''ehem!!!!!PERHATIAN SEMUA!!!! JIHOON DAN HYOON DAH RASMI COUPLE!!!!!! JADI MANA PEMINAT JIYOON!!!!!!'' jerit JooE di atas meja kantin yang kosong didalam kantin. Kingka-kingka sekolah terkejut. Senang kacang jer dia dapat Hyoon. ''Ish!!!!!!! '' Guanlin menghentakkan meja. Minhyun menghalang Guanlin. ''kita kena terima kalau Hyoon pilih dia..'' Minhyun cuba menenangkan mereka walaupun hatinya juga sakit. Mereka hanya mengangguk.
Eunmi terkejut dengan berita yang disampaikan oleh JooE sebentar tadi. Adakah ini benar?! Eunmi terlepas sudunya yang melekit dengan jam nenas kesukaannya dimuka orang yang melimpas ditepinya. ''GUANLIN!! MIAN!!'' Eunmi tidak habis-habis meminta maaf dekat Guanlin. ''ahh! gwenchana... SONG EUNMI? bak sini nombor telefon kau!'' kata Guanlin. ''wae?'' terkejut Eunmi dibuatnya. Yup! dia sama macam Hyoon tak minat kingka-kingka ni. ''bagi jerlah..'' kata Guanlin dalam nada annoying. Belum sempat Eunmi membagi telefonnya. Telefonnya telah diambil oleh Guanlin.
jchvfdk,cbjhbh n mbchv beruk ni main ambik jer!
Guanlin campak telefon Eunmi diatas meja. Eunmi terkejut dengan perbuatan Guanlin. ''ish! kalau nak ngorat bagitahu lahh..anda clichelahhhhhhhh'' ejek Eunmi. Guanlin menahan geram. Kantoi!
Guanlin terus berlari kearah kawan-kawannya yang telah lama menunggu dihadapan. Eunmi hanya tersenyum. ''eh! nonononoooooo'' Eunmi menampar-nampar pipinya. Tiba-tiba Hyoon datang dan duduk disebelah Eunmi sambil tersengih. ''eyyy bukan kawan aku nii! sape kau?!''tanya Eunmi buat-buat tidak tahu. Kepala Eunmi ditolak. Ha kan dah kena!!!! '' ayy!!! kau ni!'' marah Eunmi. ''Guanlin suka kau..'' kata Hyoon sambil bermain dengan telefonnya. ''bwo?.. ish..bila?'' Eunmi tidak percaya dengan Hyoon. ''tadi dia sendiri bagitau dekat aku.. aku terserempak dengan dorang..ahh yes! dia suka kau baru jer tadi. HAHHHAHAH!!!!!'' ketawa Hyoon.
''ape yang lucu?'' tanya Eunmi. '' taklucu ea?-,-'' tanya Hyoon kembali. Eunmi mengangguk. Tiba-tiba queenka-queenka sekolah duduk dihadapan mereka. Hyoon dan Eunmi agak terkejut. Dorang bukan musuh, cuma jarang bercakap.. TAK PERNAH BERCAKAP.SEPATAH HARAM PUN TAK!!!
Eunmi dan Hyoon membuat tidak tahu. ''memandangkan korang dah couple dengan selama ni pelajar sekolah ni ship.. apa kata korang tolong kami berempat ni? Aku ikhlas tau cintakan dia. Cuma,dia jer tak pandang..''kata Jeongyeon. Eunmi dan Hyoon memandang antara satu sama lain. MEreka mengangguk. ''GUMAWO!!!!'' Jeongyeon,EUnji,Rose Dan Somi menjerit.
"HoSeok!"panggil Moon. "Wae?!" Tanya HoSeok risau. "Tolong pasangkan kipas! Hehehe!"kata Moon. "Yahhhhhhhhh..."HoSeok ternganga. "Ish!Tak nampak anak awak sorang ni tidur dekat Mana?" Tanya Moon. HoSeok hanya menjeling. Hanat punya bini. Aiyayay bang jali tutup kedai!!!!!! Ringtone HoSeok berbunyi.
SungIe숭이🤡
OPPA!!!!!!!!!!
Wae?!!!!!
Tae-hiks-jatuh dari tangga hotel! Hiks! Datang hospital cepat!hiks
HoSeok terus mematikan telefon Dan bergegas ke hospital.
Tiba di hospital....
"OPPA...Tae..hiks." SungIe memeluk HoSeok. Isy Moon tak marah ponnn. SungIe ibarat adiknya sendiri. "Kamu berdua Ni keluarga Kim Taehyung?" Tanya seorang doktor yang merawat Taehyung. Mereka berdua mengangguk. "Ikut saya.."kata doktor itu.
"Dia Ada penyakit Peter-pan syndrome .."
Wasuppp!!!!!!!dah berapa buln author x hapdett😬Bru sbuln lha gaisss🙃ff Ni dh no ending gaiseuuuu🙍🙍🙍🙍🙍jd support lha ff in bramai2 ✨✨✨✨
YOU ARE READING
BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©
Fiksi PenggemarYou such a pretty girl with pretty heart- HoSeok👑 COMPLETE💋💋💋 start;1/2/2018 end;4/5/2018