"Ugh"
"Huh seon? Awak dah sedar?"tanya Jungkook sambil menggaru kepalanya.
"Sape kau?Jin hyung mana?aku dekat mana?"tanya Seon.
"Eo?Seon!baguslah kamu dah sedar!"kata Jin sambil berlari kearah katil Seon.
Seon hanya tersenyum
"Jin hyung ni siapa?"tanya Seon sambil jarinya menunjuk Jungkook.
"Jeon Jungkook..namchin kamu..dia yang hantar kamu pergi hospital..baik kan."kata Jin
Jungkook terkedu. NAMCHIN
"oppa gumawooo!!!Namchin paling baik!"kata Seon.
Jungkook hanya senyum
"Seon dah sedar?"tanya Moon yang baru masuk kedalam wad.
"Unnie ni sape?"tanya Seon
"Moon.."jawab Moon. Jin terpaku melihat gadis yang berada disebelah kerusi Jungkook.
"Hana?"tanya Jin. Senyuma Moon juga mati.
"Moon!"jerit HoSeok yang baru masuk wad dan terus memegang tangan Moon.
"Jin. Macam mana hubungan awak dengan akak Sajat?"tanya Moon sambil tersenyum.
"Kitorang dah takde hubungan..dia kahwin ngan Yin."jawab Jin.
HoSeok memandang mereka silih berganti. Begitu juga dengan Jungkook.
"Korang kenal satu sama lain ke?" Tanya HoSeok. Moon hanya tersenyum palsu.
Rumah HoSeok dan Moon
"Awak tak dating dengan Sherry ke harini?asyik nak berkepit dengan saya jer..awak bukannya sayang saya pun.."kata Moon.
"Aku dah putus dengan Sherry.."kata HoSeok. Membuntang mata Moon.
"Apa?aku nak anggap kau sebagai isteri aku yang sah dan dicintai."kata HoSeok selamba
"Betul ke ni awak sayang saya?"tanya Moon mendapat kepastian.
"Tak"kata HoSeok
"Betullah!!!"marah Moon
"A'ah..aku sayang kau and aku harap kau terima. Dah jom tidur.. Sayangggg"kata HoSeok.
Moon hanya mencebik dan terus melompat keatas katil. Satu tangan memeluk pinggang Moon dan Moon terdengar dengkuran halus. "Dah tidur rupanya" kata Moon didalam hati. Moon pun tidur dengan ditemani mimpi indah.
Oky vote!!!!!!comment!!!! And follow author heheheheeh😂😂😂 maaf part ni bosan and pendek;"). Btw yang baca ff ni dah 70+ and 20+ vote baru author update yang panjanggggggg punyaaaa🙌🙌🙌kbyeeee
YOU ARE READING
BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©
FanfictionYou such a pretty girl with pretty heart- HoSeok👑 COMPLETE💋💋💋 start;1/2/2018 end;4/5/2018