#15

926 27 1
                                    

Probudila jsem se na to že se dusím . Nemohla jsem popadnout dech a hrozně jsem sípala . Nevěděla jsem o co jde ale když jsem se koukala na můj trup tak jsem to zjistila . Byl to Justin . Měl tak pevně uvázané ruce kolem mě že jsem lapala po dechu .
Idiot...

"Justine kurva dusíš mě."
Promluvila jsem na něj . Ale ne on stále spí . Tvl já se z něho poseru .
"Kurva Justine dusíš mě.!"
Řekla jsem víc nahlas , on něco zabrblal a ještě si mě víc k sobě přitáhnul .

No to si děláš srandu ?
No takže , nedal mi jinou možnost než tohle .
Ano ano správně , kopla jsem ho vší silou do jeho emmmm jak to říct nádobíčka ? Ano asi jo ...

"Kurva!!co ti jebe dopiče ?"
"Ty mě dusíš a já jsem nemohla skoro dýchat tak jsem něco udělat musela mě ??" Vyjekla jsem na něj .

"No to si mě nemohla porbudit jako normálního člověka ?"
"Ne? Já jsem to dělala ale ty spíš jak zabitej" převrátila jsem očima a vstala .

Udělala jsem pár kroků a pak se mi podlomilo nohy a hodila jsem držku ..

"Jau" vyjekla jsme a držela se za podbříško . Justin udělal to co řekl ...
Vyšukám z tebe duši až nebudeš moc chodit rozumíme si?

To je čůrák ...
"Oh zlato jsi v pohodě ?"
Přiběhl ke mě a hladil mě po zádech .
"Vidíš že bych byla snad ok ? Ne nejsem pomoc mi prosím zvednout ...
Idiot."
Šeptla jsem si pro sebe a zabručela když mi pomáhal se zvednout .
"Tak lásko půjdeš do vany ? Nebo se jen půjdeme vysprchovat ?"
"Kdo řekl že půjdeme spolu?"
Mrkla jsem na něho a uchechtla se .

"Vzhledem k tomu že nemůžeš pomalu ani sedět na tož stát tak jdu s tebou , jo a to nebyla otázka ." Mrkl na mě nazpátek a oblízl si suché rty .

No nemá cenu odporovat stejně to je k ničemu takže ok . Justin napustil vodu a dal do toho nějaký bublinky nebo co to bylo . Moc jsem to nevnímala protože jsem spíš koukala na jeho svaly a celkově na jeho tělo .
"Fotka by vydržela déle."

Sakra , přichycena při činnu ... No tak mu to oplatíme , přece on se taky na mě kouká takže .

Snažila jsem si stoupnout což se mi povedlo a dobelhala jsem k Justinovi , jelikož byl nahý jako já tak mu stál.
Nadrženec.
Obejmula jsem ho a dávala mu polibky na hruď . A jela jsem pomaličku dolů a zastavila u jeho podbříška.koukla jsem se zpátky na Justina a ten na mě celou dobu hleděl . Ušklíbla jsem se a olízla jeho špičku na což jsem si vysloužila Justinovo krásné vzdychy . To jsem párkrát ještě zopakovala a pak jsem ho vzala u kořene do ruky a jezdila sem a tam . Potom jsem to zase dělala pusou a vždy když jsem jela nahoru tak jsem zapojila i zoubky a špičku vsála .

"Pokud nech-chceš abbych se tiiii udělal do pusy tak-"
Nedořekl to protože se tak stalo . Mmmm má tak dobrou chuť . Vsála jsem poslední kapku a zvedla se uzřela si rty hřbetem ruky a Koukla se na Justina kterej se snažil zpomalit dech .

"Tohle byla nejlepší blowjob kterou jsem kdy měl ." Usmála jsem se a Juss se ke mě naklonil a políbil mě na rty , pak mě zvednul a položil do horké vany a vlezl za mnou .

O 4 hodiny později

Už jsme se vykoupali a vyjeli a teď stojíme u mě před barákem . Justin furt říká jak se těší na Betha že si s ním bude hrát a takové hovadinky no a já se těším do své postele a doufám že aspoň týden nebudu mít sex , což se ale určitě neuskuteční protože Justin musí mít minimálně dvakrát sex denně . Nevím co dělal těch osm měsíců ale to zase nechám na jindy .

Vyšli jsme z auta a Justinovi jsem pomohla s kuframa. Vešli jsme do baráku a hned přiběhl můj miláček a začal kolem nás skákat a na Justina štěkat . To je můj zachránce .

"Ahoj miláčku." Klekla jsem si k němu a vzala si ho do náruče . "Je krásnej" pronesl Justin a hladil si ho .

"No takže Justine všechno ti tady ukážu a řeknu kde si máš vybalit , zítra půjdeme do krámu a tam si věci dokoupíš jako například spodní prádlo, kalhoty , trička a tak podobně okej ?"

"Jopp, a teď mi to teda tady ukáž"
"Tak pojď za mnou"

O 2 hodiny později

Skončili jsme procházení domu a šli si sednout ven na verandu. Justin pořád něco psal na mobilu a ja si hrála s Bethem . Po přibližně hodině Justin nechal mobil zvedl se a beze slova odešel dovnitř .

Nechápu ho , nemění se mu nějak často nálady ?
Zvedla jsem se a šla za ním . Seděl na parapetu u okna a hlavu měl položenou o okno . Přišla jsme k němu a vzala si židli od stolu a sedla si k němu.  Položila jsem svou ruku na jeho paži a začala ho hladit nahoru a dolů.

"Justine...co se děje ?"
Nic neříkal , stále koukal z oknu a dělal že tam nejsem . On se asi vážně zbláznil . Jako kdyby byl v jiném světě nebo tak něco . Jako kdyby nevěděl že tam s ním jsem .

"Justine , slyšíš mě ?"
"Co je ?" Pošeptal skoro neslyšně .

"Co se děje lásko ?"
"Já , no víš , já ani nevím , potřeboval jsem být chvilku sám ."
"OH promiň tak , tak já půjdu a pak přijď."
Odpověděla jsme a odešla . Nebo spíš jsem chtěla odejít , ale Justin se rozeběhl za mnou a zvedl mě a položil na linku , roznožil mi nohy a stoupl si mezi ně a ruce položil na mé boky a rty se dotýkal skoro mých .

"Ale teď už nechci"
Pošeptal a přilepšila se rty na mé . Nechci s ním spát jsme ještě včera celá rozemlátá ale líbat? To není problém .

"Justine , já nechci mít sex ještě od včera mě všechno bolí ..."
"Neboj se ..."
Mrkl na mě a začal mě zase líbat .

my unknown beautiful stalker 1 HOTOVOKde žijí příběhy. Začni objevovat