" HoSeok bangun!!!!"kejut Moon."Umm" HoSeok membuka selimutnya mamai."Ahhh!!!"jerit Moon."Apa salahnya kau nampakkan?"tanya HoSeok sambil menjongketkan keningnya. "Dah!!!tutup!!!geli aku..dahlah kaki kau naik kat pinggang aku!!berat pula tu!!"kata Moon. "Yerlah.."kata HoSeok.
HoSeok bangun dan terus berlari masuk tandas. Tup. Pintu ditutup dan kedebum! Bunyi orang dan beberapa barang jatuh. "HoSeok? Kenapa tu?"tanya Moon. "Arghh..Moon tolong aku jatuh! Sakit uwaaa!!!buka pintu!aku tak kunci.."kata HoSeok. Moon buka pintu dan berlari kat HoSeok.
Zup! Keluar terus lepas HoSeok bangun. Ttak! "Adoii!!"jerit Moon kesakitan. Moon mengurut dahinya yang terhantuk di lantai. HoSeok hanya berdiri memandang Moon yang terduduk dilantai. "Dah bangun sendiri..aku malas nak tolong.."kata HoSeok.
HoSeok berpusing kebelakang dan tutup pintu tandas. Moon merengus kasar. "No breakfast for you! Bye!"jerit Moon dan berlari keluar dari rumah. HoSeok? Dia tak dengar apa Moon cakap kecuali 'bye'.
Caramel Café
"Kenapa cari aku?"tanya SungIe. "Umm..". "Hey guys dah lama sampai!" Jerit DooRy. Belum sempat Moon menjawab seorang gadis memanggil Moon. "Moon unnie!"jerit Seon. "Eh sun-" Moon menghalang percakapan DooRy. "Kenapa sundal ni ada kat sini?"tanya SungIe dalam nada berbisik. "Dia amnesia..Jin oppa suruh kita buat jer apa-apa cerita pasal dia tapi tak betul.."kata Moon. Mereka berdua hanya mengangguk. Dua orang gadis lagi datang . "He-"mati kata-kata MiRae. "Kenapa dia ada kat sini?
Nemo's Café
"Aku nak kau bunuh Seon!aku taknak dia jadi sebahagian hidup HoSeok!"tegas Sherry. "Ouh okay baiklah..sekelip mata cupcup jer dah masuk kubur.."kata seorang lelaki sambil tersenyum. "Bagus! Aku pergi dulu.."kata Sherry. Lelaki itu tersenyum. Sherry melintas jalan. "Sekarang.."kata lelaki itu sambil tersenyum jahat. "Sherry hati-hati!"jerit lelaki itu. Sherry menoleh dan seorang lelaki lagi menolak Sherry masuk kedalam semak. Tak!tak!tak! Sherry ditikam. Lelaki itu cepat-cepat beredar. "Mampus kau itulah padahnyer!!"tawa Yoongi.
Tingtong!
"Jap!"jerit Jin sambil membawa sudip pinknya. "Hyung!!!!"jerit HoSeok riang. "Ha masuklahhhh"pelawa Jin. "Eo? HoSeok hyung? Ppali wa! Lambat dah!"kata Jimin. HoSeok terus berlari kearah Jimin yang sedang bermain video game bersama Taehyung. Belum sempat Jin menutup pintu Jungkook menghempas pintu. Sudip pink yang berada di tangan Jin terbang ke kepala Namjoon yang berada di atas sofa. "Auch!!!"jerit Namjoon kesakitan. "Kenapa ni?! Dahlah tak bagi salam!"marah Jin.
"Sherry mati ditik-"belum sempat Jungkook menghabiskan kata-katanya,HoSeok membaling game controler(?) dan terkena kepala Namjoon sekali lagi. Namjoon pengsan tapi seorang pun tak layan. HoSeok memecut laju ke hospital. Yoongi dan Jungkook tersenyum sinis. "We did it hyung!"jerit Jungkook gembira. Jungkook memeluk Yoongi. "Apa?"tanya Jin,blur.
"Kematian Sherry membawa ketengan untuk kita hahaha!!"tawa Yoongi hampir terkeluar anak tekak diikuti Jungkook. "Apa yang kau merepek ni?"tanya Jin lagi. "Tch" Yoongi berdecit. Jungkook hanya tersenyum sinis. "Apayang korang sorokkan?"tanya Taehyung. "Ani."kata Jungkook.
Ha amacam cara bunuh Sherry ni? Kejam tak?hahahahaha!!! Suka pula author dia mati😂😂😂😂 tolong bunuh author yang suka buat lawak hambar ni sekali😂😂😂 kau tengok Suga ngan Jk psiko lebih😂 jadi vote, comment , feedback , follow. Kalau vote dah capai 20+ author buat double update (insha Allah) amacm? Ahaha😂😂. Kbye!
P/s: part psiko ni tlong tukar font jd typewriter pny font. Korang tau tak nak tukar? Kalau tak tau ale kesah aku😂
YOU ARE READING
BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©
FanfictionYou such a pretty girl with pretty heart- HoSeok👑 COMPLETE💋💋💋 start;1/2/2018 end;4/5/2018