn"raung Sherry sambil menjeling Moon. "Mana nak letak muka..terpaksalahh.."kata Puan Jung. "B-bila kitorang kahwin?"tanya Hoseok sambil smirk dekat Moon. Moon jeling Hoseok. "Dua hari lagi!"kata Puan Jung.
Part 1 mcm tak best ke?takpe lelama best lahtu😂😂😂🔥🔥🔥🔥 btw author buat double update kehhh sejak author ade idea😛😛😛😛keep support my FF❣❣❣nak cari FF ni guna hashtag #firebabiess 😉😉😉 jangan jadi silent readers kehhh nanti titew cedih😩😩😩
YOU ARE READING
BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©
FanfictionYou such a pretty girl with pretty heart- HoSeok👑 COMPLETE💋💋💋 start;1/2/2018 end;4/5/2018