Ráno jsem se probudila v 8:20 . Chtěla jsem se přitulit k Jasonovi ale nic tam nebylo . Možná mě to trochu mrzelo protože mi d ním bylo docela dobře , možná ho mám už trochu ráda , kevšemu jsme včera zažila ten nejlepší sex .
Zvedla jsem se z postele a pomalu se dobelhala ke skříni ze které jsem si vyndala tričko s kalhotami a spodní prádlo (média).
Šla jsem se vysprchovat . Byla jsem nahá takže jsem rovnou vlezla do sprchového koutu a umyla se .
Po asi 10 minutách sprchování jsem vylezla a obmotala kolem sebe ručník a šla před zrcadlo .
Nejdříve jsem se učesala a pak si vlasy vyžehlila . Potom jsem se celá doutřela a pak se jen oblékla .
Sešla jsem dolů s mobil v ruce a pouštěla si písničky od Clean Bandit - rockabye , tu miluju .Po chvilce mi zacinkal mobil .
Jason_
Ahoj prdelko jak si se vyspinkala ??Me_
Ušlo to ...Jason_
Co se děje???Začal mi vyzvánět mobil . Jop byl to Jason ...
"Krásko co se děje ?
-seš snad Stalker tak by jsi to měl vědět ne ??Nastalo krátké ticho
-jo no tak co ti je ?
-nic mi kurva není tak drž hubu a nech mě na pokoji!!
-Ann nebuď drzá.!
-nebo co ??
-nebo tvoji rodiče nedojedou domu ."A takhle to típl ..
"Děláš si ze mě už kurva prdel , svět semnou jenom vyjebává !!"
Začala jsem přes celý barák.Už je osm hodin večer a já musím furt přemýšlet nad tím telefonátem . Rodiče ještě nepřijeli a já se opravdu bojím že jim ten hajzl něco udělal ...
Jason_
Teď už budeme jenom
Ty+Já=MY navždyckyCo tím myslí ??
Neeeeeee .... Panebože . Svezla jsem se po dveřích mého pokoje a rozbrečela se . To neudělal , to přece nemůže ....začala jsem vzlykat na celý barák .
"Teď jsme sama , oni jsou mrtvý , panebože NEEEEEE!"
Křičela jsem přes celý barák.Me_
Ty bezcitnej kreténe , zkurvysyne , nesnáším tě chápeš to !!!Jason_
Miluješ mě !Me_
Nikdy !!! Nesnáším tě !!!Jason_
To se ještě uvidí , čekej dneska .Me_
Sem už nikdy nevlezeš !Hrozně těžko se mi dýchalo .. nesnáším ho tak moc!
Jason_
Už jdu .Hned co to dopsal jsem běžela k hlavním dveřím a zamkla je , pak jsem zajistila všechny okna a běžela k sobě do pokoje , v mém pokoji mám koupelnu tak jsem taky do ní běžela a taky se v ní zamkla . Schoulela se do klubíčka a potichu vzlykala .
Slyšela jsme jak někdo mlátí do hlavních dveří .
Panebože on sem opravdu de . Co když mě taky zabije ?"Kdepak seš princezno ??"
Ani jsme nedutala ...
"Pokud se hned teď neozveš tak to bude ještě horší slyšíš mě princezno , být tebou hned teď (slyšela jsem vykopnutí dveří) jinak skončíš špatně!!!"
Konec věty zařval až jsme nadskočila jak jsem se lekla.
"Tady"
Potichu jsem šeptla , asi mě nebo spíš 100% mě neslyšíš ale to mi bylo jedno . "Mě se neschováš , bez k sobě do pokoje a otoč se zády dveřím . HNED!!"Radči jsem to udělala aby mě nezabil hned .
Otevřela jsem dveře od koupelny a šla do mého pokoje . Šla jsme k oknu a otočila se zády dveřím . Pak jsme slyšela za mnou vykopnutí a pak jeho dech .
"Už jsem si říkal jestli mě poslechneš"
Zašeptal a trochu se uchechtl ."Nech mě prosím být"
Vzlykla jsem ."Princezno , tobě bych nikdy neublížil . Neboj se teď budeme jenom my dva . Teď se nelekni"
Někdo mi přiložil k ústům smradlavý ubrousek nebo hadr a já padala do bezvědomí . Ucítila jsme jenom že mě někdo bere do náruče a pak viděla jenom tmu .
Upadla jsem do bezvědomí ...
ČTEŠ
my unknown beautiful stalker 1 HOTOVO
Fanfictionjaké to je mít v 17 letech Stalkera ?? Ann Gabrielle a její život do 17 byl krásný , samozřejmě na pár maličkostí ale ty měl skoro každý v jejích letech ... ale jednoho dne když projížděla sociální sítě jako je u ní nejvíce Facebook ji někdo neznámí...