|57|

587 67 94
                                    

Στάθηκα για λίγο στη πόρτα αλλά δεν δίστασα και πήγα προς τον πάγκο. Δεν έκανε τίποτα άλλο παρά μόνο να με καρφώνει με το βλέμμα της.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί με μισεί αυτή η κοπέλα. Δεν της έχω κάνει κάτι - αν εξαιρέσουμε τον καβγά που παίχτηκε τις τελευταίες εβδομάδες - και ούτως ή άλλως δεν ασχολήθηκα ποτέ μαζί της - μέχρι που το έκανε αυτή στο Λύκειο και από τότε δεν με άφησε σε ησυχία.

Τον λόγο δεν το ξέρω.

Μάλλον με ζηλεύει.

Που ξέρω και εγώ...

Τέλος πάντων. Ας μην το αναλύσω το θέμα καλύτερα.

Άφησα τα πράγματά μου στον πάγκο και έβγαλα τα παπούτσια του μπάσκετ για να τα φορέσω. Όταν πήγα να βάλω το δεύτερο, αυτή η βλαμμένη άνοιξε το στόμα της.

Ν: Ώστε τα έχεις με τον Yoongi ε;

Κρατήστε με
Θα της φέρω το παπούτσι στο κεφάλι

"Κρίμα θα είναι"

Θα την σκοτώσω
ΑΠΌ ΠΟΥ ΈΜΑΘΕ ΌΤΙ ΤΑ ΈΧΩ ΜΕ ΤΟΝ YOONGI

"Εμ,σε είδε όταν πήγες στο σπίτι του και ήταν και αυτή εκεί; Λέω εγώ τώρα"

Αυτό το πράγμα ρε φίλε...

Δεν είναι ότι με πειράζει που το ξέρουν - οι περισσότεροι - ότι τα έχω με κάποιον.

"Και αυτός ο κάποιος είναι o Min Suga Genious Jang Jang Man Bung Bung!!!!!"

Αλλά με ενοχλεί αυτό το πράγμα που όλοι είναι σε φάση:

ΤΑ ΈΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ YOONGI;;

Λες και αυτό είναι κάτι τόσο συνταρακτικό. Κάνουν λες και δεν ξέρουν τι πάει να πει σχέση. Ή μάλλον λες και αυτό είναι έγκλημα!

Που δεν είναι έγκλημα...

... αλλά η αναπαραγωγή του είδους μας😏

Ε: Ναι.
Ν: Ο καημένος....

Είπε δήθεν απογοητευμένα και τότε τα νεύρα μου. έγιναν. κροσια.

Θυμήστε μου στο τέλος της ιστορίας να την σκοτώσω.

Αν με αφήσει η άλλη που την γράφει γιατί δεν νομίζω να θέλει να πάω φυλακή, ούτε και εγώ το θέλω.

Άντε τώρα...

Ε: Τι να πει και ο Jun Ki...

Της επιτέθηκα και εγώ σε στιλ ντίβας και τίναξα τα μαλλιά μου - χωρίς να με νοιάζει αν είχα αποκτήσει εκείνη τη στιγμή ένα Bitch face ή όχι - καθώς έβγαινα από τα αποδυτήρια.

Έρωτας με την πρώτη πάσα || myg√Donde viven las historias. Descúbrelo ahora