Když jsem se ráno probudila tak jsem pořád přemýšlela nad Jasonem , taky se mi o něm zdálo a na rtech jsem stále cítila jeho rty . Byly tak sladké a nadýchané , krásné a hebké , dravé ale přesto to byly krásné a vášnivé polibky které jsem nikdy nezažila , vím že je divný když je to dá se říct cizí člověk a já se s ním hned líbám ale pokud je to můj Stalker tak mě zná asi jako nikdo jiný .
Jason_
Jak ses vyspala princezno ??Me_
Docela dobře , a co ty ?
To oslovení nebudu řešit :DJason_
Já se vyspal úžasně , nechceš si to dneska zopakovat???Me_
Hned!!!Nevím co to do mě vlítlo ale chci ho cítit uvnitř sebe jsem hrozně moc nadržená a cítím po něm jenom chtíč ...!
Musela jsem si povzdechnut a skousnout si ret .Jason_
Neskousávej si ten ret jinak na tebe vlítnu !!Me_
Prosím!!!Znovu jsem si skousla ret.
Jason_
Už du.! :*
Těš se , vem si na sebe to nejžhavější spodní prádlo a čekej na mě v pokoji , dnes mě uvidíš , za dvacet minut jsem u tebe kočko ...Me_
Ok těším se...Panebože , nevěřím že to udělám . Fajn musím něco najít .
Mám ho.Jo to by šlo ...
"Jsem tady kočko ."
OMG je tady . On je tady. Je tady jason.pane-bože ..."Jsem u sebe v pokoji , čekám.!"
Odpověděla jsem mu nazpátek .Otevřel dveře a koukal na mě s chtíčem . Ztmavili mu oči do černé jako noc a pomalu přišel ke mě . Celou si mě prohlédl a přitom si skousl ret . O muj bože byl tak sexy.
Jednou rukou jsme mu vzala vlasy a popotáhla za ně což mi vzdychl do obličeje a tou druhou jsme vzala lem jeho trička a sundala ho . Měl na sobě masku takže jsme ji neviděla ale vím jediné že má dá se říct dlouhé rozcuchané špinavě blonďaté vlasy .
"Mohu ti sundat masku??"
"Hmmm"
Okej teď ho uvidím .Fajn jdu na to . Vzala jsem ho za kraj masky a strhla mu ji . Zůstala jsme v šoku .
"JSI KRÁSNÝ"
Opravdu byl nádherný , byl to ten nejkrásnější člověk/muž/badboy na světě , moc se mi líbil . Byl to bůh nejkrásnějších badboyů na světě ...
"Mmmm , jak někdo může být tak krásný jsi ty ???"
Uchechtl se a pokroutil hlavou ...
"Ty jsi taky perfektní ."
Usmál se na mě a projel si mě pohledem .
ČTEŠ
my unknown beautiful stalker 1 HOTOVO
Fanfictionjaké to je mít v 17 letech Stalkera ?? Ann Gabrielle a její život do 17 byl krásný , samozřejmě na pár maličkostí ale ty měl skoro každý v jejích letech ... ale jednoho dne když projížděla sociální sítě jako je u ní nejvíce Facebook ji někdo neznámí...