#8

1.2K 26 0
                                    

Šla jsem do toho pokoje a byly tam opravdu různé malovátka a tak podobně .

Už mám nabarvené vlasy a je to boží ...

Vyšla jsem z pokoje a šla se obléct do plavek protože bych šla ráda do bazénu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z pokoje a šla se obléct do plavek protože bych šla ráda do bazénu .
Vzala jsem si moje nové plavky co jsem dostala od Justina .

Vyšla jsem ven a tam na mě už Justin čekal m byl dost sexy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem ven a tam na mě už Justin čekal m byl dost sexy .

Je to divný , těch pár týdnů jsem myslela že moje životní láska je Jason ale ne on je to Justin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Je to divný , těch pár týdnů jsem myslela že moje životní láska je Jason ale ne on je to Justin .? Nevím co si o tom mám myslet , mám mu věřit ? Mám s ním být ? Mám ho milovat ?
Mám plno otázek na které neznám odpověď , je to děs.

"Ann jdeš ??"
"Co? Jo promiň já jsem se...jenom jsem se nad něčím ... Zamyslela."

"Emmm. No fajn jdem do vody ?"
Ukázal na bazén a usmíval se jako malé dítě co vidí hračku . Musela jsem se nad ním pousmát a chytnout ho za ruku kterou ke mě natahoval .

Rozeběhly jsme se k bazénu a společně do něj skočili . Rychle jsem se vynořila a koukala kolem sebe , najednou jsem ucítila na svých bocích něčí ruce , Justinovo ruce . Dal mi měkkou pusu za ucho a skousl ušní lalůček ..

Nechtěla jsem vzdychat tak jsem se silně zakousla do rtu abych nevypustila vzdych.

Justinovi se to asi nelíbilo tak mi víc zmáčknul boky a začal mi sát kůži na krku , lehce jsem zavrtěla zadkem protože mi Justin rukama úplně drtil boky a tím jsem se dotkla Jussova přirození a on mi zavzdychal do ucha .
Má úplně boží hlas ...

Ale to otření o jeho rozkrok jsem nechtěla . Otočila jsem se k němu čelem a omluvila se mu .
"Promiň Justine"
"Pohoda krásko ..."

Uculil se na mě a vylezl z bazénu . Nevím co mu zase je .
"Kam jdeš??"
Křikla jsme na něj ale on mě ignoroval a šel dál . Vylezla jsem tedy z bazénu a šla za ním , chytila jsem ho za rameno a otočila ho k sobě . Koukla jsem se na něj a místo jeho krásné,chci karamelových očí měl černé jako uhel které se vpíjeli do těch mých .

"Co chceš ?"
"Co jsem udělala špatně ??"
Zeptala jsem se ho lehce roztřeseným hlasem .
"Kurva co po mě chceš??"
Vůbec jsem nechápala o co mu jde , vždyť jsme mu nic neudělala nebo nic špatného neřekla no ne ?

"Já-já jsem...co jsem ti udělala?"
Řekla jsme s zoufalostí v hlase a odvrátila od něj pohled , trochu jsem se jí i bála , byl děsivý .
"Miluješ mě ?"
"Jenom kvůli tomuhle si nasranej ? No to mě poser.."

Dělá si srandu ? Jako jenom kvůli zkurvený otázce mě pomalu zabije a je tak agresivní ??

"Kurva odpověz mi !!"
Zařval na mě až jsem sebou cukla. Nevím co si to do něj vjelo ale nelíbilo se mi to.
"Ty vole Justine nejdřív se uklidni a pak se mě ptej jestli tě kurva miluju!
Nevím proč musíš b,t zase takhle agresivní tak se laskavě uklidní a pak za mnou přijdi!"

Vytrhla jsem se mu ze sevření a šla do naší ložnice kde jsem si sundala mokré plavky a vzala si černý jeans kraťasy do pasu a k tomu bílý crop-top a k tomu žabky . Vlasy jsem si rozčesala a upletla dva holandské copy . Vyšla jsem z pokoje a šla do kuchyně .

Justina jsem nikdo neviděla za co jsem byla docela ráda, abych pravdu řekla nemám náladu se s ním bavit a jakkoliv komunikovat .
Otevřela jsme ledničku a vyndala si z ní borůvky s jahodami . Pár jsem si jich vysypala na mističku a šla do obýváku kde jsem si sedla do křesla a zapla rádio . Zrovna hráli moji oblíbenou písničku
Fifth harmony-work from home.
Začala jsem si prospěvovat a stoupla si z křesla a začala vrtět bokama . 

Už jsem asi čtvrt hodinky tancovala a zrovna hrála písnička od Baby Ariel-awww
Začala jsem twerkovat a pak se různě vrtět . Najednou jsem ale ucítila na svých bocích něčí ruce a leknutím ucukla a tím jsem spadla a ucítila jak se mi něco zabodlo do těla a pak viděla jsem tmu.

_z pohledu Justina_

Kurva teď jsem to totálně posral . Nevím fakt nevím proč jsme tak vyletěl na Ann , nic neudělala ale prostě jsem vybouchl a vykřičel si to na Ann.

Ano já ji miluju ale nevím jak ona je taková najednou zamlklá ...

Po asi tak půl hodině jsem vešel do domu a uviděl Ann jak tancuje a kroutí bokama , byla tak sexy a přitom hrozně roztomilá že jsme z ní nemohl spustit oči . Vběhl jsme do baráku a převlékl se do bílého trička a k tomu jeans . Vyšel jsem do obýváku a především mnou byla Ann zezadu .

Přešel jsme k ní a chtěl s ní tancovat akorát že se mě lekla a ucukla . Pak se to všechno seběhlo hrozně rychle . Najednou ležela na zemi a kolem ní střepy a všude krev .

my unknown beautiful stalker 1 HOTOVOKde žijí příběhy. Začni objevovat