#22

660 18 1
                                    

Z pohledu Ann

Ráno jsem se probudila asi tak kolem 11 ráno . Chtěla jsem obejmout Justina ale ten nikde . Každý ráno ho objímám protože mě vždycky hřeje .

Vzala jsem si mobil z nočního stolku a vytočila Justinovo číslo .
První pípnutí... nothing
Druhé pípnutí... Nothing
Třetí pípnutí...
"Ahoj lásko co se děje ?
       - Ahoj jussi kde si?
Jsem dole v kuchyni běžím nahoru ano ?
           -  Děkuju ."

Ukončila jsem hovor a lehla si zpátky na postel .
Po asi dvou minutách jsem uslyšela dupání na schodech .

"Jsem tady princezno"
Skočil Justin do postele a pohladil mě po líčku .
Otočila jsem se k němu a zasypávala mu hruď vlhkými polibky . Jela jsem pomalu až k jeho obličeji kde jsem ho kousla do brady na což se zasmál .

Lehla jsem si zpátky na moji stranu a koukala do stropu .

"Já jsme myslel ze mě políbíš ?"
"Smál ses mi."
Křikla jsem a Justin se zasmál .

Chvíli se nic nedělo a najednou byl Justin nademnou a usmíval se jako sluníčko . Naklonil se ke mě a začal mi líbat všude po obličeji .
Krk , brada , tváře , nos , oči a pak .... Nic taky se otočil a lehl zpátky .

"Hej!"
Křikla jsem a bouchla ho do hrudi . Fajn chce si hrát ? Tak si jdeme hrát .

Sedla jsem si na něj obkročmo a jemu hned vyletěli ruce na moje boky . Začala jsem vrtět bokama na což Justin vzdychl .

"U-už budu..!"
Řekl nevěřícně Justin no a já jsem z něho slezla a utíkala rychlostí blesku do koupelny kde jsem se zamknula .

"Ty potvoro okamžitě vylez a dodělej to !"
Křikl a bouchal pěstmi do dveří . Musela jsem se sama pro sebe usmát a v duchu se poplácat po hrudi .

Vysprchovala jsem se a vylezla z koupelny . Nikde nikdo huh asi se urazil .

Sešla jsem po schodech dolů do kuchyně a vzala si jogurt . Sedla jsem si na linku a nohy dala do tureckého sedu . Po chvíli přišel Justin a ani se na ně nepodíval . Asi je naštvaný ...

"Copak lásko ? Ty jsi naštvaný ??"
Řekla jsem hravým hlasem a plácla ho po zadku . Otočil se na mě s vražedným pohledem na což jsem zvedla ruce na znamení míru a vyhodila prázdný kelímek do koše.  Lžičku jsem olízla a hodila do dřezu , seskočila jsem z linky a šla si sednout na pohovku . Po chvíli přišel Justin a sedl si vedle mě .

Lehla jsem si na jeho hruď a on mi začal hladit bříško . Začal mi jemně okusovat a líbat krk na což jsem slastně přivřela oči a hlavu si položila na jeho rameno . Pomalu rukou sjížděl dolů a začal mě hladit po rozkroku . Zavrčela jsem a chytla jeho ruku . Chtěla jsem ji dát pryč protože jsem věděla o co mu jde . Chce mi to oplatit .

On je ale silnější takže mi mou ruku odhodil a začal na novo . Dával mi na krk žhavé polibky a ruku dal pod kalhotky a začal mě dráždit . Cítila jsem jak mě jeho penis tlačil do zadku a pak jsem ucítila jak mám v sobě dva prsty . Zavzdychala jsem a prohla se v zádech .

Už jsem skoro byla ale Justin ze mě vyndal prsty pošoupl se ode mne a dělal že se nic nedělo . Tak to teda ne chlapečku ...

Sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho hrubě líbat.  Sundala jsem si kalhotky a jemu boxerky do půlky stehen . Vzala jsem jeho stojící úd do ruky a zasunula si ho šikovně do sebe na což jsme oba vzdychly . Jeho ruce se vymrštily na moje boky a pomáhal mi se nadzvedávat ...

O dvě kolečka sexu později

Svalili jsme se vedle sebe udýchaný . Sedla jsem si do tureckého sedu a Koukla se na Justina . Ten si mě prohlížel a smál se na mě .

Zvedla jsem se a šla se vysprchovat .

Vlezla jsem do sprchy a namazala na sebe gel . Rozetřela jsem si ho po těle a pak na sebe nechala padat kapky vody .

Po chvíli jsem ucítila na mých bocích Justinovi ruce . Hladil mě po bříšku a jemně okusoval můj krk .

Potom jsme se společně umyli a vyšli z koupelny . Oblékly jsme se a šli dolů ...

To jsme ale ještě nevěděli co nás čeká ...

my unknown beautiful stalker 1 HOTOVOKde žijí příběhy. Začni objevovat