Η Εϊρά είχε μπει ήδη στο μπάνιο και για να της την σπάσω λίγο, μετρούσα τα λεπτά.
Υ: Να ξέρεις, εγώ έχω χρονόμετρο.
"Τι;;"
Η βρύση του μπάνιου έκλεισε και με ξαναρώτησε.
Υ: Αν δεν έχεις βγει από το μπάνιο μέσα σε 5 λεπτά, θα μπω μέσα.
"Όχι, δεν θα μπεις!!"
Υ: Θα μπωωωω...
Της είπα τραγουδιστά και πήγα για λίγο στην κουζίνα.
Πήρα την παγοκύστη για να την βάλει στο μάγουλό της που ήταν πρησμένο και μόλις γύρισα πάλι πίσω στο δωμάτιο, την είδα να στέκεται μπροστά από το κρεβάτι της έτοιμη να βγάλει το μπουρνούζι.
Αν δεν είχε βγει εκείνη την ώρα από το μπάνιο, μπορεί να έμπαινα από μόνος μου εκεί μέσα...
Έκατσα για λίγο στο κατώφλι της πόρτας για να δω τι θα κάνει και όταν την είδα να πάει να βγάλει τη ζώνη απ'το μπουρνούζι, ξερόβηξα.
Υ: Γκχμ γκχμ...
"Πολύ άσχημη ιδέα, είχες ευκαιρίες φίλε μου..."
Γύρισε απότομα και μόλις με είδε, μου γύρισε πλάτη και καλύφθηκε πάλι με το μπουρνούζι της.
Αλλά για να λέμε και την αλήθεια, έχει σωματάρα...
Και συγκεκριμένα, καμπύλες...Υ: Τελείωσες νωρίς...
Της είπα με ένα smirk και πήγε προς τη ντουλάπα. Αφού άφησα την παγοκύστη στο γραφείο της, άρχισα να την πλησιάζω και εκείνη τη στιγμή γύρισε προς το μέρος μου κρατώντας κάτι πιτζάμες στα χέρια της. Με κοιτούσε επίμονα λες και περίμενε να βγω έξω από το δωμάτιο για να αλλάξει.
Υ: Καλά εντάξει φεύγω φεύγω--
Ε: Όχι, μείνε. Απλώς γύρνα από την άλλη.Στην αρχή έμεινα για λίγο και ένιωθα κάπως περίεργα στη σκέψη ότι θα βρίσκομαι στο ίδιο δωμάτιο με την Εϊρά γυμνή. Μπορώ να το φανταστώ ήδη...
Αλλά μετά το πήρα στο χαλαρό και έτσι γύρισα την πλάτη μου για να μην τη βλέπω.
Ε: Μην γυρίσεις!
Γέλασα και έκλεισα τα μάτια μου σταυρώνοντας τα χέρια μου στο στέρνο μου.
Μην γυρίσεις
Μην γυρίσεις
Μην γυρίσειςΌσο ήμουν γυρισμένος, αυτή η συγκεκριμένη σκέψη με κυρίευε και κάτι μέσα μου με παρότρυνε να γυρίσω, αλλά δεν ήθελα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Έρωτας με την πρώτη πάσα || myg√
Фанфик[Completed] Κάθισα στη θέση μου και τον πλησίασα περισσότερο σέρνοντας τον πισινό μου πάνω στον καναπέ. Βρισκόταν τόσο κοντά μου ώστε αναστατώνονταν όλο μου το σώμα. Δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί από στιγμή σε στιγμή. Πιέζω τον εαυτό μου να μην τρ...