17|| bahagia

15 4 0
                                    

''yaa!!!!!!Myoon!!!!!!'' Hyoon menjerit dari tingkat atas. ''bluuek!!!'' Myoon menjelirkan lidah dan mengejar Myoon. ''Hyoon!Myoon!!!!dahlah tu!!!!'' jerit Moon dari ruang tamu. ''uwekk!!!!!'' Yoon si bayi pula menangis. Habis satu rumah sambung menyambung jeritan. Hoseok pula duduk di hadapan rumah sambil memakai kotak dikepala. Anak-beraanak Jung nikan. Truuuttt~truuttt~. Telefon Hoseok berbunyi.

                                                  Joongcook(?)

Hyung!!!!!

                                                                wae?

Seon dah nak terberanak!!!!!

                                                       b-bwo?!! kau katne??

kat Malaysia!!!!datang sini cepat!!!!

                                          adohaaii!!!esk kitaorang ]pergi! kau ni rilek! pi tengok anak-bini. tupun nak kena ajar!



aik mati? dah terberanak kot? Hoseok cepat-cepat berlari kedalam rumah. "Sayang~" kata Hoseok sambil berlari kearah Moon yang duduk disofa. "Wae?" Mata Moon tidak memandang Hoseok. Sibuk melihat rancangan kegemarannya menggunakan youtube(author xthu jenama TV ape😂) "Seon dah beranak!!!!" Jerit Hoseok membuat muka fake terkejut. "BWO?!!" Satu rumah terkejut dengan berita yang Hoseok sampaikan. "Ha cepat gi tempah tiket pergi Malaysia. Hyoon dengan Myoon pergi pack barang untuk 5 malam. Okay?"arah Moon. Hyoon dan Myoon mengangguk.

Skip dekat Malaysia

"Aigoo comel-comel^-^ Hoseok pegang Yoon ni. Nak pegang baby ni kejap" kata Moon gembira. Hoseok mengambil Yoon dengan muka bengang. Hyoon dan Myoon ketawa melihat muka Hoseok. Jungkook pula tak habis-habis nak cium dahi,pipi kanan,pipi kiri,dagu,hidung dan bibir. "Kookie dah-dah. Awak tu dahlah belum mandi. Berus gigi pun bekum. Baru bangun. Busuk tau tak?" Bebel Seon sambil mengelap bekas ciuman Jungkook. Jungkook tersengih menampakkan bunny tooth nya. Selepas itu, Moon memberikan anak Jungkook kembali kepada Seon dan mengambil Yoon dari pelukan Hoseok. "Kitaorang pergi dululah.. esok dah nak balik..sorrylah hari kitaorang sampai sini tak lawat kau.. anak-anak nak holiday.. okaylah. Bye!" Jungkook dan Seon membalas.

Unknown Number

Hyoon~
                     Sape ni?
Ni Daniel.takkan lup- eo? Hyoon! Jihoon ni! Bu-ayyy Guanlin disini!ee ok ee ok Seongwoo! Ee- Daehwiiiiiii

                                 Dah bye!

Boleh jadi gila kalau Hyoon sambung. Macam mana dorang boleh dapat nombor aku?. Hyoon menanya dirinya sendiri. Budak-budak hotz tu dapat nombor Hyoon. Eww tak bahagia pun. Hyoon tak minat dorang okay. Tapi kalau diikutkan...Guanlin tu handsome..









Ayowww readers. Ehh readers takkan singgah kat sini pun..walaupun ff ni nk hbis-3- author siku krg-,-. CHPTER LEPAS PUN AUTHOR YANG BACAAAAAAA. DAH BYE

VOTE😇

KOMEN😈

FOLLOW🙌

PROMOTE🙈



BUTTERFLY|| Jung Ho Seok ©Where stories live. Discover now