#27 + 1 ČÁST DOKONČENA..

720 24 1
                                    

Probudila jsem se na pláč mého drobečka.Zvedla jsem se a přešla k postýlce kde ležela naše krásná Candice.Pohladila jsem ji po tvářičce a zvedla ji do náruče.

Sedla jsem si s ní na postel a dala jí prso abych ji mohla nakojit.
Když už byla napapaná tak jsem si prso zandala a nechala Candice si říhnout.

Když se tak stalo přebalila jsem ji plenku a dala nové bodíčko s tepláčkama.

Když se tak stalo přebalila jsem ji plenku a dala nové bodíčko s tepláčkama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyfotila jsem si ji abych na ní měla krásné vzpomínky.
"Tak napapaná lásko?"
Zeptala jsem se Candice a pohladila ji.

"Dobré ráno."přišel do pokoje Justin a dal mi jemnou pusu.
"Ahoj"pozdravila jsme ho nazpátek a dál si chovala Candice.
"Já si vás holky vyfotím okej?"
Zasmál se Justin a vytáhl si mobil.

"Já si vás holky vyfotím okej?"Zasmál se Justin a vytáhl si mobil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Mám vás princezny moje"pronesl Justin a dal si ji za tapetu.
Je krásná..usmála jsem se.

Koukli jsme se na sebe s Jussema jen se culil,bylo to krásné ale to by se mesmělo vše ze setiny na setinu zkazit.

Někdo začal zvonit,znejistila jsem a koukla se na Justina který na tom nebyl jinak."Někoho čekáme?"pronesla jsem a Justin jen záporně zakývl hlavou,zvedli jsme se a šli pomalu po schodech až dolů.Já šla do kuchyně a Justin k zvonícím dveřím.Začala jsem kojit Candice a lehce poslouchala tlumené hlasy kterté vedli z chodby.

Zaposlouchala jsem se ale pak jsem sebou škubla,výstřel a další a další.Panebože,rychle jsem od sebe odendala Candice a rychle vyběhla ke dveřím,všude krev ale nikde nikdo až na auto které odjíždělo od našeho domu,Justin nikde,jen malý lísteček hozený v krvi,klekla jsem si a sebrala ho.:' Ahoj číčo,doufám že to čteš,tvého přítele jsme si vzali,bude spát pár desítek let...nehledej ho papa'

"o můj bože" šeptla jsem a dala si ruku před ústa ze kterých vycházeli vzlyky...

Schoulela jsem se do klubíčka a plakala....

_____________________________________________________________________________________-

Tak a je to tady,první díl mé knížky MY UNKNOWN BEAUTIFUL STALKER je dokončena,moc vám všem děkuji,vám co jste si tuto knížku četli...Jsem velice ráda že jste si prošli celou knihou semnou...Sice smutný konec ale myslím že v dvojce to bude konec lepší...

Vše o druhém dílu vám napíšu na dalším slidu...děkuju vám ještě jednou a doufám že tak skvělí čtenáře budu mít u druhého dílu...

Ještě bych vám chtěla říct že píšu novou knhu jménem G/J a kdyby jste byli tak hodní a četl se mnou...znova děkuju a loučím se s vámá :D

my unknown beautiful stalker 1 HOTOVOKde žijí příběhy. Začni objevovat