Z pohledu Ann
O tři měsíce později
Už uběhli 3 měsíce co bydlíme u nás a náš vztah je čím dál lepší . Justin se mi se vším svěřuje a už není tolik uzavřený , milujeme se ale mám takový 'mini' problém . Ano jsou tam ty uvozovky protože je to docela nebo spíš je obrovský problém .
Každý večer a ráno zvracím , jím víc než normálně , otékají mi lítka a bolí mě často hlava .
Zrovna teď jsem zamčena v koupelně a v ruce držím těhotenský test , bojím se že bude pozitivní . Samozřejmě pokud bude tak si to nechám ale bojím se že Justin nebude rád . Přece jenom těch osm měsíců ho poznamenalo . Takže se docela bojím jak to dopadne .
Panebože je POZITIVNÍ .
Já budu maminka . Jsem na půl šťastná a na půl se bojím ."Shawty jsi v pořádku , už jsi tam strašně dlouho ?"
"Emmm ju-justine já já něco no něco...něco se děje ....."
Bojím se a to hodně ."Lásko otevři ty dveře .."
Přišla jsem ke dveřím a otevřela je . Justin vlítl do koupelny a držel mě za ruce. Tekly mi slzy a Justin se na mě lítostivě díval ."Justine já-já ne-nevim jak se to stalo..nezlob se.. prosím"
Zašeptala jsem a obejmula ho . Justin stál jako přikovány a hladil mě po zádech a zhluboka dýchal ."Princezno co se děje ?"
"Justine...já jsem , no prostě...já jsem těhotná."
Hned jak jsem to dořekl a Justin zamrzl v pohybu a dalo by se říct že ani nedýchal ."Ty-ty jsi , ty jsi těhotná ?"
Přikivovala jsem hlavou na náznak souhlasu a vzlykala mu do trička .
"Nezlob se prosím , já já jsem to nevěděla ..."
"Lásko já budu táta !! To je úžasný ..!!"
Začal vykřikovat a ruce rozhazovat kolem sebe .
Wow nečekala jsem že bude tak šťastnej . Myslela jsem že bude naštvanej ."Ty-ty se nezlobíš?"
"Lásko , to víš že ne . Miluju tě"
"Taky tě miluju ..."
"Proč bych se měl zlobit ?"
"No já myslela že to miminko chtít nebudeš a pošleš mě na potrat "
"To bych ti nikdy neudělal.!"
Koukl se na mě a usmál se .
"Možná jsme mladí ale spolu všechno zvládneme krásko ano?"
"Dobře .." usmála jsem se na něj a utřela si slzy které mi máčely obličej .Naklonil se ke mě a začal mě líbat . Pomalu sjížděl jazykem až ke krku kde se do něj jemně zakousl a začal ho cucat .
Ok budu mít zase cucáka .Vjela jsem svou rukou do jeho vlasů a zatáhla za ně za což jsem si vysloužila Justinovo krásný vzdych do mého krku . Sjel rty až k noční košilce a líbal mi hrudník . Vzal lem mé košilky pod kterou sem nic neměla a zvedl ji a sundal . Hodil ji do vany a mě opřel o umyvadlo . Sjel jazykem až k mé bradavce která už byla vzorně postavená a začal ji okusovat , olizovat a různě laskat , to stejné udělal i s druhou .
Napřímil se a podíval se mi hluboko do očí , nebyli jako vždycky karamelové byli černě lesklé ze kterých vyzařoval chtíč , hodně chtíče .
Asi byl hodně nadržený ...Vyzvedl mě a položil na desku vedle umyvadla ale jenom na začátek a nohy jsem měla omotané kolem jeho pasu . Dělal si cestičku mokrými polibky až k podbřišku které olízl a jel zase dolů a zastavil se u mého středu do kterého nejprve fouknul a pak tam strčil špičku jazyka a zase jí hned vyndal . Olízl mi klitoris a vsál ho do úst s začal ho cucat .
Vjela sem mu rukou do vlasů a přitlačila si ho víc k sobě . Zase do mě strčil jazyk a začal s ním kmitat . Byla sem unášena euforií kterou mi Justin dělal .
"OH Justine , ještě"
Vzdychala jsem po celé koupelně jako pominutá a chtěla aby mě už unesl můj vytoužený orgasmus .Po ještě tak dvou minutách jsem se udělala a Justin to všechno s chutí slízal .
Napřímil se a podíval se mi hluboko do očí do kterých se vpíjel . Naklonil se k mému uchu a pošeptal "teď tě pomiluju jako nikdy"
Zase se na mě koukl a políbil mě .Sjela jsem jazykem až k jeho čelisti do které jsem se lehce zakousla a sjela zubama až k jeho krku kde jsem ho laskala a rukama sjela k jeho zadku a přitiskla si jeho penis který byl schovaný v boxerkách které mu už byli těsné k sobě na což jsme oba zavzdychali . Sundala jsem mu boxerky až k lítkům a Justin je odkopl na konec koupelny .
Sjela jsme ho pohledem na což jsem se zakousla do rtu na což Justin zareagoval a vzrušeně zavrčel. Chytil mě těsně pod zadkem a vyhoupl si mě na sebe takže jsme byla lehce opřená o desku umyvadla a Justin ho do mě bezmilosrdně strčil na což jsme slastně zasičela .
"Mohl si upozornit."
Šeptla jsem mu a kousla do ucha .
"Promiň"
Pošeptal nazpátek a začal do mě tvrdě bušit . Bylo to úžasné . Naše těla se propojovala v dokonalé synchronizaci .
Naše spocená těla do sebe tvrdě narážela .
Naše stehna o sebe hlasitě pleskala .
Naše jazyky se do sebe zamotávali .
Naše nohy se do sebe zaplétaly.Justin tvrdě přirazil na což jsem mu zaryla svoje nehty do kůže na což zavrčel a ještě naposledy přirazil a to už nás unesl ten krásný pocit orgasmu.
"Bylo to úžasný ."
Vydechla jsem a hlava mi sklouzla na jeho hruď do které jsem se zabořila .
Justin mě jemně hladil po zádech a vydechoval . Byl pořád ve mně ale nepohyboval se .
"Bylo to dokonalý"
Vydechl mi do kůže a vystoupil ze mě .Ještě naposledy políbil a odnesl do naší ložnice kde jsme si vedle sebe lehli a Justin na nás hodil deku .
Konečně ...Konečně mám to co chci .
Milujícího přítele , krásný život , miminko už čeká v mém bříšku na to až bude moct vylézt a jeho šťastný rodiče čekají na miminko které bude jejich klíč lásky . Už se nic nesmí zkazit .Teda myslíme si to ale to by jsme museli vypustit z našeho života pohádky a vrátit se zpátky do naší milované reality .
ČTEŠ
my unknown beautiful stalker 1 HOTOVO
Fanfictionjaké to je mít v 17 letech Stalkera ?? Ann Gabrielle a její život do 17 byl krásný , samozřejmě na pár maličkostí ale ty měl skoro každý v jejích letech ... ale jednoho dne když projížděla sociální sítě jako je u ní nejvíce Facebook ji někdo neznámí...