BS2||1||

7 3 0
                                    

''ewahhhh kau! biar betik kau nak buat couples trip ni? WEHG AKU TAK CAYA!" Kata Eunmi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''ewahhhh kau! biar betik kau nak buat couples trip ni? WEHG AKU TAK CAYA!" Kata Eunmi.

 ''Kau kena percaya..aku siyes ni weh.. tapi aku belum bagitau Jihoon lagi.surprise giteww.hek'' kata Hyoon. 

''Appa kau dah tau?''tanya Eunmi.

 ''Dah..appa dengan omma aku yang cadangkan. '' kata Hyoon. 

''Aku nak bagitau guanlin lah!''. 

PAP! Lengan Eunmi ditampar.

 ''Aku dah cakap ni seperais''kata Hyoon. 

Eunmi mencebik dan mengangguk.

Tiba-tiba masuk dua orang jejaka

. Siapa lagi kalau bukan JIhoon dan Guanlin.

 "HAH! TU JODOH YANG BODOH LAGIKAN HODOH DAH SAMPAI!!'' PEnuh satu restoran dengan suara Eunmi. 

Semua pelanggan memandang Eunmi.

 Eunmi mengambil dulang meja sebelah dan menutup mukanya dek kerana malu.

 ''Maaf cik..tu dulang meja kami.''kata seorang perempuan dalam lingkungan 20 tahun.

 ''Maaf ye..''kata Eunmi lembut. Ha lembut pula. 

''Uish kau ni. Malu pula kalau orang tau perempuan yang banyak cakap ni girlfriend aku.'' kata Guanlin sambil menjarakkan kerusinya sedikit demi sedikit.

 SKRETTTTT.

 Kerusi Guanlin ditarik mendekati Eunmi yang ditarik oleh Eunmi sendiri.

 Hampir satu kedai terkejut melihat kekuatan Eunmi.

 ''maaf ye sayangggggggg. Main-main jelahhhhh'' kata Guanlin.

 Eunmi menjeling dan membagi setempek tamparan kepada Guanlin.

 Jihoon ketawa. Kalaulah dia dan Hyoon begini

. Pasti sampai di jinjang pelamin

. Tapi sifat pemalu Hyoon ini menghalang mereka untuk gaduh-gaduh kasar tapi cinta acewahhhhhh.

 Tapi Jihoon bersyukur, Hyoon ni seorang yang childish macam maknya.

 Tapi maknya punya perangai sedikit hanat. 

''hyoon..jomlah pergi rumah awak. Saya nak lepak sana. Bolehkan?''tanya Jihoon.

 ''Saya tak pernah pergi rumah awak. Kenal mak awak pon tak. mak awak pon tak kenal saya kan? Saya kenal ayah awak je. Ayah awak je yang tahu pasal ki-'' Kata-kata Hyoon dipotong.

 ''Lain kali okay?''pujuk Jihoon. 

''bosan lah kat rumah saya je setiap hari setiap minggu. Mahunya appa dengan omma saya muak tengok muka awak je.''kata Hyoon.

 ''ha tengok? Hyoon ikut aku hahhaahbvgfcvfvfv'' kata Eunmi bangga sampai tersedak. 


 '' wey Chiyeon. Handsome en lelaki yang kulit putih melepak tu.''

BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©Where stories live. Discover now