Z pohledu Justina
Před 8 měsíci
Ona se určitě vrátí . Jo vždyť nemá přece kam ject . Zvedl jsem se z gauče a vyšel ven za tou děvku s kterou jsem spal , jo sice to byla děvka ale byla fakt dobrá v posteli , to musím uznat ale samozřejmě Ann byla nejlepší .
"Čau " mrkl jsem na ni a přišel k ní blíž .
"Ahoj kocoure."
Řekla svůdným hlasem a mrkla na mě , dělá se mi z ní špatně. No kdyby jste věděli co jsem zač a jdu ji udělat možná by jste mě nesnášeli ale já to dělám pro dobro lidu .... Jaká to ironie .Přišel jsem k ní blíž a hodil ji o zeď .
"Kurva co ti jebe ?" Křikla na mě a z hlavy jí tekla krev . Vyndal jsem si že zadní kapsy kapesní nožík a přejel jim po její hnusný tvářičce . Zaskučela bolestí což jsem si náramně užíval . Zabodl jsem jí ho pod hrudní koš a jel až dolů kde jsem ho vytáhl . Byla to díra skrz na skrz což dělám nejčastěji .Ano správně , jsme vrah a tokový píčoviny co všichni říkají ale já bych se popsal jedním slovem
Bizzle
+
Psychopat
Jo asi tak nějak .O tři měsíce později
Nevrátila se . Jsem na dně , myslel jsem že když budu zabíjet tak se to změní a zapomenu na ní ale ne . Je teď všechno jinak , jsem doma zalezlej a nevylezám ven , beru drogy abych na ní nemyslel jenže je to ještě horší protože mám iluze že u mě stojí a tak. Nevím co mám dělat , vím můžu si za to sám ale stejně je to hrůza. Myslel jsem za maximálně po měsíci se za mnou vrátí ale už uběhlo kolik ? Tři měsíce. ? Asi , a ještě se nevrátila .
Chybí mi , stýská se mi po jejich dotecích , rtů , očí které se rozzáří při tom když jí pochváliš , po jejím těle které se chvěje když se dostaví orgasmus , po jejich dlouhých nohách které se omotají okolo mého pasu když do ní tvrdě přírazím , po jejích dlouhých vlasech které si omotám okolo prstů když do ní ze zadu buším .
Chybí mi celá .
Miluju jí.
Zklamal sem jí.
Chci to vrátit zpět.O 3 měsíce později
Už je to šest měsíců a je to čím dál tím horší . Jak jsem říkal že to je hrozný tak to jsem nevěděl že to může být ještě horší . Je to jako noční můra akorát že tohle je ta realita .
Když uběhl čtvrtý měsíc tak jsem se z drog vyhrabal ale propadl jsem vodce a různému alkoholu čehož jsem litoval . Když uplynul pátý měsíc byl jsem na dně , ale něco mě zachránilo .
Byli to různé fotky Ann , buďto semnou nebo že tam je sama a dělal jsem se nad nima . Někomu to přijde nechutný , ale mě to přišlo normální . Také jsem se řezal mlátil hlavou a rukama do zdi až mi tekla krev takže je po zdech krev , také se všude válí sklo , krabice od jídel , nože , nedopalky , krabky od cigaret a tak podobně .
O měsíc později
Chodím po baráku s nožem v ruce jako psychopat . Každý večer čekám u dveří jestli se v nich náhodou neobjeví moje milovaná Ann . Říkám si každý večer proč ?? A nemám odpověď .
Miluju ji tak strašně moc , toužím po ní a není to jen chtíč .
Konečně ji mám , po nejhorších osmi měsících se tu objevila , to ale ještě neví co čeká ...
ČTEŠ
my unknown beautiful stalker 1 HOTOVO
Fanfictionjaké to je mít v 17 letech Stalkera ?? Ann Gabrielle a její život do 17 byl krásný , samozřejmě na pár maličkostí ale ty měl skoro každý v jejích letech ... ale jednoho dne když projížděla sociální sítě jako je u ní nejvíce Facebook ji někdo neznámí...