12:period

18 6 0
                                    

"Kenapa korang culik dia?" Tanya Moon. "Jom balas dendam!!!!!" Jerit MiRae. "Oi! Sini kau!"marah Moon. Moon berbisik kepada MiRae. "Dia tu amnesia..so kau jangan nak buat dia camtu..aku pun tak suruh doktor bagi dia ubat. And semua setuju sebab tak suka perangai dia.."kata Moon dalam nada berbisik. "So! Hi Seon! Kitorang culik sebab nak jadi kawan baik Seon! Btw kitorang ni unnie tauuu..kecuali DooRy."jerit MiRae. Senyuman DooRy mati. "Oi! Janganlah! Tapi aku nampak lagi mature dari SungIe tau!"marah DooRy. "Pehal pula?! Kau tu memang keciklah!"SungIe join marah. Klik! Pintu terbuka. "Korang buat apa kat sini?"tanya HoSeok sambil memandang tajam mereka semua. "Buat apa awak balik awal?"tanya Moon sambil bercekak pinggang. Mereka semua ikut bercekak pinggang termasuk Seon. "Malaslah nak kerja..dah get out!"jerit HoSeok. "Nae NAE!!!!!" Jerit AeIn menandakan marah. "Eh kau pula nak marah!" Marah HoSeok kembali. AeIn memberikan jari tengah percuma kearah HoSeok. Kepala AeIn ditunjal. AeIn memberikan HoSeok jelingan maut. "Kau?"tanya HoSeok kepada Seon. "Umm nae..hehe saya keluar dulu.."kata Seon. Selepas semua keluar, HoSeok menghempas pintu. "Kau fikir ni tempat lepak?"tanya HoSeok. Moon mengangguk sambil berpeluk tubuh. "Lepasn-" Kata-kata HoSeok terhenti selepas melihat Moon berlari masuk ketandas. Haha!tandas jauh kat atas. Masa Moon pusing HoSeok terlihat seluar Moon basah tetapi berwarna gelap. Dia period!






Aku potong percakapan HoSeok sebab aku dapat rasa darah aku mengalir lebat. Tambahan pula, aku sakit perut yang teramat. Aku berlari naik keatas untuk pergi ketandas. Pehal tandas dia jauh! Masa aku naik tangga,aku nampak muka HoSeok berubah jadi terkejut. Dah!dia tahu! Siap saja aku membuang apa yang perlu. Aku keluar. HoSeok dah berdiri depan pintu. "Aku dah buang pad kau..sorry!"kata HoSeok tanpa eksperasi. "What?!eeeeeee!!!!!!aku nak pergi kedai pak Chanyeol!"marah Aku. HoSeok hanya mengangguk dan memberi 5000 won. Aku terkejut. Aik?baik bebenorr. Aku ambil dan pergi kepintu depan.





Lepas Moon keluar dan aku betul-betul pasti dia tak ada. Aku cepat-cepat buka pintu dapur dan berdirilah 6 orang manusia sambil mengesat peluh. "Masuk.."kataku. Mereka masuk tanpa bagi salam dan masuk dengan kaki kiri. "Cepat! Kedai si Chanyeol tu bukan jauh selang tiga rumah jer!"jeritku. "NAE!"kata mereka serentak. Aku tersenyum. Well,siapa kata HoSeok tak sweet? Guess what? Dia pun dah upah pak Chanyeol untuk bagi Moon surat.








Dah berapa dekad author tak hapdett😂😂😂👋🏼 anda rindu sayA?😭😂😂😂😟😟takkkannnnn. Sebab chapter latest takde vote and takde views😟💔😟💔😟💔 btw tq for 100+ reads🍃💔

BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©Where stories live. Discover now