Vešli jsme do kuchyně a já šla k lednicí . Vyndala jsem si z ní maliny , ostružiny a borůvky a potom pomerančový džus . Ovoce jsem si nasypala do misky a džus si nalila do skleničky . Sedla jsem si na barovou židli a začala jíst .
Dojedla jsem a špinavé nádobí dala do myčky . Napřímila jsem se a uviděla Justina jak se na mě usmívá . Úsměv jsem mu oplatila a pohladila se po bříšku .
Justin ke mě přišel a položil mi ruce na boky a sjel z nich až na bříško které začal příjemně hladit .
"Mmmmn" zamručela jsem a pohladila Justina po tváři . Ten se na mě usmál a políbil mě jemně na rty , do polibku jsem se usmála a odtáhla se od něj .
"No takže princezno , co by jsi řekla na to že by jsme si udělali hezký večer co ?"
"No myslím si že by to bylo fajn jít ven , dobře a v kolik sraz ?". Usmála jsem se a chytla jeho ruku .
"No co třeba v půl osmé tady ?"
"Okej" usmála jsem se s on mě pohladil po líčku . Dal mi pusu na čelo a vzal za ruku .Táhnul mě do obýváku , kde jsme si sedli na gauč a Justin pustil TV.
Půl osmé večer
Už je půl osmé večer a já se oblékám . Řekl že mohu mít něco pohodlného tak jsem si vzala černé legíny a k tomu bílé Justinovo tričko které mi je dobře přes mě vypouklé bříško .
Vzala jsem si botasky Vans a sešla schody dolů do kuchyně .Justin byl opřený o linku s upřeně na mě koukal . Byl sexy , ne on byl kurevsky sexy ...
Měl černé tričko a přes to červeno černou košili , černé jeany a k tomu černé tenisky . Na krku měl tři zlaté řetízky a rukávy měl vyhrnuté .
Když mě uviděl přejel si špičkou jazyka po rtu a ušklíbl se .
"Sluší ti moje oblečení."
Usmál se a já s ním .
"No jediný mi je přes bříško , promiň jestli-"
"Zlato neomlouvej se , nevadí můžeš ho nosit ..."Mrkl na mě a chytil mě za ruku . Vyšli jsme ven a před náma byla cesta ze svíček. Usmála jsem se na Justina a šli určenou cestou .
Došli jsme až na naší zadní zahradu kde byl stůl s jídlem a kolem něj poházené lístky růží . Bylo to jako v nějakém romanťáku .
Usmála jsem se na Justina a skočila mu kolem krku .
"Děkuju" šeptla jsem mu do krku a usmívala se .
"Nemáš zač lásko , teď se pojď najíst ..."
Mrkl na mě a pohladil mě po rameni .Došli jsme ke stolu a posadili se . K jídlu byli brambory s lososem a k tomu česnekový dresing , jako pití bylo růžové víno a desert byl ovocný dort .
O hodinu později
Všechno jsme dojedli s já jsem přecpaná .
"Bože už nic nesním.."
Pohladila jsem se po bříšku a vydechla . Justin se uchechtl a pak zvážněl .Chytil mě za ruce přes stůl a díval se mi hluboce do očí . Bylo mezi náma krásné ticho které narušovali cvrčci který kolem nás cvrlikali .
Justin to Hronově ticho přerušil ."Víš lásko , známe se už hodně dlouho a také jsme spolu toho hodně prožili . Nevěděl jsem že někdy budu moct ještě někoho milovat a ještě k tomu tolik jako tebe . Doplnila jsi moji druhou polovičku a za to jsem ti vděčný . Vím že musíš mít semnou trpělivost a za to jsem ti také vděčný . Miluju tě hrozně moc a chci ti říct že ti děkuju za to že jsi semnou všechno vydržela . No a tímhle vším ti chci říct . Ehmmmm . Ann Gabrielle , stala by jsi se moji ženou ?"
Tahle otázka mi vyrazila dech...
ČTEŠ
my unknown beautiful stalker 1 HOTOVO
Fiksi Penggemarjaké to je mít v 17 letech Stalkera ?? Ann Gabrielle a její život do 17 byl krásný , samozřejmě na pár maličkostí ale ty měl skoro každý v jejích letech ... ale jednoho dne když projížděla sociální sítě jako je u ní nejvíce Facebook ji někdo neznámí...