Mereka semua kehairanan memandang Yoongi dan Jungkook. Taehyung datang kearah Yoongi dan memegang kolar baju Yoongi. "Aku benci perempuan tu! Dia bunuh keluarga aku! Syukurlah..hahaha dia tak ingat siapa aku!"bentak Yoongi. Mereka terdiam. Taehyung melepaskan cengkama nnya. "Jungkook tolong Yoongi hyung jer..sebab..dialah penyebab abang Jungkook mati!bodoh!"Jungkook meraung(kehhhhh).
Hospital
"Cik Sherry tak dapat diselamatkan..dia kehilangan banyak darah dan..dia ditikam dibahagian jantung,kepala dan perut..kamu boleh berurusan dengan pihak polis pasal kes ni. Saya pergi dulu.."kata doktor itu. "Sherry ahh~"tangis ibu Sherry. "Kita kena redha..di-dia dah tinggalkan kita.."tangis ayah Sherry lagi. HoSeok dan ahli keluarganya tumpang sedih. Moon memandang dengan belas kasihan. Doktor yang membedah Sherry datang kembali. "W-wae doktor?"tanya Moon mewakili mereka. "Kami perlukan darah untuk mengenal pasti keluarga terdekatnya."kata Doktor. Mereka semua mengangguk.
15 minit kemudian..
Selesai saja mereka semua mengambil ujian DNA. Mereka masuk kepejabat doktor itu. Kata-kata doktor terhenti apabila seseorang mengetuk pintu bilik itu. "Unnie?" Tanya Moon. "Ouh..Loona..cepat"kata doktor itu. "Huh! Loona..ialah keluarga kandung Sherry.."
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•"Sherry!bila kamu nak bayar hutang kamu dengan syarikat uncle huh?!"marah Tuan Min. "Ala uncleeee bagi masa seminggu jer plsss"rayu Sherry. "Malam ni juga!dah!pengawal bawa dia keluar!"marah Tuan Min sambil bercekak pinggang. Yoongi yang terdengar hal itu memandang Sherry dengan tajam.
Diluar syarikat
"Kalau kau tak bayar hutang awas kau!"tengking Yoongi. "Pedulilahhh!!!malam ni keluarga kau juga akan mati!"rimas Sherry. Sherry berlalu pergi meninggalkan Yoongi.
Malamnya..
Yoongi menyorok disemak berdekatan rumahnya. Sebuah kereta besar berwarna hitam berhenti didepan rumah. Pang! Satu das tembakan terkena tepat di perut dan kepala inu bapa Yoongi. Yoongi marah! Pang! Satu lagi tembakan terkena adik Yoongi. "Moon!!!!!"
"Uwahhh hyung!!!!!Sherry unnie datang!!!"jerit Jungkook memanggil abangnya. "Eo?kenapa tak bagitahu?"tanya abang Jungkook. "Naik rooftop jom?"tanya Sherry mengajak Jeongguk. Jeongguk hanya mengangguk.
Rooftop.
"Saya dah ada orang lain. Thank you semua barang mahal yang kau bagi dekat aku hahahaha!!!!!happy pula aku!!!!aku pergi dulu!!"kata Sherry. Sherry turun dan terus masuk ke kereta yang tidak dikenali Jeongguk. Jeongguk masuk kebiliknya. Jeongguk mula menulis sepucuk surat. Jeongguk keluar keberanda rumah dan. Pap! Dia terjun dari tingkat paling atas. Tingkat 10. Pada masa yang sama sebuah lori berat melintas dan badan Jeongguk terbelah. "Hyung!!!!!!!!!hiks!!!!!!!!!jangan tinggalkan kook!!!!!!hyung!!!!!!!hyung!!!!!!!bangun!!!!!"tangis Jungkook dengan kuat sambil memeluk badan abangnya yang kehilangan kaki.
1 bulan kemudian.
Jungkook mengemas bilik abangnya dengan perasaann yang sedikit tenang. Dia ingin membuat bilik abangnya tempat dia meluangkan masa. Tidaklah biliknya terlalu bersepah. Tiba-tiba dia terjumpa sepucuk surat yang terselit didalam buku harian abangnya.
Kepada adikku Jungkook,
Mungkin masa kau baca ni..hyung dah takde..pergi meninggalkan kau..hyung syg kau. Jaga diri baik-baik. Hyung trpaksa tinggalkan kau sebab taknak hyung sakitkan diri hyung. Kau gunalh bilik hyung ni. Sherry unnie putuskan hyung. Dan dia ketawa macam orang gila sebab hyung selalu belikan dia benda mahal. Dan dia lari dekat perempuan lain..dia bodoh! Lepasni kalau kau jumpa dia kau bunuh dia!hyung pergi dulu..
Your lovely hyung
Jeon Jeongguk.-
Penglihatan Jungkook menjadi kabur. Dia menangis. Hujan lebat yang membasahi pipinya tidak dapat dihentikan. "Jungkook akan buat apa yang hyung suruh!Jungkook janji!"
Hey amacam uolls? Best ke x part ni? Confirm tak. Hahahahahambar kn???hanat. Author rasa nak makan sorg2 readers sebab jadi silent readers. Author takde duit nak bayarlhhh. Nak tekan bintang pun susah uhuks😢 jgn lupa baca story author yang lagi satu tu.. "Kerash on you"keh bye org jht😢.
YOU ARE READING
BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©
FanfictionYou such a pretty girl with pretty heart- HoSeok👑 COMPLETE💋💋💋 start;1/2/2018 end;4/5/2018