Od té nehody co se stala uběhli dva týdny a já s Justinem neprohodily ani jedno slovo . Snaží semnou komunikovat nebo spíš snažil poslední týden není skoro vůbec doma a když přijde tak někdy v noci a myslí si že o tom nevím . Nevím kam chodí , s kým chodí a ani za kým nebo proč . Docela mě to mrzí , vím nechtěla sem se s ním bavit a teď toho začínám litovat .
Je půl druhé ráno a já čekám na Justina protože touhle dobou chodí zpátky .
Po asi deseti minutách sem zaslechla z chodby ženský hlas a pak chychotání a pak Justina jak se směje a říká ať je tišší .
Dělá si prdel ? On chodí za nějakou kurvou a podvádí mě ??
Už uběhlo asi tak 5 hodin a po dvou hodinách co tu byli jsem slyšela jenom jak ta čubka vzdychá a Justin křičí její jméno a říká jí jak jí miluje .
Stačí jenom dvě podělaný slova a z nich vyjde to nejhorší .
Lež , a jak se říká ? Ano , lež má krátké nohy ...
A tohle je toho důkazem .Je 10 hodin ráno a já vycházím z pokoje a jdu do kuchyně . U stolu sedí Justin směje se od ucha k uchu a je na mobilu . Jak jinak , určitě si píše s tou čubkou o tom jaká byla v noc , pff.
Přišla jsem ke skříňce a vyndala z ní hrníček a pak kafe . To jsme si nasypala do hrníčku a zapla varnou konvici s vodou .
"To už ti nestojím ani o popřání dobré ráno?"
"A komu bych to dobře ráno měla přát Bieber ? Hmm?"
"No co třeba emmm počkej si ? Mě?!"
Lehce zakřičel až jsme leknutím poskočila ."Hele buď rád že jsem to včera nepřerušila-"
Rychle jsem si přikryla ruku pusou abych to neřekla .
Justin na mě koukal překvapeným výrazem a myslím že v tom byl také kousek smutku ale hned to zakryl jeho kamennou tváří ."Co by jsi měla přerušit?"
Zeptal se mě a já nad tím jen protočila oči , dělá si už prdel ? Chtěla sem odejít ale on mě chytil za zápěstí a otočil vší silou ke mě a přirazil ke zdi a dýchal mi na krk .
"Ptám se tě ještě jednou a naposled! Co by jsi včera měla přerušit kurva??!"
Zařval na mě .
To já bych na něj měla řvát !"Vážně to chceš vědět Hmm?? To že každý ráno odcházíš a kolem druhé ráno přicházíš a chodíš spát do pokoje pro hosty ? Hmm? A nebo to že jsem se ti chtěla omluvit za to že jsem byla naštvaná ale ty jsi nepřišel domu ? Hmm ? A nebo to že mi každý den poslední týden zahýbáš s nějakou čubkou a není ti drzý si ji vodit ještě domu kde máš svoji unesenou partnerku ? Hmm? A nebo to že ji říkáš při tom jak do ní bušíš jak jí miluješ a mě to říkáš taky ?? Tak co z toho myslíš ??!!!"
Domluvila jsem svůj monolog a slaná tekutina mi tekla po tvářích . Justin na mě vyjeveně koukal a viděla jsem jak má v očích slzy ale snaží se je zastavit .
"Jak-jak si t-t-o není t-"
Než řek tu hovadinu kterou říká každej druhej jsem ho umlčela tou největší fackou kterou jsem teď dokázala protože jsem byla slabá tak to bolelo víc mě než jeho . Vší silou jsem ho zatlačila do hrudi a odstrčila od sebe . Běžela jsem k sobě do pokoje nebo spíš do našeho a vyndala si ten mini kufr a do něj naházela potřebné věci .
-spodní prádlo
-pár triček+tílek
-pár Jeanů+legíny
-kosmetiku
-kartáček na zuby+hygienu
A ještě nějaké nezbytnosti.Oblékla jsem si na sebe černé legíny a bílé Justinovo tričko protože to bylo na vrchu a nandala botasky Adidas a peněženku , klíče od auta a mobil a také peníze .
Vyběhla jsem z baráku a běžela k Justinovo autu . Nasedla jsem do něj a vyjela z garáže a jela pryč . V dálce jsem viděla v zadním zrcátku jak Justin za autem běží a pak jak dopadá na kolena a dlaněmi si přejede po obličeji a brečí což mi je teď ale úplně u prdele a jedu pryč , pryč od něho , pryč od všeho co je s ním spojené . Jedu tam kam potřebuju .
Jedu do Arizony...
ČTEŠ
my unknown beautiful stalker 1 HOTOVO
Fanfictionjaké to je mít v 17 letech Stalkera ?? Ann Gabrielle a její život do 17 byl krásný , samozřejmě na pár maličkostí ale ty měl skoro každý v jejích letech ... ale jednoho dne když projížděla sociální sítě jako je u ní nejvíce Facebook ji někdo neznámí...