SEBENARNYAKAN..

11 4 2
                                    

ff ni byk kemerapuan dan tunggang langgang -,- aq xplan dulu ff nih hahahaha. ;-; jd aq btulkn sdikit demi sdikit❤

ha jd maafkn aq klau tak fhm weh. motif ff ni pon aq xtau. hentam jer hahahahahahahaa. hanat hambar lha weh.


























OK BAII

*flip rmbut rosmah*







edit aq mls nk btulkn smuaaaaaa ha meh aq fhmkn..

Sherry>>

lps Jungkook and Suga meet. dorg critakn story msing2. dorg sndiri trkjut sbb dlm story dorg punca dia org yg sma. jd dorg tekad ntuk bnuh sherry.

Sherry dgn loona ni adik bradik kndung.cma Loona lg disyangi drpd Sherry. Kluarga dia xprsan Sherry sjk Sherry msuk highschool. Wlaupun Loona tu kkak dia tp Loona dpt lbih. Sherry curi smua duit kkak dia and bwa lari.

pda msa yg smakn Jk ngn Sg nk bnuh Sherry.

one day,Sg ngn Jk intip Sherry yg bru kluar kelab. Dorg dah upah org ntuk lggar Sherry. Jd sbb hentakan yg kuat dia amnesia.

family dia xingt pon psl dia. jd stu fam kaya ambl dia sbgai ank angkt.

tp...Sg and Jk blm puas lg sbb Sherry blm mati..ha lpstu Yg dorg jmpa kat airport tu. Tu org yg hmpir sma muka dgn Sherry. Sherry msatu lari sbb tkt nk jmpa Sg bla dia ingt ssuatu.

Lpstau Sherry msih hdup lps kna 'tikam' tu..Sg bt plan bru..wlpun xsnggup dia trpksa korbankan Hyoon and Hoseok..

Moon's real fam

ok msa shari lps Moon graduated tuu..kn Ayah Moon gduh dgn Sherry..lpstu Sg pula gduh dgn Sherry kt luar bgunan..

mcm yg djnjikn..Sherry bnuh fam Sg mlm tu jga.. omma Moon serius and mati..Appa Moon and Moon slmt sbb xdlm..

lps tgk Sherry bnuh fam Sg..dia lari jauh2 smpai jmpa Jk..lps lma2 dorg jmpa smua ahli BTS..sbb Jk dh story dorg bg Sg ubt..sbbkn effect ubt tu..Sg dh xingt sp2 fam dia...smpailh dia jmpa Sherry..dsbbkn Sherry xingt Sg jd Sg brlakon..


Moon and Hoseok

dorg sbnrnya stu sklh.tp Moon xprnh ambl kesah. dia jd anti-social. dia xda kwn. tiap kli sukan, dia xhdir. tiap kli ada majlis dia xhdir. msa graduated je dia hdir.

lps dia ptus tu..yg trlggar dia tu Hoseok..cma yelah dorg mna tgk muka msing2..

msa Moon ckp "gwenchana" tu Hoseok bleh rsa skit tng..sbb dia rsa msa lps dia trlggar Moon tu dia rsa mcm ada yg xtrbls..




ha hengko xfhm ade kau tgk muka aq kesh? fuhuhuhu

baiii

BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©Where stories live. Discover now