#14

955 27 0
                                    

Oba dva jsme těžce oddechovali a Justin se mi zakousl do ramene a já vzdychla .

"Na čtyři"
Řekl rázně .
"Ne-e"
"Na čtyři" zopakoval to a řekl to s dominancí v hlase .
"Ne!" Vyjekla jsem . Nechci aby mi hodně strčil do zadku , co když to bude bolet ...
"Hned na čtyři !" Řekl s vážnosti v hlase .
Tvl já se z něj jednou poseru a to doslova .
Otočila jsem se s klekla si na čtyři .

"Hodná holka"
Pohladil mě po zadečku a pak mě po něm jemně pleskl až jsme zaskučela slastí a přivřela oči .

"Tak princess aby jsi si zvykla na mojí délku tak ti tam něco strčím ..."
Mrkl na mě a zase mě pohladil . Byl jako oblblej ale co , neměla jsem pomalu třičtvrtě roku sex a teď jsou to nové zkušenosti kevšemu s bohem sexu.

Párkrát mě pohladil a pak mi strčil něco do té mé malé minidírky . Děláš si prdel ? On mi tam strčil prst ?? No neříkám že by to bylo nepohodlný ale bylo to dost velký.  No co budu říkat až mi tam strčí ten jeho obr penis .

Pak ten prst vyndal a zase mě začal hladit po zadečku .

"Tak krásko teď se připrav ..."

Dořekl to a najednou jsem ucítila bolest okolo mého zadku .
"Ssssssssss ty vole děláš si prdel ??"
Vyjekla jsem když do mě začal tvrdě pumpovat .

"Promiň krásko ale už jsem neodolal ."
Pošeptal mi do ucha a zase tvrdě přirazil .

Po asi pro mě bolestivých pár minutách se Justin udělal a vytáhl ho ze mě a já zase ucítila volnost .

"Tak a teď si budeš užívat ty ". Řekl s pak si vedle mě lehnul . Dívala jsem se na něj protože jsem nevěděla co mám dělat , jako tím myslel že si udělám dobře sama ?? Trochu drzý ne ?

"No na co čekáš ? Sedni si mi na obličej puso ."
Už chápu . Jak řekl tak jsem udělala . Začal kmitat jazykem sem a tam , nahoru a dolů , doprava a doleva . Byla jsem jako v sedmém nebi . Užívala jsem si to a pak se nechala pohltit té krásy . Ano , říká se tomu orgasmus .

Bylo to úžasný ...
Sesedla jsem z Justina a svalila se na druhou stranu postele .

"Tak jaký jsem byl ??"
Povytáhl právé obočí a udělal takový ten namyšlený face jako že 'jo přesně tak jsem to já' a ušklíbl se jako by zdolal celý svět .

"No tak průměr plus mínus..."
Justin jakoby zamrzl s kamennou tváří a pak jsem viděla jak postupně rudne od vzteku a žíly mu nabíhají po rukou a krku .
O-ou tak to jsem asi jen trošku posrala ...

"Prosím??!!" Zařval na mě a já si zakryla uši rukama .
"Prosimtě , křič ještě víc vedle sousedí tě ještě neslyšeli .."
Protočila jsem oči s chtěla vstát , ano chtěla a taky bych vstala kdyby mě ten blbeček nechytil za zápěstí a nepřitáhl pod sebe tak že byl na mě nalepeny celou vahou a nedíval se na mě vražedným pohledem .
"Co?!" Vyjekla jsem a čekala co z něj zase vypadne protože z něj to leze jako z chlupaté deky ...

"Teď z tebe vyšukám duši že si ještě tejden nezvedneš rozumíme si?"
Řekl podrážděným hlasem .

Docela se bojím jak to dopadne ale mám trochu náladu ho podráždit takže co už semnou ....

"Na to nemáš koule"
Šeptla jsem mu na rtech a přejela po jeho penisu na což slastně zavřel oči .
"To se ještě uvidí" mrkl na mě a přesunul si mě pod sebe a hned do mě zajel .

O sto kol , pár nadávek a milion vzdychů později

"Wow to bylo
             -dokonalý"
Dořekl to za mě Justin a pohladil mě po  vlasech .

"Lásko myslím že by jsme měli jít spát , úplně jsi mě vyšťavil a já jsem unavená , prosím daddy ?"
"Teď jak jsi mi řekla bych si dal ještě jedno kolo ..." Projel si mě pohledem a zakousl se do rtu .

"Jsem úplně vyřízená ale pokud pak půjdeme hned spát tak beru ."
Koukl se na mě překvapeně a já se zakousla do rtu a nehtem mu přejela po břišních svalech .
"Do toho rtu můžu kousat jenom já ." Mrkl na mě a vsál můj spodní ret do své pusy a zakousl se do něj na což jsem vzdychla .
Lehla jsem si bokem a on za mě takže mě jeho penis tlačil do zadečku , napumpoval ho v ruce a pak ho do mě strčil ze zadu . Oba dva jsme vzdychaly na celé kolo až jsem si málem vyřvala hlasivky .

Po dvaceti minutách jsme se s výkřiky jmen toho druhého udělali a svalili se vedle sebe a klidnili náš dech . Lehla jsem si zase na bok a Justin za mě . Přikryl nás peřinou a jeho krásné ruce omotal okolo mě a dal mi pusu za ucho .

"Dobrou lásko , už tě nikdy v životě nechci ztratit"
Pošeptal mi do ucha a políbil mě na líc .
"Nikdy mě neztratíš protože tě já nikdy neopustím miluju tě daddy ..."
"Miluju tě princess"
Otočila jsme se k němu čelem a dala mu jemný polibek do koutku úst a pak jsmd spokojeně usnuli v obětí svého milovaného kterého už nikdy nehodláme opustit protože víme jaké to pro toho druhého byli a také víme že by to ten druhý už asi nezvládl .

Ale to jsme ještě nevěděli co se stane nebo kdo se stane ráno

my unknown beautiful stalker 1 HOTOVOKde žijí příběhy. Začni objevovat